Ἀκουγα τον Γ.Βαρουφάκη τις προάλλες να λέει στην τηλεόραση,να μην πάρουμε την δόση των 31 δις,γιατί αυτό θα οδηγήσει στην χρεωκοπία κι επισήμως με μαθηματική ακρίβεια,διότι δεν θα ωφελήσει την χώρα στο να αρχίσει να αποκτά πρωτογενές πλεόνασμα,άρα σε λίγο καιρό πάλι θα χρειαζόμαστε χρήματα! Ουσιαστικά θα κάνουμε έναν κύκλο ενός έτους που δεν θα μας βγάλει πουθενά!
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: οἰκονομία
Δραματικὲς ἀναλήθειες ἀπὸ Σαμαρᾶ καὶ συνεταίρους.
Την ίδια επικοινωνιακή συνταγή «καταστροφολογίας» εφαρμόζουν οι κρυφοί και φανεροί πρωτεργάτες του μνημονίου, προκειμένου να επιβάλλουν τα νέα ληστρικά μέτρα.
Η προχθεσινή (4-11-2012) συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Δημοκρατίας εξελίχθηκε σε σεμινάριο επικοινωνίας. Οι Βουλευτές όφειλαν να αποστηθίσουν τα επιχειρήματα ώστε να τα επικαλούνται στους ψηφοφόρους τους, όταν θα τους κατηγορήσουν για ενδοτισμό στις κομματικές και άλλες «άνωθεν» εντολές. Παράλληλα η μετάδοσή της από την τηλεόραση είχε ως αποδέκτες και «αδαείς» πολίτες.
Συνέχεια
Οἱ ΗΠΑ θέλουν «κούρεμα» κατὰ 50% τοῦ χρέους, ἀλλοιῶς «Χάνουμε την Ελλάδα»…
Πρίν βιαστούμε να χαρούμε και να αναφωνήσουμε ..«πόσο μας αγαπάνε εκεί στο Αμέρικα», ας γνωρίζουμε πως ο καημός τους δεν είναι αν θα χαθούμε ως χώρα γενικώς κι αν βυθιστούμε στο απόλυτο χάος, αλλά να μην μας χάσουν αυτοί, επειδή θα έχουμε στραφεί σε άλλες αγορές όπως Ρωσία και Κίνα ας πούμε..
«Είναι πολλά τα λεφτά Αρη» για να ρισκάρουν κάτι τέτοιο..
Ὅταν ἀγαπᾶμε τήν Ἑλλάδα δέν τήν ἐγκαταλείπουμε ἐν μέσῳ καταιγίδος!
Business Exit: Όταν αγαπάμε την Ελλάδα δεν την εγκαταλείπουμε εν μέσω καταιγίδας!
Μόλις έγινε γνωστό (Σεπτέμβριος 2012) πως ο Γάλλος δισεκατομμυριούχος Μπερνάρ Αρνώ (ο πλουσιότερος άνθρωπος της Ευρώπης και τέταρτος κατά σειρά πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου, πρόεδρος του Οίκου Dior, πρόεδρος του Οίκου Louis Vuitton, με έλεγχο σε 60 θυγατρικές εταιρίες όπως Fendi, Marc Jacobs, Sephora, σαμπάνια Moet et Chandon, Veuve Cliquot, Mercier και ένας Θεός ξέρει τι άλλο) έχει κάνει αίτημα στην κυβέρνηση του Βελγίου για διπλή υπηκοότητα ώστε να αποφύγει την επί πλέον φορολογία που ανακοίνωσε η Γαλλική Κυβέρνηση, ξέσπασε σάλος στην Γαλλία. Συνέχεια
Διαγραφὴ χρεῶν σὲ λέω… Δὲν τὴν γλυτώνουμε! Στεγνώσαμε!

ἡ εὐρωπαϊκὴ σημαία σᾶς μάρανε!
Σιγὰ μὴ καταφέρουμε νὰ πληρώσουμε κάτι ἀπὸ ὅλα αὐτὰ ποὺ μᾶς ζητοῦν…..
Ὀρθότερα, σιγὰ μὴν ἀποδειχθοῦν ὅλα αὐτὰ ποὺ μᾶς ζητοῦν ὀρθά, πρὸ κειμένου νὰ κληθοῦμε νὰ τὰ πληρώσουμε…
Σιγὰ τέλος πάντων μὴ καὶ πληρώσουμε κάτι!
Τὸ μόνον ποὺ θὰ πληρώσουμε στὸ τέλος εἶναι τὴν …ἀλλαγή μας!
Συνέχεια
11 Ἑλληνικὲς ἑταιρεῖες στὴν λίστα μὲ τὶς 2.000 ἰσχυρότερες τοῦ πλανήτου!
Όταν θες να καταλάβεις πόσο εύρωστη και υγιής είναι η οικονομία μιας χώρας,παίρνεις ως μονάδα μέτρησης το τραπεζικό της σύστημα,κατά πόσο υγιές και αποδοτικό είναι!
Αυτό το είχα ακούσει σε μια τηλεοπτική εκπομπή πριν καιρό, από έναν Αμερικανό οικονομολόγο και μου είχε κάνει εντύπωση!
Τώρα με βάση αυτό,βλέπουμε στην λίστα του περιοδικού Forbes,ανάμεσα στις μόνο 2.000 επιχειρήσεις ανά τον πλανήτη,να βρίσκονται 11 Ελληνικές,μεταξύ των οποίων είναι το σύνολο σχεδόν των τραπεζικών ιδρυμάτων της χὠρας μας και η περιβόητη ΔΕΗ που την πουλούν όσο όσο…!

