Γιατί ΔΕΝ ἀντέδρασαν οἱ Ἄγγλοι ὅταν ἅρπαξαν τήν Κύπρο οἱ Τοῦρκοι;

Και ρωτούσα έναν Κύπριο, γιο αριστερού πολιτικού, από τους ιδρυτές του ΑΚΕΛ (ΚΚ Κύπρου):
«Δεν σας φάνηκε παράξενο που η μισή Κύπρος, μία Αγγλική αποικία, πέρασε στα χέρια των Τούρκων χωρίς την παραμικρή αντίδραση από Αμερικανούς, Άγγλους κι Ισραηλινούς; Δεν σας φάνηκε παράξενο που οι Άγγλοι ξεκίνησαν πόλεμο με την Αργεντινή για τα Φώκλαντς και άφησαν την μισή Κύπρο να την πάρουν Τούρκοι;»
…Δεν απάντησε… Ξεκίνησε να σκέφτεται…

Ενδεχομένως να μην είχε ακούσει ότι ακόμα και η προβοκάτσια, στο δήθεν σπίτι του Κεμάλ, ήταν πάλι μία ακόμη Αγγλική συνωμοσία, προκειμένου οι Έλληνες να πληρώσουν ακριβά το γεγονός ότι στήριξαν την Κυπριακή Ανεξαρτησία.
Συνέχεια

Εἶναι λογικό νά εἰσβάλῃ ἡ Τουρκία στήν Συρία καί νά κτυπήσῃ τήν ISIS;;;

Αυτό που συμβαίνει στην Τουρκία με τα επεισόδια των Κούρδων, που θέλουν την Τουρκία να εισβάλει στηΝ Συρία, κάποιοι θέλουν να το θεωρούμε …λογικό. Μόνο που στην πραγματικότητα δεν έχει σχέση με την λογική.

Φανταστείτε το παρακάτω ανάλογο σκηνικό:
Στην Τουρκία, κοντά στα σύνορα με την Ελλάδα, για παράδειγμα στην Αδριανούπολη εμφανίζονται παραστρατιωτικές ομάδες που σκοτώνουν κόσμο και που το κράτος της Τουρκίας αδυνατεί να ελέγξει.
Σκεφθείτε τώρα οι μουσουλμάνοι της Θράκης να αρχίσουν να τα σπάνε και να τα καίνε. γιατί η Ελληνική Κυβέρνηση δεν εισβάλλει και δεν επιχειρεί στην Αδριανούπολη, για να σώσει τους …ομοθρήσκους Τούρκους.
Δηλαδή… Να αποφασίσει η κυβέρνηση μονομερή επιθετική ενέργεια σε Τουρκικό έδαφος, χωρίς να έχει προηγηθεί το παραμικρό ανάμεσα σε Ελλάδα και Τουρκία. Γίνεται; Δεν γίνεται φυσικά.
Συνέχεια

ISIS καὶ Ἰσραὴλ ἔχουν τοὺς ἰδίους …ἐχθρούς!!!

Τι σύμπτωση πάλι κι αυτή;
Η ISIS έχει ΑΚΡΙΒΩΣ τους ίδιους εχθρούς με το …Ισραήλ.
Ετοιμάζουν (από κοινού;;;) εισβολή στο ΙΡΑΝ.

Οι εξοπλισμένοι κι εκπαιδευμένοι αποκεφαλιστές και μισθοφόροι του Ισραήλ μετά την σφαγή στην Συρία και στο ΙΡΑΚ, στοχοποιούν το ΙΡΑΝ.
Κάποιοι επιμένουν να θεωρούν αυτούς τους μισθοφόρους και την Μουσουλμανική Αδελφότητα …πραγματικούς μουσουλμάνους.

Συνέχεια

Πυρηνικὰ ὅπλα, «ἐπικυρίαρχοι» καὶ ἕνας ΟΗΕ ποὺ …σκοτώνει!!!

Όλοι οι επιστήμονες που συμμετείχαν στην κατασκευή της Πυρηνικής Βόμβας (Manhattan Project) ήταν σιωνιστές κι ως…«επιζήσαντες του Ολοκαυτώματος» θεώρησαν σωστό να ..κάψουν 200.000 αμάχους Γιαπωνέζους, σε λίγα λεπτά της ώρας, για να νικήσουν οι Σύμμαχοι.
Κι επειδή η γνώση είναι ΟΠΛΟ και η ΥΠΕΡΟΠΛΙΑ καθιστά έναν λαό αδιαμφισβήτητο νικητή, η Mossad δολοφόνησε 5 Ιρανούς Πυρηνικούς Φυσικούς κι εξασφάλισε στο «φιλειρηνικό» και «πολιτισμένο»  και «δημοκρατικό» Ισραήλ την …αποκλειστικότητα στην κατοχή πυρηνικών όπλων στην περιοχή. Συνέχεια

Καλῶς …«συμμαχοῦμε» μὲ τοὺς ΧΑΣΑΠΗΔΕΣ!!!

Κι ακούμε στο ΣΚΑΙ, στην εκπομπή του Λυριτζή – Οικονόμου, από κάποιον που έμαθε το ποίημα του καλά, για να μπορέσει να κάνει καριέρα στους …υπονόμους της Νέας Τάξεως, ότι  ΚΑΛΩΣ συμμετέχουμε στην επίθεση κατά της Συρίας, αφού είμαστε υποχρεωμένοι, λόγω των συμμαχιών μας (ΝΑΤΟ, ΕΕ, ΟΗΕ) ώστε να μπορέσουμε να ζητήσουμε μελλοντικά την βοήθειά αυτών των «ευαγών» Οργανισμών, όταν μας χρειαστεί.
Δηλαδή θα σκοτώσουμε κι εμείς μερικές χιλιάδες αμάχους, που δεν γουστάρουν να δίνουν το αίμα τους στους Rothschild, ώστε να μας …προστατεύσουν οι επικυρίαρχοι όταν χρειαστεί.

Συνέχεια

Καὶ στὴν Οὐκρανία ἀνθεῖ ἡ …«ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ»!!!

Θυμάστε την υποχρεωτική δωρεά οργάνων που νομοθέτησαν ως απαίτηση των τοκογλύφων;
Τώρα που η Ουκρανία῍…«ελευθερώθηκε»  ανθίζει ΚΙ ΕΚΕΙ  η «δωρεά» οργάνων.
Οι Ουκρανοί …«χαρίζουν»  τα όργανά τους σε …Ισραηλινούς  και οι μεταμοσχεύσεις πραγματοποιούνται στην κατεχόμενη Κύπρο.
Οι επικυρίαρχοι …περιούσιοι δεν θέλουν μόνον τα λεφτά και τα σπίτια μας…
Θέλουν και τους …νεφρούς μας!!!
Συνέχεια