Τοὺς κόβω…..

Ὁ ὅμιλος Ἀλαφούζου προσπαθεῖ, πολύ συνειδητὰ καὶ μεθοδευμένα, νὰ μᾶς ἀλλάξῃ συνείδησι, μνήμη καὶ ταυτότητα! Νὰ μᾶς ἀφελληνίσῃ ἐν ὁλίγοις!  Μὲ ὅλα του τὰ μέσα. Ἔχουν ἐπιστρατευθεῖ τηλεοράσεις, ῥαδιόφωνα, ἐφημερίδες καὶ διάφορες ἐκδόσεις!! Καὶ ἀπὸ κόντὰ  κάτι (ἀντ)ΕΘΝΙΚοὶ χρηματοδότες!!! Μὲ τὴν γνωστὴ πλέον (ἀντ)ΕΘΝΙΚΗτράπεζα. (Τὸ «τῆς Ἑλλάδος» κόπηκε μὲ μαχαίρι!! Ἐπίσης, δὲν γνωρίζουμε τὴν ἐθνικότητα τοῦ σημερινοῦ της ἰδιοκτήτου!)

Συνέχεια

Ἄλλη μία κάρτα γιὰ τὸ Καστελλόριζο!

Ἡ κάρτα γιὰ τὸ Καστελλόριζο ἴσως νὰ ἔφυγε πρὸ τῶν ἐορτῶν!

Ὅμως ὄχι ἄπὸ ὅλους μας!
Ἀλλὰ κι ἐὰν τὴν στείλαμε, δὲν πειράζει!!!
Ἄς στείλουμε ἀκόμη μία!
Θέλει τόσο πολὺ νὰ τὸ ….«ἀγκαλιάσῃ» ἡ Τουρκία, ποὺ πρέπει νὰ δυναμώσουμε πολὺ τοὺς κατοίκους του γιὰ νὰ πάρουν κουράγιο καὶ νὰ ἀντέξουν σὲ ὅσα ἔρχονται!
Ἡ κυβέρνησις δὲν δίδει στίγμα γιὰ τὶς κινήσεις της καὶ τὶς ἀποφάσεις της!
Ἀπομονώνει τόσο πολὺ, ἰδίως τὸ Καστελόριζο….
Ἀπόδειξις;
Τὴν χειρότερη ἀνακοίνωσί του γιὰ τοὺς Ἕλληνες ὁ πρωθυπουργὸς τὴν ἔκανε ἀπὸ τὸ Καστελλόριζο!!

Ἀστικοί ἀγροὶ: προτάσεις! (α’)

Ἡ παρακάτω πρότασις μὲ βρίσκει σύμφωνη.
Μὴν βιαστοῦν κάποιοι νὰ τὴν κρίνουν ὡς προερχομένη ἀπὸ ἕναν χῶρο ποὺ δὲν προστατεύει κατ’ οὐσίαν τὰ συμφέροντα τοῦ Ἕλληνος πολίτου! (Συνήθως προασπίζονται τὰ παγκοσμιοποιημένα συμφέροντα κάποιων…. Ἀλλὰ ἐδῶ ἔχουν δίκαιον!)
Ἐξετάζουμε ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ, ἀπὸ ὃπου κι ἐὰν προέρχονται καὶ  ἀναζητοῦμε λύσεις σὲ προβλήματα ποὺ ἐλάχιστοι ἔχουν πρὸς ὥρας συνειδητοποιήσει.
Ὑπάρχει ἀνάγκη καὶ πρέπει νὰ βρεθοῦν τρόποι γιὰ  νὰ λυθοῦν προβλήματα!
Τὸ παρακάτω κείμενον εἶναι μία πολύ καλή ἰδέα!
Ὅσοι Δῆμοι διαθέτουν δημάρχους ποὺ σκέπτονται, ἂς ξεκινήσουν!

Συνέχεια

Τό πολίτευμα δὲν προβλέπει κανέναν θεσμικό ῥόλο γιά τόν ἐνεργό πολίτη. Ἐκτός ἀπό αὐτόν τοῦ φορολογουμένου!

Παραδοσιακά σαν λαός είχαμε ένα όπλο να αντιταχθούμε στην επιδρομή: την ψήφο μας. Οι τελευταίες αυτοδιοικητικές εκλογές όμως έδειξαν ξεκάθαρα, ότι το όπλο μας αυτό δεν έχει πια καμμία, μα καμμία, επίδραση. Είναι νεροπίστολο. Και λιγώτερο.

Οι πολιτικοί αρχηγοί δεν θέλουν να τους δίνει εντολές ο λαός. Μιλήσανε και ξαναμιλήσανε για “μήνυμα των εκλογών”.

Ο λαός κύριοι δεν στέλνει μηνύματα και ραβασάκια. Ο λαός είναι η πηγή της εξουσίας. Ο ιδιοκτήτης της εξουσίας είναι ο λαός. Και στις τελευταίες εκλογές ο λαός, έδωσε ξεκάθαρη εντολή. Εντολή. Σας έδωσε κκ πολιτικοί αρχηγοί μία ξεκάθαρη εντολή ο λαός. Σε σας την έδωσε ο λαός την εντολή του. Οχι στον θυρωρό. Και η εντολή του λαού είναι να αλλάξετε κατεύθυνση και νοοτροπία. Και πολιτικές. Να κάνετε ανάπτυξη. Να τιμωρήσετε, επιτέλους, τους υπεύθυνους της καταστροφής μας.

Συνέχεια

Ἡ δύναμις τοῦ Πολίτου!

Ἒλαβα τό παρακάτω μήνυμα, τό ὁποῖον καί ἀναδημοσιεύω, ὡς πρότασι δράσεως κατά τῆς νέας “Ἑλληνικῆς” τάξεως πραγμάτων.
(Ο μεγάλος φόβος των πολιτικών είναι να μην καταλάβει ο λαός την Δύναμη του & ενωθεί όλος μαζί)
ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ  ΕΛΛΗΝΩΝ
ΣΤΙΣ 5 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2011
(ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ, ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΘΑ ΣΚΕΦΤEITΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ (ΚΑΤΑΛΗΨΗ) ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΤΟ. ΛΑΘΟΣ!!!! ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ!!! ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ, ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!!
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Α) Σχέδιο κατάληψης και διάρκεια κατάληψης
Β) Αιτήματα
Γ) Μήνυμα που θα λάβουν οι πολιτικοί με την κατάληψη μας
Δ) Όροι, προτάσεις και παρακλήσεις προς τους διαδηλωτές – καταληψίες
Ε) Αίτιες-λόγοι της κατάληψης
Ζ) Η επιστολή  του εκπροσώπου και ιδρυτή του κινήματος
Η) Σοφίες σπουδαίων προσωπικοτήτων
Θ) Προτεινόμενα συνθήματα

Μαζέψτε πρῶτα τά ἀμάζευτα καί μετά νά ζητήσετε!

Πρό μερικῶν μηνῶν, στήν ἐμπορική ἐπιχείρησι  τοῦ φίλου Χ., κατέφθασαν δύο ὑπάλληλοι τοῦ ΣΔΟΕ. Ὁ ἓνας εἰσῆλθε  στό κατάστημα κι ὁ ἂλλος σφύριζε ἀδιάφορα ἐκτός.

Τό κατάστημα τοῦ φίλου ἦταν (γιατί δέν εἶναι πλέον) σέ κεντρικό σημεῖον πόλεως, πλησίον μεγάλης πλατείας πού φιλοξενεῖ ἀμέτρητους λαθροεισαγωμένους καί λαθρεμπόρους.

Ὃλη ἡ περιοχή εἶχε ἀλωθεῖ ἀπό τό παρεμπόριο καί τά καταστήματα ἒβαζαν λουκέτο τό ἓνα μετά τό ἂλλο (ὃπως ἂλλως τε καί τού φίλου!).

Συνέχεια