Ἐξώδικο στό Τ.Τ. ἀπό τούς μετόχους. Ἐπί τάπητος CDS, PSI καί ἀνακεφαλαιοποίησις

Να γίνει άμεσα διαχειριστικός έλεγχος για όλη την επιχειρηματική δραστηριότητα του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου ζητά μέσω εξώδικης διαμαρτυρίας η Ένωση Μετόχων και Φίλων Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, από το Υπουργείο Οικονομικών, την Τράπεζα της Ελλάδος και το διοικητικό συμβούλιο της τράπεζας.

Πιο συγκεκριμένα, ο διαχειριστικός έλεγχος ζητείται να διενεργηθεί για τις διοικητικές αποφάσεις έως την ροή του χρήματος, καθώς “οι μικρομέτοχοι, αλλά και ο Ελληνικός λαός υποχρεούνται να γνωρίζουν την αλήθεια και η πολιτεία υποχρεούται να ρίξει άπλετο φως”, όπως αναφέρεται. 

Αναλυτικά: Συνέχεια

Ἰταλία: Φόβοι γιά τά μέτρα πού θά ἀκολουθήσουν κατόπιν ἐκλογῶν…

 

Τον έντονο προβληματισμό του ότι η Ιταλία θα χρειαστεί νέα, έκτακτα, οικονομικά μέτρα τους επόμενους μήνες μετά τις εκλογές της 24ης Φεβρουαρίου, εξέφρασε το Κεντροαριστερό Δημοκρατικό Κόμμα, σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα στην εφημερίδα «Λα Ρεπούμπλικα» της Πέμπτης.Μάλιστα τα οικονομικά αυτά μέτρα προϋπολογίζονται στο ύψος των 10 δισ. ευρώ. Συνέχεια

Οἱ 10 κατηγορίες φόρων πού ἔπεσε «ἔξω» τό Μνημόνιο

Οι φόροι, φόροι αλλά και οι αστοχίες, αστοχίες…! Αναλυτικά σε ποιες κατηγορίες απέτυχε το Πρόγραμμα Προσαρμογής Πολλοί οι φόροι που επέβαλε η κυβέρνηση με τα δύο προηγούμενα Μνημόνια, εξίσου όμως πολλές και οι εισπρακτικές αστοχίες αυτής της «συνταγής» από την οποία λείπουν έσοδα 10,4 δισεκ. ευρώ.

Από την έρευνα του «bankingnews» σε τουλάχιστον 10 περιπτώσεις που οι δανειστές επέμειναν στην «σκληρή» γραμμή του προγράμματος για μεγάλες αυξήσεις στην άμεση και την έμμεση φορολογία, το Μνημόνιο απέτυχε παταγωδώς…

Πρόκειται για τους φόρους που επιβλήθηκαν σε καύσιμα, ποτά, τσιγάρα και ακίνητα, τις αποφάσεις για την αναθεώρηση των συντελεστών του ΦΠΑ που ελήφθησαν και οι οποίες το μόνο αποτέλεσμα που είχαν ήταν να σύρουν την Ελλάδα κάθε χρόνο και πιο βαθιά στην ύφεση.

Οι Έλληνες από την πλευρά τους, χρεωμένοι μέχρι τον λαιμό, Συνέχεια

Ἔρχεται τό….ὑπερμνημόνιο καί ὁ λαός σέ λήθαργο

 

ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ 
   
ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 

Έρχεται και το… Υπερμνημόνιο, που πρώτοι αποκαλύψαμε την προηγούμενη εβδομάδα από τις στήλες της εφημερίδας αυτής! Εκεί γύρω στην άνοιξη, αποτελειώνοντας οριστικά την ελληνική κοινωνία… Μία κοινωνία, η οποία κοιμάται τον «ύπνο του δικαίου» και δεν λέει να συνέλθει με τίποτα.


Άλλωστε, οι εξουσιαστές γνωρίζουν άριστα – το έχουμε ξανατονίσει – ότι έχουν να κάνουν με λαό πολιτικά αγράμματο και, δυστυχώς, χωρίς καμία απολύτως μνήμη και έτσι έχουν μπροστά τους ανοιχτό τον δρόμο για να συντρίψουν στο διάβα τους κυριολεκτικά τα πάντα. Εμείς το είχαμε πάντως ξεκαθαρίσει εξ αρχής, εδώ και πάρα πολύ καιρό: η Ελλάδα ΔΕΝ θα τα καταφέρει και ο λαός της θα πέσει εύκολο θύμα των σχεδιασμών που φέρνει μαζί της η Νέα Εποχή… Μόνο έπειτα από ανείπωτη εθνική τραγωδία θα καταλάβει αυτός ο βαθύτατα αφελής λαός τι στην πραγματικότητα παίζεται εις βάρος του!

Πώς λοιπόν αποκοίμισαν τον ελληνικό λαό την τελευταία βασικά τριετία; Αμέσως μετά τις εκλογές του 2009 η κυβέρνηση του ΓΑΠ επίτηδες άφησε ένα εξάμηνο χωρίς να κάνει απολύτως τίποτα, ρίχνοντας στον απόλυτο λήθαργο τους Έλληνες. Και έπειτα, αφού ο λαός αυτός είχε πια ναρκωθεί, έμπηξε βαθιά το μαχαίρι στα πλέον ευαίσθητα σημεία του σώματος της πατρίδας!

Επρόκειτο για το πρώτο ΣΟΚ, εκεί γύρω στον Μάιο του 2010, όταν και ψηφίστηκε το πρώτο Μνημόνιο και ενώ η Ελλάδα είχε αφεθεί επίτηδες από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ να φτάσει στα πρόθυρα της χρεωκοπίας!… Παρά την απόπειρα τότε του λαού να αντιδράσει, το κάψιμο της τράπεζας “Marfin” ακύρωσε κάθε εθνική αντίδραση. 
Η χώρα έμπαινε αργά, αλλά σταθερά, σε μία Νέα Εποχή… 
Το καλοκαίρι του 2011 κυριάρχησε στην επικαιρότητα το κίνημα των «Αγανακτισμένων». Όμως τόσο αυτό όσο και η λαϊκή οργή (π.χ. στη Θεσσαλονίκη στις 28 Οκτωβρίου του 2011) κατά των πολιτικάντηδων δεν στάθηκαν ικανά να ρίξουν την εξουσία αυτή που υπηρετεί ανθελληνικά κέντρα.Όταν ο Γιώργος Παπανδρέου ολοκλήρωσε τη δουλειά του, υπονομεύοντας Ελλάδα και Ευρωζώνη,

Συνέχεια

Ἡ Μόσχα ἐπιδιώκει νά ξανακάνῃ τήν Ἑλλάδα στρατηγικό σύμμαχο

Τέρμα τα γκάζια από τους Ρώσσους για επενδύσεις

Τις προθέσεις των Ρώσσων να αναδείξουν την Ελλάδα σε νέο εταίρο τους στη ΝΑ Ευρώπη μαρτυρούν οι μη δεσμευτικές προσφορές τους στον διαγωνισμό για την αποκρατικοποίηση των ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ. Σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους της Κυριακής», το συνολικό ποσό που προσφέρουν ανέρχεται στα 2,7 δισ. ευρώ, ενδεικτικό του θερμού ενδιαφέροντός τους

Στρατηγικό της σύμμαχο επιδιώκει να κάνει εκ νέου την Ελλάδα η Μόσχα στα σχέδιά της για είσοδο στην ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Το γεωπολιτικό ενδιαφέρον των Ρώσσων εκδηλώνεται μέσα από τη συμμετοχή εταιρειών-κολοσσών στις εν εξελίξει αλλά και στις επικείμενες αποκρατικοποιήσεις ελληνικών επιχειρήσεων. Επιστρέφουν έξι χρόνια μετά την πρώτη χείρα συμμαχίας που είχαν τείνει με τη Συνέχεια

Μά γιατί ἐπί τέλους δέν συμφωνοῦν; Θά καταστραφοῦμε ἤ θά σωθοῦμε;

Πρὸ χθὲς ὅλο μέλια, ἡ Λαγκάρντ, μὲ τὸν μοναδικὸ Παπαχελᾶ, κατέφθασαν γιὰ νὰ μᾶς πείσουν πὼς ὅλα ἔχουν καλῶς. Τέλος τὰ μέτρα καὶ τὸ πολὺ ἔως τὸ 2014 θὰ μποροῦμε νὰ ποῦμε: «τὰ καταφέραμε».
Τὸ πόσους ἔπεισε αὐτὴ ἡ συνέντευξις δὲν τὸ γνωρίζω. 
Γνωρίζω ὅμως πάρα πολλοὺς ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ δὲν ἔπεισε.

Ἀλλὰ δὲν φταίει ἡ τόσο ἄριστα δομημένη συνέντευξις. 
Οὔτε φταίει ὁ Παπαχαλᾶς ποὺ ἦταν μέσα στὰ μέλια μὲ τὴν Λαγκάρντ. 
Οὔτε τέλος πάντων τὰ «δικά μας» κουδουνισμένα ποὺ ἀπὸ τὸ πρωΐ ἔως τὸ βράδυ κραυγάζουν ὑπὲρ τῆς ἀναγκαιότητος τῶν μέτρων. 
Συνέχεια