Οἱ ἐξαγοράσιμοι Βαρδαρσκανοί.

Τίποτα δὲν περνᾶ ἀπὸ τὰ σύνορά τους, δίχως νὰ τὸ πληρώσουν οἱ διερχόμενοι καὶ νόμιμα ἀλλὰ ἰδίως, παράνομα…
Δὲν φθάνουν λοιπὸν τὰ τόσα προβλήματα στοὺς δικούς μας ὁδηγούς, καλοῦνται σήμερα (ὄχι σήμερα, χρόνια συμβαίνουν αὐτά…) νὰ διπλοπληρώσουν τὶς ὀρέξεις τῶν Βαρδαρσκανῶν, ποὺ ὅμως μόλις ἀντικρύσουν μερικὰ εὐρόπουλα γίνονται χαλὶ γιὰ πάτημα!!! 
Σιχαμεροὶ καὶ τρισάθλιοι! Ὅπως ἀκριβῶς τοὺς θυμᾶμαι, ὅταν παιδὶ ἀκόμη, διέσχισα τὸν τότε Γιουγκοσλαυΐα. Τῆς ἁρπακτῆς, τῆς μίζας καὶ τῆς προμηθείας. Οἱ φουκαράδες οἱ ὁδηγοὶ φρόντιζαν νὰ ἔχουν κοῦτες μὲ τσιγάρα, μπουκάλια μὲ οὖζο καὶ μπόλικα κρασιά, πρὸ κειμένου νὰ χορταίνουν τὶς ὀρέξεις τους. Κάθε μερικὰ χιλιόμετρα νὰ καὶ οἱ πορδές, ἀξιώνοντας δωράκια!!!
Βέβαια, ὅταν ἔφθασε ἡ ἀστυνομία ἔπεσαν τὰ μεγάλα δῶρα… Ἐκεῖ συζητούσαμε γιὰ χρῆμα… Αὐτοὶ ἦταν οἱ Σέρβοι, παρέα μὲ  τὰ ἀλβανά… Σοβαρὰ ἄτομα… Ἀπὸ τότε τοὺς θυμᾶμαι!

Ξεχνιοῦνται τέτοια μοῦτρα;

Φιλονόη.

Oι Σκοπιανοί Τελωνειακοί ζητούν “δωράκια” από Έλληνες Φορτηγατζήδες

ΖΗΤΑΝΕ το κατιτίς τους για να μην τους κά­νουν τη ζωή δύσκολη. Ο λόγος, για τους Σκοπιανούς τελωνειακούς, που σύμφωνα με την Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητι­στών Ελλάδος Διεθνών Μεταφορών (ΟΦΑΕ) έχουν βρει πονηρούς τρόπους να τα… παίρ­νουν από τους έλληνες φορτηγατζήδες που περνούν τα ελληνοσκοπιανά σύνορα

“Δεν πάει άλλο. Έχουμε φτάσει στα όρια μας με τα παιχνιδάκια των Σκοπιανών τελω­νειακών. Εμποδίζουν με διάφορα τεχνάσμα­τα τη διέλευση των φορτηγών μας, που διακινούν ορυκτέλαια, παρότι υπάρχει σαφής διεθνής νομοθεσία. Ζητούν 200-300 ευρώ μίζα, υποτίθεται, για να συνοδεύουν το όχη­μα από το σκοπιανό τελωνείο στο ελληνικό. «Δεν υπάρχει λογική» κατάγγειλε στη «δημοκρατία» ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ Απόστολος Κενανίδης.

“Δεν πάει άλλο. Έχουμε φτάσει στα όρια μας με τα παιχνιδάκια των Σκοπιανών τελω­νειακών. Εμποδίζουν με διάφορα τεχνάσμα­τα τη διέλευση των φορτηγών μας, που διακινούν ορυκτέλαια, παρότι υπάρχει σαφής διεθνής νομοθεσία. Ζητούν 200-300 ευρώ μίζα, υποτίθεται, για να συνοδεύουν το όχη­μα από το σκοπιανό τελωνείο στο ελληνικό

Ο ίδιος προσθέτει ότι εκτός από το φορτία ορυκτελαίων οι «γείτονες» τελωνειακοί κά­νουν και διάφορα άλλα… κόλπα για να παίρ­νουν χρήματα από τους Έλληνες επαγγελματίες οδηγούς. «Κάθε φορτίο που μεταφέρει κρέατα, για παράδειγμα από τη Γερμανία, φέρει τρία πιστοποιητικά. Παρότι η χρέωση για να περάσει το φορτίο είναι 50 ευ­ρώ. οι τελωνειακοί έχουν εφεύρει υπερω­ρίες για vα ελέγχουν τρία φύλλα χαρτί και εισπράττουν 120 ευρώ από κάθε οδηγό, για να τον αφήσουν να περάσει» συμπληρώνει ο κ. Κενανίδης.

Μάλιστα, συμπληρώνει πως παρότι οι έλεγχοι στα τελωνεία θα έπρεπε να είναι 24ωροι, οι Σκοπιανοί τελωνειακοί αρνούνται να πραγματοποιήσουν ελέγχους μετά τις 4 το απόγευμα, με ολέθριες συνέπειες πολλές φο­ρές για τους οδηγούς και τα εμπορεύματα.

ΙΙάντως. οι Ελληνες, διεθνείς μεταφορείς δεν έχουν να αντιμειωπίσουν μόνο τις πα­ρανομίες των Σκοπιανών τελωνειακών, αλλά και την χρήση και τα δυσβάσταχτα ποσά σε ασφάλειες και τέλη κυκλοφορίας, όπου σύμ­φωνα με τον κ. Κενανίδη έχουν καταφέρει τρομερό χτύπημα στον κλάδο.

«Την τελευταία πενταετία το 60% των Ελλήνων διεθνών μεταφορέων έχει βάλει λουκέτο ή μεταφέρθηκε στην Βουλγαρία. Εκεί τα ασφάλιστρα ενός φορτηγού κοστίζουν  500 ευρώ ετησίως, ενώ στην Ελλάδα 5.000 ευρώ!Παρόμοια είναι η κατάσταση και στις ασφάλειες οδηγών, όπου στη Βουλγαρία κοστίζουν 70-100 ευρώ τον μήνα, ενώ στη χώρα μας 600. Μας έχουν πνίξει τα δάνεια» υπο­γράμμισε ο κ. Κατινίδης.

Πριν από μερικές ημέρες η ηγεσία της ΟΦΑΕ πραγματοποίησε συνάντηση στην πό­λη των Σκοπίων με στελέχη υπουργείων και τελωνείων της γείτονος, μετά την μεσολάβηση της ελληνικής πρεσβίιας, όπου συζητήθηκαν τα προβλήματα από τις «μίζες» που απαιτούν οι Σκοπιανοί τελωνειακοί.

Πηγή: Δημοκρατία

πηγή

 Υ.Γ. Εἶναι Φύσει, ὄχι θέσει. Φύσει ἔτσι! 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply