Ἔλεος…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Θυμάμαι τὴν ἡμέρα ποὺ ἐξελέγετο. Ἤμουν στὴν Ῥώμη καί, φυσικά, στὴν πλατεία τοῦ Ἁγίου Πέτρου...
Ἔβρεχε ἀρκετά.
Συνέχεια
Ἔλεος…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Θυμάμαι τὴν ἡμέρα ποὺ ἐξελέγετο. Ἤμουν στὴν Ῥώμη καί, φυσικά, στὴν πλατεία τοῦ Ἁγίου Πέτρου...
Ἔβρεχε ἀρκετά.
Συνέχεια