Δὲν εἶναι τὸ πρόβλημα στὸ δόγμα τοῦ κάθε ἐνὸς ἀλλὰ στὸ ἐὰν ὁ κάθε ἕνας ἀπὸ ἐμᾶς θὰ μπορῆ νὰ διαβιῇ ἐλευθέρως.
Τρόμος ἐπάνω ἀπὸ ὅλες τὶς πόλεις καὶ τὰ χωριά..
Σὲ ΟΛΟΝ τὸν πλανήτη!!! Σὲ ΟΛΕΣ τὶς φυλές!!!
Τρόμος γιὰ νὰ κάθονται ΟΛΟΙ ἀκινητοποιημένοι καὶ ἥσυχοι.
Πρὸς τοῦτο στὴν Ἀνγκόλα γκρεμίζουν τζαμιά!!! Συνέχεια




