Γιὰ τοὺς τραπεζίτες δουλεύουν ὅλοι!!!

Γιὰ τὴν ἀριστερὰ καὶ τοὺς τραπεζίτες δουλεύετε!!!

Τὴν ὥρα ποὺ ὁδηγεῖτε χιλιάδες δανειοληπτῶν στὶς οὐρὲς τῶν δικαστηρίων, γιὰ νὰ ἐνταχθοῦν στὸν νόμο Κατσέλη…
Τὴν ὥρα ποὺ φέρατε νόμο στὴν βουλὴ καὶ θὰ παραδόσετε τὸ 40% τῆς ἀκινήτου περιουσίας τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ στοὺς διεθνεῖς τραπεζίτες…
…τὴν ἴδια ὥρα συνεχίζεται τὸ ἔγκλημα τῶν κυβερνήσεων Σαμαρᾶ. Συνέχεια

Ἡ …«ὑπερθέρμανσις» ἀναβάλλεται ἀλλὰ οἱ φόροι της παραμένουν!!

Όχι μόνο δεν έλειωσαν οι πάγοι στους πόλους, αλλά αυξήθηκαν δραματικά.

Και η στάθμη της θάλασσας όχι μόνο δεν ανέβηκε ούτε εκατοστό, αλλά έπεσε κι 70 εκατοστά στην Βενετία.

Ἡ ...«ὑπερθέρμανσις» ἀναβάλλεται ἀλλὰ οἱ φόροι της παραμένουν!! Συνέχεια

Μόνον μὲ κακουργηματικὲς ἀπάτες καταπιάσθηκε τὸ ΚΕΕΛΠΝΟ!!!

Στα πλαίσια του σχεδίου αποσυμφορήσεως των Ελληνικών Φυλακών οι επιρρεπείς στις απάτες και τις ληστείες θα διορίζονται σε …διευθυντικές κομματικές θέσεις οργανισμών, με δυνατότητα να χειρίζονται και να εξαφανίζουν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ από τα Δημόσια Ταμεία.

Μόνον μὲ κακουργηματικὲς ἀπάτες καταπιάσθηκε τὸ ΚΕΕΛΠΝΟ!!!2 Συνέχεια

Κάθε σπίτι στὸν τραπεζίτη!!!

500.000 Αμερικανοί, κι ανάμεσά τους χιλιάδες μωρά, ζουν στους δρόμους, μέσα σε χαρτοκούτια ή σε αντίσκηνα.

Κάθε σπίτι στὸν τραπεζίτη!!!1
Τα σπίτια αυτών των ανθρώπων τα έχουν αρπάξει μαζικά και για πενταροδεκάρες οι …«περιούσιοι» βρυκόλακες όπως ο Paulson, o Soros κλπ.
Αυτοί που οι γενίτσαροι της Βουλής αποκαλούν …«επενδυτές» και που ετοιμάζονται τώρα για το μεγάλο τσιμπούσι στην, Ελλάδα με συνεργούς την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
Συνέχεια

Πόσο …«ἰταλική» ἑταιρεία εἶναι ἡ Edison πού θά ἐκμεταλλευθῆ τούς ὑδρογονάνθρακες τοῦ Πατραϊκοῦ Κόλπου;

Η «Ιταλική» Edison θα εμπλακεί στην εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων του Πατραϊκού Κόλπου.

Πόσο ...«ἰταλική» ἑταιρεία εἶναι ἡ Edison πού θά ἐκμεταλλευθῆ τούς ὑδρογονάνθρακες τοῦ Πατραϊκοῦ Κόλπου;1
Η εταιρεία δεν είναι Ιταλική αλλά ανήκει στον Γαλλικό Ενεργειακό Όμιλο που λέγεται EDF (84,5% ανήκει στο Γαλλικό Δημόσιο). Συνέχεια