Ἐνέσεις τοῦ κάνατε;

Διάβαζα ἐδῶ καὶ λίγες ἡμέρες τά  ὃσα ἒγραφε ὁ τύπος τῆς γείτονος καί ὁ …θυμωμένος δικός μας…
Κάτι γιά μισό-μισό  Αἰγαῖο…
Κάτι γιά συνεκμεταλλεύσεις…
Κάτι γιά ἐπισημοποίησι τῆς παραχωρήσεως τῆς ΑΟΖ τοῦ Καστελλορίζου…
Κάτι μαῦρα σύννεφα πού ἒπιασαν νά καταφθάνουν!!
Ἀνάστατος ὁ τόπος!
Φωνές ἀπό ἐδῶ!

Συνέχεια