Νηπιακὰ ἐπιχειρήματα…

Τὸ πρωτοσέλιδο τῆς κομματικῆς ἐφημερίδος τοῦ ΣΥΡΙΖΑ, τῆς Τετάρτης 8 Ἰουνίου 2016, μίαν ἡμέρα δηλαδὴ μετὰ τὸ ξεπούλημα τοῦ Ἑλληνικοῦ.

Νηπιακὰ ἐπιχειρήματα... Συνέχεια

Εἰσφορήσιμος μισθός…

Εἰσφορήσιμος μισθός...Δεῖτε αὐτὸ τὸ βίντεο καὶ ἀπολαῦστε τὸν «μαθηματικὸ τύπο ἀποψιλώσεως» τοῦ μόχθου τῶν ἐργαζομένων… Συνέχεια

Τιμώντας τοὺς …«νεκρούς» τῆς ΕΡΤ!!!

Μὲ τὸν λογαριασμὸ τῆς προπαγάνδας, τοῦ βολέματος, τῆς ἁρπακτῆς, τῆς κραιπάλης, τῆς ἀσυδοσίας, πάντα, σὲ ἐμᾶς!!!
Ἡ ΕΡΤ ἔχει νεκρούς.
Κι ἐμεῖς (ντροπή μας καὶ φτοῦ μας) τὸ ἀγνοοῦμε καὶ δὲν τὸ ἐκτιμοῦμε…

Τιμώντας τοὺς ...«νεκρούς» τῆς ΕΡΤ!!!1 Συνέχεια

Τὸ ἔγκλημα μὲ τὸν ΟΤΕ.

Το 1998 ο δικός μας ΟΤΕ είχε κέρδη 360 δισεκατομμύρια δραχμές.
Δηλαδή περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο ευρώ…
17 χρόνια πριν.
Κι αυτό  παρά την σκόπιμη ζημίωση της κρατικής αυτής εταιρείας, προς όφελος των ξένων συμφερόντων, διά χειρός του …«πατριώτη» Μητσοτάκη.

Κι αντί αυτά τα τεράστια κέρδη να μετατραπούν σε μειώσεις τιμών για τους μετόχους, που ήμασταν όλοι εμείς, διοχετεύθηκαν με απίστευτες κομπίνες στα ταμεία των ξένων πολυεθνικών. Συνέχεια

Ἐπιδοτώντας ἑλληνικὲς ἐπιχειρήσεις νὰ …φύγουν, μὲ εὐρωπαϊκὰ κονδύλια!!!

Ἡ οἰκονομικὴ αἱμοῤῥαγία συνεχίζεται.
Ἡ μετεγκατάστασις ἑλληνικῶν ἑταιρειῶν στὸ ἐξωτερικὸ συνεχίζεται, καὶ μὲ ἐπιδότηση τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως!!!

Συνέχεια

Λιμενικοὺς ὅμως ἔχουμε…

Λιμενικοὺς ὅμως ἔχουμε...

Τί γίνεται ῥέ παιδιά;

Πρὶν λίγα χρόνια ἐλάχιστοι ὑπάλληλοι ἐπάνδρωναν τὸ Λιμενικὸ Μεσσηνίας.
Τώρα μία πλημμύρα ὑπαλλήλων, ποὺ «σκίζονται» νὰ σὲ ἐξυπηρετήσουν, γιατὶ εἶν Συνέχεια