Μετά το πρόσφατο ρεζιλίκι, όπου ξαφνικά βρέθηκαν τα λεφτά για την τελευταία πληρωμή της δόσεως του ΔΝΤ σε …«ξεχασμένο» λογαριασμό της Ελλάδας στην ΤτΕ, κανένας δεν πρέπει να πιστεύει άκριτα τις κινδυνολογίες των ΜΜΕ.
Η πληρωμή μίας δόσεως του ΔΝΤ με αποθεματικά κεφάλαια για χρήση του ΔΝΤ είναι μία ευρηματική λύση, που υπήρχε στο τραπέζι και ήταν γνωστή τουλάχιστον στην ΤτΕ.
Η κυβέρνησή μας όμως θα έπρεπε να είναι αφελής, αν πίστευε ότι τη λύση θα την αποκάλυπτε με συμβουλές της η ΤτΕ.
Η ΤτΕ από την μέχρι σήμερα δράση της φαίνεται ότι είναι πειθήνιο όργανο της ΕΚΤ.
Δεν προβαίνει ποτέ σε επικίνδυνες ή «απαγορευμένες» πρωτοβουλίες, καθώς «η ΕΚΤ απαγορεύεται από το καταστατικό της να δανείζει κυβερνήσεις».
Τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται ο «θεσμικός» κος Draghi… Συνέχεια
Μετὰ τὸ πέρας τῶν στημένων εἰκονομαχιῶν, καὶ τὴν ἀπότομη στροφὴ τῆς, «πρώτη φορᾶς τ’ ἀριστερά» (…) Κατανοοῦμε, ὅλοι μας πλέον, ὅτι μας τυραννᾶ μία χούντα 300+(1) ἐκλεγομένων ἀλητῶν! 