Ἐξαιρετική ἰδέα!
Θά ἒλεγα πώς ἲσως πρέπει νά ἀναζητήσουμε τίς πλατεῖες μας! 
Καί τούς ἀνθρώπους πού ἒχουμε χάσει!
Ἐάν πρόκειται νά γίνῃ κάτι σωστό σέ ἐτοῦτον τόν πλανήτη, θά γίνῃ μόνον ἀπό ἀνθρώπους πού τόν ἀγαποῦν! Συνέχεια
Θά ἒλεγα πώς ἲσως πρέπει νά ἀναζητήσουμε τίς πλατεῖες μας! 
Καί τούς ἀνθρώπους πού ἒχουμε χάσει!
Ἐάν πρόκειται νά γίνῃ κάτι σωστό σέ ἐτοῦτον τόν πλανήτη, θά γίνῃ μόνον ἀπό ἀνθρώπους πού τόν ἀγαποῦν! Συνέχεια
Ἐδῶ καί μερικές δεκαετίες, ἓνα ἀνύπαρκτον κρατίδιον κι ἒνας ἀνύπαρκτος λαός καπηλεύονται κάτι πού δέν τούς ἀνήκει!
Δέν εἶναι λίγες οἱ περιπτώσεις πού συνειδητοποιῶντας τήν ἀνυπαρξία του κάποιος, “ἒχτισε” ἓνα ἱστορικό ψευδοπαρελθόν-ἀγκάθι! Καί δυστυχῶς, εἶναι τόσα πολλά αὐτά τά ἀγκάθια…
.
Σέ αὐτά ἐβασίστησαν σημαῖες, σύμβολα, παραδόσεις, ἱστορικόν γίγνεσθαι, ὀνοματοδοσίες καί ἀμέτρητες καταστροφές!
Εκστρατεία καταδίκης της Τουρκίας για τα εγκλήματα πολέμου που διέπραξε στην Κύπρο – Παρακαλούμε ψηφίστε και προωθείστε
Τὰ παρακάτω κείμενα τὰ ἒλαβα ὡς μήνυμα ἀπό φίλο. Ὃμως θεώρησα πώς εἶναι σκέψεις ποὺ πρέπει νά μοιραστῶ καὶ μὲ ἂλλους. Μακάρι ὃλοι μας νά εἲχαμε τὴν στάσι τοῦ κου Ψωμᾶ! Ἲσως νὰ μὴν εἲχαμε «καταλήξει» δὲ ἀδιέξοδα ἠθικά, κοινωνικά καὶ οἰκονομικά.
(Η απάντηση ενός Ελληνα σε προκλητική επιστολή Γερμανού στο Stern)
Η παρακάτω ανοιχτή επιστολή του Walτer Wuellenweber, προς τους Έλληνες πολίτες, με τίτλο «Αγαπητοί μας Έλληνες», δημοσιεύεται σε πρόσφατο τεύχος του γερμανικού εβδομαδιαίου περιοδικού, Stern. Ο υπέρτιτλος του άρθρου αναφέρει: «Μετά τις τράπεζες, θα πρέπει τώρα οι Γερμανοί να σώσουν και την Ελλάδα. Πρώτα έκαναν αλχημείες οι Έλληνες στο ευρώ και τώρα, αντί να κάνουν οικονομίες, απεργούν». Συνέχεια