Γ.Δελαστίκ – Ἀέρα…ἐκτροπῆς πῆρε ἡ ΝΔ

εφημερίδα ΠΡΙΝ

Συναγερμό θα έπρεπε να είχε σημάνει η κατάπτυστη στη μορφή, αλλά εξαιρετικά βαρύνουσας πολιτικής σημασίας ανακοίνωση της ΝΔ, με την οποία επιτίθεται εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ ξεπερνώντας κάθε όριο. Χρησιμοποιώντας γλώσσα παρακρατικών ακροδεξιών συμμοριών του μετεμφυλιακού κράτους της δεκαετίας του 1950 και του 1960, οι νέοι «Γκοτζαμάνηδες» της ΝΔ του 2012 επιχειρούν να μπουν στο τομάρι της Χρυσής Αυγής και να απειλήσουν όσους αριστερούς ή δημοκρατικούς πολίτες τολμήσουν να αντισταθούν στην πολιτική της δοσίλογης κυβέρνησης Σαμαρά.

Συνέχεια

Ἱερὸς Ἄροτος καὶ Ἐλευθερία.

ΙΕΡΟΣ ΑΡΟΤΟΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

 

Στὴν Ἐλευσῖνα, τὴν ἱερὰ πόλι τῶν Ἑλλήνων, τελέσθηκε γιὰ πρώτη φορὰ στὰ νεώτερα χρόνια πρὶν ἀπὸ τέσσερα χρόνια (τὸ 2008), μὲ πρωτοβουλία τοῦ Κέντρου Ἐλευσινιακῶν Μελετῶν ΔΑΕΙΡΑ, ὁ συμβολικός «Ἱερὸς Ἄροτος» τοῦ Ραρίου πεδίου. Μετὰ τὴν τελευταία καταστροφὴ τῆς Ἐλευσῖνος ἀπὸ τοὺς Βησιγότθους τὸ 395 μ.Χ., μετὰ ἀπὸ πολλὰ χρόνια λήθης καὶ ἀπαξίωσης τῆς ἱερᾶς πόλεως, μετὰ τὸν ἀποχαρακτηρισμὸ κάθε ἐκτάσεως τοῦ Ραρίου πεδίου ὡς ἀγροτικῆς γῆς ἀπὸ τοὺς σύγχρονους Ἀλάριχους ποὺ φεῦ μᾶς διοικοῦν, ἔγινε τὸ πρῶτο συμβολικὸ παραδοσιακὸ ὄργωμα καὶ σπορὰ γνησίου σπόρου σίτου, μὲ χαρακτῆρα «ἱερᾶς ὑπομνήσεως».

Συνέχεια

Ἡ ΕΕ ξεφτιλίζει τοὺς δούλους της.

Toυ Γιώργου Δελαστίκ.

Σαν τις πόρνες που φέρνουν στον νταβατζή τις εισπράξεις της βραδιάς κι αυτός αντί να πεί “ευχαριστώ”, τις πλακώνει στα χαστούκια για να τις “διαπαιδαγωγήσει” ώστε άλλη φορά να του φέρνουν, κατάντησαν τη συγκυβέρνηση ΝΔΠΑΣΟΚΔΗΜΑΡ οι Ευρωπαίοι επικυρίαρχοι των εταίρων ΣαμαράΒενιζέλουΚουβέλη! Την επόμενη κιόλας μέρα από εκείνη που ψήφισαν τα επαίσχυντα μέτρα εξαθλίωσης των Ελλήνων, τους είπαν δημοσίως ότι θα δουν και θα αποφασίσουν πότε θα τους δώσουν τη δόση του δανείου, την οποία καθυστερούν σαδιστικά και στοχευμένα από τις 28 Ιουνίου!
Συνέχεια

Ἀν τί γιὰ 40.000 διαδηλωτῶν πρέπει νὰ εἶναι 4.000.000!

Τύρβαζαν οι συνδικαλιστές για την επιτυχία των προηγούμενων διαδηλώσεων γιατί, λέει, συγκεντρώθηκαν 40.000 πολίτες στην Αθήνα!

Και όμως

1.     Με την ανεργία στο 25%, έλλειπαν τουλάχιστον άλλες 350.000 πολίτες. ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΝΕΡΓΟΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ; Συνέχεια

Ἀποτυχημένον κράτος.

 

Μία σημείωσις, πρὶν σᾶς …παραδώσω στὸν Γρυπαῖο. 

Ἄλλο ἡ Ἑλλὰς κι ἄλλο τὸ κράτος τοῦ Ἑλλαδοκαφριστάν!
Συνέχεια

Θέλει ἀλήθεια καί δικαιοσύνη ἡ παλιγγενεσία

Γράφει ὁ Χρῆστος Γιανναρᾶς

H κυβέρνηση μοιάζει να μη λογαριάζει το ψυχολογικό κλίμα που παραλύει τη χώρα και αποκλείει νομοτελειακά κάθε ενδεχόμενο οικονομικής ανάκαμψης. Tουλάχιστον αυτό μαρτυρεί η συμπεριφορά των κυβερνητικών MME.

Tα Δελτία Eιδήσεων, οι σχολιασμοί και οι συνεντεύξεις, σπέρνουν κάθε μέρα, από το πρωί ώς το βράδυ, τρόμο, απελπισμό, πανικό: Περικοπές μισθών και συντάξεων πάλι και πάλι και πάλι, κατάργηση επιδομάτων, αυξήσεις φόρων, έκτακτες εισφορές, χαράτσια υποχρεωτικής «αλληλεγγύης», διογκούμενα ποσοστά ανεργίας, κλεισίματος καταστημάτων, χρεωκοπίας επιχειρήσεων, ανεξέλεγκτα ωράρια, φήμες για Συνέχεια