Ἔγραφα χθές:
«Σ᾿ αὐτὴν τὴν χώραν -κάποτε- οἱ «ὥριμοι» πολῖται της, οἱ ψηφίζοντες δηλαδή, ἀπαλλασσόμενοι τῆς μεταπολιτευτικῆς τσίμπλας, πρέπει νὰ κατανοήσωσιν ὅτι πάντες οἱ διαδηλοῦντες διὰ κάτι, δὲν εἶναι κατ᾿ ΑΝΑΓΚΑΙΑΝ συνθήκην οἱ «καλοὶ» τοῦ ἔργου.».
Κάποιος e-φίλος, ἀντὶ σχολίου καὶ ἀπαντήσεως, μοῦ ἔστειλε αυτό.
Τὸ ἀφήνω στὴν κρίσιν παντὸς καλοπίστου ἀνθρώπου…





