Τό ἐμβόλιο κατά τοῦ καρκίνου τῆς μήτρας εἶναι ἀσφαλές;

φωτογραφία

Διατηρῶ γενικῶς μεγάλες ἐπιφυλάξεις γιὰ τὰ ἐμβόλια.
Ἰδίως γιὰ τὰ ἐμβόλια ποὺ ἀπευθύνονται σὲ παιδιά.
Ἄλλως τέ, αὐτὸ εἰδικῶς τὸ ἐμβόλιο ἔχει χαρακτηριστῇ ὥς ὕποπτο γιὰ πολλὰ ἄλλα προβλήματα.
Συνέχεια

Ἤδη τρῶμε ἀκτινοβολημένα τρόφιμα!

φωτογραφία

Τελικῶς δὲν εἶναι ἀνέκδοτο…

Εἶναι ἤδη ἐδῶ…

Τρῶμε ἀκτινοβολημένα τρόφιμα!
Συνέχεια

Τὰ κακὰ νέα τῆς ἀσπαρτάμης.

φωτογραφία

 Ἡ ἀσπαρτάμη, ἐτοῦτο τὸ βάναυσον γλυκαντικὸν ὑποκατάστατον γιὰ τὸν ἄνθρωπο, ἔχει εἰσβάλει στὴν ζωή μας, σὲ τέτοιον βαθμό, ποὺ μᾶλλον σήμερα ἴσως νὰ μὴν ὑπάρχῃ ἄλλο γλυκαντικὸ στὶς βιομηχανικὲς χρήσεις.
Ὅμως, παρὰ τὶς διαμαρτυρίες, παρὰ τὶς ἀποδεδειγμένα καταστροφικὲς συνέπειες στὴν ὑγεία τῆς ἀνθρωπότητος, ἐξακολουθοῦν ὄχι μόνον νὰ μὴ τὴν περιορίζουν, ἀλλὰ νὰ τὴν  προβάλουν ὥς κάτι ἀπαραίτητον, ἀναγκαῖον ἔως καὶ …φυσικόν!
Στὰ περισσότερα τρόφιμα ἔως τώρα ἀναγράφεται ἡ σύστασίς των, καὶ φυσικά, στὶς περισσότερες περιπτώσεις καὶ ἡ Συνέχεια

Νὰ ἐμβολιασθοῦμε κατὰ τῆς γρίπης γιὰ νὰ μὴ πάθουμε ἔμφραγμα!

Το αντιγριπικό εμβόλιο αποδεικνύεται εμβόλιο και για την καρδιά Πηγή: Justin Ide/Harvard Staff Photographer

Μᾶς δουλεύουν; Μᾶλλον διόλου δὲν μᾶς δουλεύουν!

Βρήκαμε τώρα νέες δικαιολογίες γιὰ νὰ ἐμβολιάζουμε ὁμαδηδὸν τοὺς πληθυσμούς!
Ἔχουμε ταΐσει, ἔχουμε ποτίσει, ἔχουμε ντύσει, ἔχουμε ζεστάνει, ἔχουμε καλύψει ὑγειονομικῶς,  ἔχουμε στεγάσει τοὺς πᾶντες καὶ μᾶς ἔμεινε μόνον ἡ πρόληψις! Συνεπῶς ἄς ξεκινήσουμε νὰ στηνόμαστε στὶς οὐρές, ἐφ’  ὅσον οἱ ἐμβολιασμοὶ εἶναι δωρεάν, μήπως καὶ γλυτώσουμε τὰ ἐμφράγματα καὶ τὰ ἐγκεφαλικά!
Συνέχεια

Τί στό καλό συμβαίνει μέ τά παιδιά στήν Οὐγκάντα;

Διάβαζα τὴν εἴδησιν γιὰ τὶς «περίεργες» κρίσεις ποὺ παθαίνουν τώρα τελευταία τὰ παιδιὰ στὴν Οὐγκάντα, καὶ εἰλικρινῶς, τὸ μυαλό μου πῆγε σὲ νέας μορφῆς πειράματα. Μᾶς ἔχουν μάθει ἄλλως τὲ σὲ τέτοιες συμπεριφορές. 
Κι ὅταν τὸ πείραμα «δουλέψῃ», τότε «χαρακτηρίζεται» ὥς ἐπιδημία κι ἐμεῖς ὅλοι τρέχουμε νὰ σωθοῦμε.
Τί στό καλό λοιπόν;
Συνέχεια

Συναγερμὸς γιὰ τὶς λᾶμπες (τάχα) ἐξοικονομήσεως.

Μᾶς εἶπαν πὼς πρέπει νὰ σταματήσουμε τὴν χρήσιν τῶν κλασσικῶν λαμπτήρων, διότι τάχα μου δὲν βοηθοῦν στὴν προστασία τοῦ περιβάλλοντος! Καταναλώνουν, λέει, μεγάλες ποσότητες ἐνεργείας.
Δὲν μᾶς εἶπαν ὅμως πόσο κόστος ἔχουν, καθῶς ἐπίσης καὶ ποιὲς ἐπιβαρύνσεις στὸ περιβᾶλλον καὶ στὴν ὑγείαν μας, προκαλοῦν οἱ λαμπτῆρες, τάχα μου, οἰκονομίας.

Συνέχεια