Δὲν πλήττονται οἱ θρησκεῖες ἀλλὰ οἱ …πιστοί τους!!!

Δὲν εἶναι τὸ πρόβλημα στὸ δόγμα τοῦ κάθε ἐνὸς ἀλλὰ στὸ ἐὰν ὁ κάθε ἕνας ἀπὸ ἐμᾶς θὰ μπορῆ νὰ διαβιῇ ἐλευθέρως.
Τρόμος ἐπάνω ἀπὸ ὅλες  τὶς πόλεις καὶ τὰ χωριά..
Σὲ ΟΛΟΝ τὸν πλανήτη!!! Σὲ ΟΛΕΣ  τὶς φυλές!!!
Τρόμος γιὰ νὰ κάθονται ΟΛΟΙ ἀκινητοποιημένοι καὶ ἥσυχοι.

Πρὸς τοῦτο στὴν Ἀνγκόλα γκρεμίζουν τζαμιά!!! Συνέχεια

Οἱ …δίκαια ἐξεγερμένοι …ἀποκεφαλιστὲς τώρα γίνονται οἱ …κακοί!!!

Αν ο Χίτλερ εθεωρείτο κακός, φανταστείτε τι ήταν αυτοί που τον γκρέμισαν…!!!
Πόσους διεθνείς κανόνες πολέμου παρέβησαν οι «σύμμαχοι»;
Μα φυσικά …ΟΛΟΥΣ!!!
Και γι’ αυτόν τον λόγο φυσικά ΔΕΝ αποζημιώθηκε ποτέ κάποιος για τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας που διέπραξαν …στην Ιαπωνία, στην Γερμανία, στο Βιετνάμ, στην Γιουγκοσλαβία, στην Λιβύη, στο ΙΡΑΚ, στην ΣΥΡΙΑ, στην Ουκρανία…

Συνέχεια

Λαὸς ποὺ ζητᾶ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ καταλήγει μέ…. ΝΤΑΒΑΝΤΖΗΔΕΣ!!!

Οι Ισραηλινοί είχαν πει κάποτε στους …«Έλληνες»:  «Ορίστε την ΑΟΖ εσείς και θα την φυλάμε εμείς»
…μιας και η Ελλάδα ΟΥΤΕ μία βραχονησίδα δεν μπορεί να διατηρήσει Ελληνική, χωρίς την συνδρομή των επικυριάρχων.

Αυτοί που πανηγυρίζουν λοιπόν σήμαρα για την ανακήρυξη της ΑΟΖ είναι οι πράκτορες και οι ηλίθιοι.
Στην Κύπρο είχαν ήδη βρει τα τεράστια κοιτάσματα όταν τους ΚΟΥΡΕΨΑΝ τις καταθέσεις.
Οι γεωτρήσεις στην Κύπρο ξεκίνησαν σκόπιμα από «οικόπεδο» που συνορεύει με το Ισραήλ, καθώς υπάρχει συμφωνία τα κέρδη από τα κοιτάσματα να ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ 50-50 στα κράτη που συνορεύουν.
Συνέχεια

Τὸ γλυκὸ …«δένει»!!! «Ἰσλαμοφασίστες», «ἐπενδυτές» καὶ «ἐκλεκτοί» παρέα!!!

Διάβασα αὐτὲς τὶς ἡμέρες ἀρκετὰ ἄρθρα, ἀναφορικῶς μὲ τὶς σχέσεις «ἐπενδυτῶν» στὴν χώρα μας καὶ τοὺς δεσμοὺς μὲ τοὺς χρηματοδότες τῶν  ἰσλαμοφασιστῶν τῆς ISIL, καὶ συνειρμικῶς διάφορες σκέψεις ἄρχισαν νὰ ἀναπηδοῦν στὸ μυαλό μου.
Ὄχι διότι μὲ …ξένισε, ἡ πληροφορία, ἐφ΄ ὅσον τὰ περισσότερα ποὺ τὴν ἀφοροῦσαν, ἦσαν ἤδη γνωστά,  ἀλλὰ διότι οὔτως ἤ ἄλλως θέλει περαιτέρῳ ἔρευνα… Ἔρευνα σὲ βάθος, γιὰ νὰ συνειδητοποιήσουμε τὸ ποιοὶ πράγματι «κινοῦν τὰ νήματα», πρὸς ὄφελος ποιῶν καὶ μὲ ποιὲς «βιτρίνες». Συνέχεια

Οἱ …«καλοί» ἰσλαμοφασίστες ΧΑΣΑΠΗΔΕΣ…!!!

To ό,τι οι δήθεν Ισλαμιστές αποκεφαλιστές δεν …έχουν καμμία σχέση με το Ισλάμ και γι’ αυτό σκοτώνουν κατά εκατοντάδες άλλους μουσουλμάνους ή χριστιανούς, αλλά ΟΥΔΕΠΟΤΕ στοχοποίησαν ή αναφέρθηκαν σε σιωνιστές και Ισραηλινούς, το είχαμε επισημάνει.
Είχαμε εντοπίσει δημοσιεύματα που ανέφεραν, διακριτικά, ότι οι συγκεκριμένοι μισθοφόροι δολοφόνοι, που παριστάνουν τους μουσουλμάνους, είχαν εκπαιδευτεί κι εξοπλιστεί από τη Mossad κι άλλες φιλοϊσραηλινές χώρες!!!
Οι επικυρίαρχοι δεν λερώνουν τα χέρια τους με αίμα, όσο μπορούν να βρίσκουν μισθοφόρους, που για τα λεφτά θα έκαναν τα πάντα!!!

Συνέχεια

Τὰ παιδιὰ τῶν Παλαιστινίων σφαγιάζονται ἀλλὰ ἐμεῖς …ΝΑ!!!

 

Οκτώ παιδάκια σκότωσαν πάλι στην Γάζα…
Ούτε οκτώ συνθήματα δεν θα γράψουν οι ευαισθητούληδες των ανθρωπίνων δικαιωμάτων…
Ούτε οκτώ βήματα πορεία δεν θα κάνουν οι αντιρατσιστικές οργανώσεις…
Ούτε οκτώ γραμμές δεν θα γράψουν όλοι εκείνοι που οδύρονταν για
τον χαμό του Αλέξη ή του Φύσσα,,,
Ούτε οκτώ τρίχες από τα «τέτοια» τους δεν θα έδιναν για να σωθούν αυτά τα παιδάκια.
Συνέχεια