Ὅταν ἡ «ἰσότης» ἰσοπεδώνῃ τὰ πάντα, χάνονται καὶ τὸ μέτρο ἀλλὰ καὶ οἱ ἄριστοι!

«Ἴσον τὸ δίκαιον εἶναι, καὶ ἐστὶν ἀλλ’ οὔ πάσιν ἀλλὰ τοῖς ἴσοις-καὶ τὸ ἄνισον δοκεῖ δίκαιον εἶναι, καὶ γὰν ἐστίν, ἀλλ΄ οὔ πάσιν ἀλλὰ τοῖς ἀνίσοις»

 Δὲν μπορεῖ νὰ ὑπάρξῃ ἰσοτιμία, οὔτε ἰσότιμος σύμβασις, ἀνάμεσα σὲ ἀνισοτίμους, παρὰ μόνον ἀνάμεσα σὲ ἴσους!!!  Συνέχεια

Λιοντάρι δὲν σὲ κάνει ὁ βρυχηθμὸς ἀλλὰ τὰ νύχια σου!

Τὸ ὅτι οἱ πρόγονοί μας ἐμεγαλούργησαν, δὲν μᾶς κάνει κι ἐμᾶς σημαντικούς, οὔτε καὶ σπουδαίους.
Ἀντιθέτως μάλιστα, ὀφείλουμε νὰ ἀποδείξουμε πὼς
εἴμεθα ἄξιοι  νὰ θεωρούμεθα ἀπόγονοί τους.
Κι αὐτὸ φυσικὰ ὄχι μὲ λεονταρισμούς, ἀλλὰ μὲ ἔργα καὶ μὲ ἀντίσταση!!!
Συνέχεια

Ὅταν ὁ Ὀδυσσεὺς φθάνῃ στὴν Ἰθάκη…

Ἐνδιαφέρουσα ὀπτική, ἐὰν ἐξαιρέσουμε φυσικὰ τὰ μὴ ὅμοια στοιχεῖα.
Ἡ Ὀδύσσεια ἀναφέρεται σὲ πρόσωπα κι ὄχι σὲ ὁμάδες.
Ἡ μνηστηροφονία εἶναι σαφῶς μία καλὴ εὐκαιρία νὰ  συνειδητοποιήσουμε πὼς ὁ ἔνας, ἐπεὶ δὴ ἐκπροσωπεῖ τὸ Δίκαιον καὶ τὸ Ἠθικόν, δύναται νὰ ἐπιτύχῃ τὰ «παράλογα»!
Κι ἐὰν σήμερα φαντάζῃ παράλογον τὸ γεγονὸς τῆς ἀνατροπῆς τῶν κρατούντων, τότε καλὸ θὰ ἦταν νὰ ἀνατρέξουμε καὶ στὸ σπήλαιον τοῦ Κύκλωπος Πολυφήμου, πρὸ κειμένου νὰ δοῦμε κάτι ἀκόμη πιὸ …παράλογον!

Συνέχεια

Ὅλοι οἱ πολῖτες ἔχουν φοροδοτικὸ δικαίωμα.

Ὅλοι οἱ πολῖτες ἔχουν φοροδοτικὸ δικαίωμα.Τὸ Σύνταγμα ΟΡΙΖΕΙ πὼς ὅλοι οἱ πολῖτες ἔχουν ΦΟΡΟΔΟΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ!!!
Τὸ Σύνταγμα ΟΡΙΖΕΙ πὼς Ὅλοι οἱ πολῖτες ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ  νὰ τὸ ὑπερασπίζονται ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΤΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ, ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟΝ!!!!

ΔΗΛΑΔΗ!!!

Συνέχεια

Μὴ φανῇ τὸ θύμα διότι θὰ φανῇ κι ὁ ἐγκληματίας.

Λογικὸ εἶναι νὰ μὴ θέλουν νὰ δείχνουν τὰ ΜΜΕ εἰκόνες φτώχειας καὶ  ἐξαθλιώσεως.
Λογικὸ εἶναι νὰ ἔχουν ἐνοχληθῆ ἀπὸ τὶς σκηνὲς μὲ τὶς ἱπτάμενες σακκοῦλες καὶ τὰ μπρόκολα καὶ τὰ ἁπλωμένα χέρια τῶν ἱκετῶν ἀπὸ κάτω.
Κάθε δυνάστης εἶναι λογικὸ τὸ νὰ θέλῃ νὰ κρύβῃ τὶς πομπές του καὶ τὰ ἐγκλήματά του.
Μήπως καί οἱ Ναζί δέν ἀπέκρυβαν τά Ἄουσβιτς καί τά Νταχάου; Μήπως δέν τά ἐξωράιζαν καί δέν τά ἐπαρουσίαζαν ὡς ἁπλᾶ στρατόπεδα;

Συνέχεια