Καλὰ καὶ …κακὰ διαμάντια!!!

Στην Ιστοσελίδα ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ μας περιγράφουν άλλη μία απάτη που αφαίρεσε πλούτο από την ανθρωπότητα με αντάλλαγμα άχρηστα πετράδια.
Φυσικά από την ιστορία της ΜΕΓΑΛΗΣ απάτης αφαιρέθηκε το …σημαντικότερο στοιχείο
Δηλαδή το όνομα του ιδιοκτήτη της εταιρίας DE BEERS, που διέπραξε αυτή την μεγάλη απάτη.

Η λέξη Rothschild στο στόμα των δημοσιογράφων προκαλεί …κράμπες, εφίδρωση και κρίσεις πανικού, οπότε δεν την αναφέρουν ποτέ.

Το σιωνιστικό Hollywood κατάφερε να ανεβάσει τεχνητά την αξία των διαμαντιών, που ήταν ακόμα ένα μονοπωλιακό προϊόν των μεγάλων χορηγών του Σιωνισμού, που ακούν στο όνομα Rothschild. 

Όταν σχετικά πρόσφατα άρχισαν να κυκλοφορούν διαμάντια που ΔΕΝ περνούσαν από το μονοπώλιο των σιωνιστών, το Hollywwod έσπευσε να κυκλοφορήσει την ταινία ΜΑΤΩΜΕΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ, ώστε να πεισθεί ο κόσμος να αγοράζει ΜΟΝΟ από τα δίκτυα πωλήσεων των Rothschild και όχι από παράλληλες αγορές. 

Η 7η «τέχνη» του Χόλυγουντ δεν είναι παρά ένας ακόμα …μηχανισμός προπαγάνδας, που υπηρετεί την Νέα Τάξη.
Από τις ταινίες του Β’ Π. Π., τις ταινίες με Ρώσσους κατασκόπους, μέχρι τον Ράμπο στο Αφγανιστάν και τον Ρόκι Μπαλμπόα, που νίκησε τον Ρώσσο πυγμάχο…

…ότι βλέπαμε εξυπηρετούσε την Νέα Τάξη και τα μεγάλα συμφέροντα που θησαυρίζουν μέσω αυτής.

Σἰγμα

Διαμάντια. Μία από τις μεγαλύτερες απάτες του μάρκετινγκ...

Στη δεκαετία του 1930, γεννήθηκε μία «παράδοση», που οδήγησε εκατομμύρια άνδρες στα κοσμηματοπωλεία και όσους δεν είχαν πολλά χρήματα σε απόγνωση. Κι αυτό γιατί δεν μπορούσαν να αγοράσουν τη σωστή διαμαντόπετρα, που θα έκανε την αγαπημένη τους να πει το μεγάλο «ναι». Ο οργανισμός, DeBeers, στη δεκαετία του 30’ είχε στην κατοχή του το 90% των διαμαντιών του πλανήτη….

Μόνο όποιος δώριζε ένα ακριβό διαμαντένιο δαχτυλίδι, θα μπορούσε να δείξει στην αγαπημένη του πόσο πολύτιμη είναι για αυτόν….

Ήταν, όμως, η περίοδος μετά τη μεγάλη κρίση και έπρεπε να βρει τρόπο να αυξήσει τη ζήτηση και να συνεχίσει να πουλάει τις υπερτιμημένες πέτρες. Άλλο ένα πρόβλημα ήταν, ότι ειδικά σε εκείνα τα χρόνια της πενίας, τα διαμάντια δεν είχαν καμμία ουσιαστική χρησιμότητα και δεν εξυπηρετούσαν καμμία ανθρώπινη ανάγκη… Η δημιουργία μιας δήθεν παράδοσης
Εγένετο, λοιπόν, το θαύμα και δημιουργήθηκε η ανάγκη να συνεχιστεί μια παράδοση, που δεν υπήρχε, με ευλάβεια, δόξα και τιμή…

Ο οίκος DeBeers παρήγγειλε μια διαφημιστική καμπάνια, που θα καθιστούσε τα διαμάντια στη συνείδηση του κόσμου, συνώνυμα της παντοτινής αγάπης….

Το 1938, ο οίκος DeBeers, προσέλαβε την καλύτερη διαφημιστική εταιρεία της Αμερικής, την N.W. Ayer & Son και παρήγγειλε μια καμπάνια, που θα καθιστούσε τα διαμάντια στην συνείδηση του κόσμου, συνώνυμα της παντοτινής αγάπης….
Μόνο όποιος δώριζε ένα ακριβό διαμαντένιο δαχτυλίδι, θα μπορούσε να δείξει στην αγαπημένη του πόσο πολύτιμη είναι για αυτόν. Και έτσι άρχισε το παιχνίδι με επιλεγμένο και πιασάρικο μάρκετινγκ. Φίνα δαχτυλίδια με απαστράπτουσες πέτρες, δωρίστηκαν και στόλισαν τα δάχτυλα των πρωταγωνιστριών του Χόλιγουντ, που είχαν αρραβωνιαστεί και είχαν ήδη πουλήσει τον γάμο τους σε άλλη εταιρεία….
Ιστορίες κουτσομπολιού κυκλοφόρησαν για το μέγεθος και την καθαρότητα του διαμαντιού, που πρόσφεραν οι σταρ στις ερωμένες τους, καθώς και διάφοροι κροίσοι στις ερωμένες τους.

Τη δεκαετία του ’30, ειδικά σε εκείνα τα χρόνια της πενίας, τα διαμάντια δεν είχαν καμία ουσιαστική χρησιμότητα και δεν εξυπηρετούσαν καμία ανθρώπινη ανάγκη….

Επίσης, τα διαμάντια και οι πριγκιπικές προτάσεις γάμου, στο ένα γόνατο, με το μαγικό κουτάκι πανάκριβων κοσμηματοπωλείων, ενσωματώθηκαν στα κινηματογραφικά σενάρια….

Έγινε ακόμη και προπαγάνδα στα σχολεία, για τα καλά του γάμου και το πόσο σημαντικό είναι το διαμαντένιο δαχτυλίδι αρραβώνων! Όσο πιο πολλούς μισθούς άξιζε, τόσο πιο συγκινητική και αλησμόνητη η στιγμή. Η καμπάνια είχε πετύχει περισσότερο από όσο η βιομηχανία των διαμαντιών, μπορούσε να φανταστεί. Slogan was for ever Το 1948, μία κειμενογράφος επινόησε το σλόγκαν, που ζει ακόμη και σήμερα, «Diamonds are forever»: Τα διαμάντια είναι για πάντα».

Το σλόγκαν «Diamonds are forever» (Τα διαμάντια είναι παντοτινά) έγινε ταινία του Τζέιμς Μποντ….

Αργότερα έγινε ταινία του Τζέιμς Μποντ, με τεράστια επιτυχία και εκεί που το 1939 πωλούνταν διαμαντένια δαχτυλίδια σε ποσοστό 10%, μέχρι το 1980, το ποσοστό είχε φτάσει το 90%. Σήμερα, τα διαμάντια δεν είναι παντοτινά, πωλούνται, αγοράζονται, «σκοτώνονται» για λίγα μετρητά της στιγμής….

Από κάποιους, τα διαμάντια θεωρούνται και «ματωμένα», μαγαρισμένα με τον ιδρώτα παιδιών στην Αφρική, που βιώνουν εκμετάλλευση και τρόμο, για να θησαυρίζουν οι αχόρταγοι Δυτικοί….

Σίγουρα, όμως, το να προσφέρει κάποιος σήμερα ένα διαμαντένιο δαχτυλίδι, δεν αποτελεί συνέχεια μιας σπουδαίας παράδοσης και δεν είναι συμβόλαιο-όρκος αιώνιας αγάπης, πίστης και αφοσίωσης, μεταξύ των συζύγων. Τέλος, ψυχρά και επιστημονικά, θέλουμε να σημειώσουμε ότι η διαφορά μεταξύ του διαμαντιού και του κάρβουνου… είναι μόλις 1 ηλεκτρόνιο.

Ιλιάνα Σκιαδά…

ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply