Εδώ στο netakias προβλέπαμε από τις 8 Οκτωβρίου 2010 (ΔΕΗ : Θα πληρώσουμε το κόστος της “Πράσινης” Απάτης; ) ότι κάτι θα πάει “στραβά” στην “πράσινη” μεθόδευση της “πρασινης” ρεμούλας για “πρασινα” φωτοβολταϊκά στην Ελληνική Υπαιθρο.
Εδώ στο netakias προβλέπαμε από τις 8 Οκτωβρίου 2010 (ΔΕΗ : Θα πληρώσουμε το κόστος της “Πράσινης” Απάτης; ) ότι κάτι θα πάει “στραβά” στην “πράσινη” μεθόδευση της “πρασινης” ρεμούλας για “πρασινα” φωτοβολταϊκά στην Ελληνική Υπαιθρο.
Ὅταν πρὸ δύο ἐτῶν διάφοροι φίλοι γίνονταν στόχος τῶν τραπεζῶν, πρὸ κειμένου νὰ λάβουν δάνεια κα προχωρήσουν σὲ ἐγκαταστάσεις φωτοβολταϊκῶν, μὲ ὅλο τὸ παραμύθι ποὺ συνόδευε τὶς δανειοδοτήσεις, ἀρχίσαμε νὰ ἀναζητοῦμε τὴν παγίδα.
Διότι δὲν ὑπῆρχε περίπτωσις νὰ μὴν ἔχουμε κάποιαν παγίδα.
Δὲν εἶναι δυνατὸν κάποιοι ποὺ διαρκῶς κερδοσκοποῦν εἰς βάρος μας, νὰ νοιάζονται ἔξαφνα γιὰ τὴν κερδοφορία μας. Κάπου ὑπῆρχε παγίδα καὶ μάλιστα πολὺ μεγάλη. Συνέχεια
Οἱ «ἐπιστήμονες» δὲν ξέρουν τὶ τοὺς γίνεται καὶ πασχίζουν ἐναγωνίως νὰ μᾶς πείσουν γιὰ τὴν κατάρτησίν τους!
Διαβάζω στὴν μίαν περίπτωσιν πὼς οἱ ὅλο καὶ περισσότερες χιονοπτώσεις, ἴσως νὰ ὀφείλονται στὸ λιώσιμο τῶν πάγων!
Τώρα βέβαια, «ἐπιστήμονες» εἶναι αὐτοί!
Κάτι πασχίζουν νὰ ποῦν, ἀλλὰ λίγο ἡ ἐλλιπής κατάρτισις, λίγο ἡ μεγάλη φαντασία, λίγο τὸ ὅ,τι τὰ «ἴδια λένε ὅλοι»… Τὸ παλεύουν πάντως! Συνέχεια
Τελικῶς οἱ ἄνθρωποι εἶναι ἢ ἠλίθιοι (καὶ συνεπῶς ἐπικίνδυνοι) ἢ ἐντεταλμένοι ἢ σκέτο ἄχρηστοι ποὺ πασκίζουν νὰ εὕρουνν λόγους ὑπάρξεως(!!!!) καί, κατ’ ἐπέκτασιν ἀπολύτως ἐπικίνδυνοι!!!
Τὸ διάβαζα καὶ τὸ ξαναδιάβαζα!
Τεχνητὰ δένδρα γιὰ ν ὰἀποῤῥοφοῦν τὸ διοξείδιον τοῦ ἄνθρακος! Συνέχεια
Μοῦ ἀρέσουν οἱ πρωτιές μας. Γενικότερα μοῦ ἀρέσει ποὺ μποροῦμε νὰ παρουσιάζουμε βιώσιμες λύσεις γιὰ τὸν πλανήτη. Κι ἀκόμη περισσότερο ποὺ αὐτὲς γίνονται ὅλο καὶ περισσότερο ἀναγνωρίσιμες καὶ ἀποδεκτές. 
Ὁ λόγος γιὰ τὴν σημερινὴ πρωτιὰ στὴν ἐνέργεια.
Κάτι κάνουμε κι ἐκεῖ
Υ.Γ. Βἐβαια οἱ χορηγοί, οἱ ὁμιλητές καὶ οἱ συμμετέχοντες εἶναι πρὸς ἔρευνα… Ἀλλὰ πρὸς ὥρας ἀσχολούμεθα μὲ τὸ θετικόν μόνον.
WWF: πρώτη η Ελλάδα στην εξοικονόμηση ενέργειας