Οἱ «Ἀφγανοὶ» «Παστοῦν».

 

  Οἱ Ἀφγανοὶ «Παστοῦν» λέν:
Εἴμαστε ἀπόγονοι τῶν ἀρχαίων Μακεδόνων Ἑλλήνων!

Γιατί δέν λέν βρέ σκοπιανοί ὅτι εἶναι ἀπόγονοι τῶν σκοπιανῶν;
Χορεύουν δὲ ἕναν πολεμικὸ χορὸ τῶν ἀρχαίων Ἑλλήνων Μακεδόνων, ποὺ εἶχε τὸ ὄνομα «Ἀθηνᾶ».
Ἀθηνᾶ εἶναι λέξις δική σας; Ἤ μήπως ἑλληνική λέξις;

Ἐπάνω Παστοῦν μὲ μακεδονικὴ καυσία. περιοδικὸ ἀναζήτησις

Ἑλλὰς εἶναι κάτι ποὺ ἐλάχιστοι ἀντιλαμβανόμεθα, διότι δὲν τὸ ἐδιδαχθήκαμε καὶ δὲν τὸ ζήσαμε. 
Ἑλλὰς ὅμως, σὲ ἐπίπεδον ἐννοιῶν, ὄχι σὲ γεωγραφικὸ ἐπίπεδον.

Ὅταν ὁ Ἀλέξανδρος περιεδιάβαινε τὴν Ἀσία ὅλο καὶ ἄφηνε πίσω του Ἕλληνες. Αὐτοὶ λοιπὸν ἔρχονται σήμερα νὰ δηλώσουν τὴν καταγωγή τους. Τὴν καταγωγή τους ὅμως, ὄχι ἀπαραιτήτως καὶ τὴν ταὐτότητά τους.
Τὴν ταὐτότητα θὰ τὴν εὕρουμε ἀργότερα… Μετά…
Γιὰ τὴν ὥρα γνωριζόμαστε…

Φιλονόη. 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

8 thoughts on “Οἱ «Ἀφγανοὶ» «Παστοῦν».

  1. Ὑπεραπλουστεύσεις ἑνὸς τεραστίου θέματος, Φιλονόη. Πάντως, ἐὰν τὸ ἐπαρατήρησες ὁ ἄνθρπος τῆς φωτογραφίας φέρει εἰς τὴν κεφαλήν του τὴν μακεδονικὴν καυσίαν.
    Πάντως ἐνεθυμήθην τὸν πολὺ καλόν μου φίλον εἰς τὸ Μπαχρέϊν, τὸν Πακιστανὸν Παστοὺν Ἄχμετ καὶ τὴν ἀφοπλιστικήν του ἀπάντησιν του ὅταν μίαν ἡμέρα, τὸν εἰρωνεύθην κατὰ κάποιον τρόπον περὶ τῆς ἐξωτερικῆς του ἐμφανίσεως, ἐγὼ ὁ ὡραῖος ξανθὸς καὶ πρασινομάτης Εὐρωπαῖος, τρομάρα μου!!! Καὶ ἡ ἐξηγήσεις εἰς τὴν ἀπάντησίν του μὲ ἀφησαν ἄφωνον. Ἐγνώριζε καὶ ἱστορίαν ὁ μπαγάσας!!!! Ποῖα ἡ ἀπάντησις; “Καὶ τὶ νομίζεις; ὅτι ἐσὺ ἔχεις περισσότερον ἑλληνικὸν αἷμα ἀπὸ ἔμε΄;
    Σταμταῶ ἐδῶ ἀλλὰ θὰ ἐπανέλθω.

      • Σωστά. Ἔχεις δίκαιον, καὶ καλὸν θὰ ἦτο νὰ ἀσχολούμεθα καὶ μὲ τοὺς λαοὺς ἐπὶ τῶν ὁποίων ὁ Ἑλληνισμὸς ἔχει ἀδιάλειπτον πολιτιστικὴν ἐπίδρασιν περὶ τὰ 6500 ἔτη. Οἱ λαοὶ αὐτοὶ εἶναι μία τεραστία δύναμις ἐάν ποτε Ἑλλὰς ἀποφασίσῆ νὰ ἀσκήσῃ στοιχειώδη ἔστω ἐξωτερικὴν πολιτικήν. Ὅμως νὰ ἐξηγούμεθα Φιλονόη. Εἰς τὴν Ἑλλάδα δὲν τοὺς θέλω!

      • Ὁ καθεὶς Νικόλαε ἔχει τὸν φυσικό του χῶρο.
        Ὅσο γιὰ τὸ 6.500 ἔτη, ποὺ ἀναφέρεις… Καλά, εἶναι γιὰ νὰ κλαῖμε. Δῆλα δὴ ἀκυρώνεις κάθε τὶ ποὺ προϋπῆρχε τῶν ὅσων σοῦ ἔχουν ὑποδείξει ὡς ὑπάρχοντα…

  2. Οι Παστούν δεν είναι Έλληνες και δεν έχουν σχέση με τον Μ.Αλέξανδρο και το στρατό του.Είναι ιρανικός λαός ο πιο νότιος και ανατολικός μαζί με τους Τατζίκους.Στο σημερινό Αφγανιστάν μέχρι και το 700 μΧ ζούσαν κυρίως πρόγονοι των σημερινών Νουριστανών,Περσών,Παμιριανών και Δάρδων μετά ήρθαν οι Τουρκομάνοι,Μογγόλοι κάθε προελεύσεως(μέχρι και το 1600μΧ) και στα 950 μΧ μετακινήθηκαν από το σημερινό ΒΔ παστουνικό Πακιστάν που είναι ορεινό σταδιακά ως κτηνοτρόφοι κατά φατρίες οι Παστούν στο αφγανικό σημερινό Παστουνιστάν.Στα χρόνια της εκστρατείας του Μ.Αλεξάνδρου είχαν μείνει στις Tribal περιοχές αμέτοχοι ως και εχθρικοί προσκείμενοι στους μεταχαιμενίδες ηγεμόνες και γρήγορα αυτονομήθηκαν και τυπικά και μόνο η Βακτριανή τους είχε υπό έλεγχο ένα ελληνοιρανικό βασίλειο με τη συντριπτική πλειοψηφία των γηγενών να είναι Ιρανοί,Νούρι,Πασάι,και λοιπές μεσογειακές φυλές που ήταν συγγενείς των Παστούν.Οι ελληνικές πολιτισμικές επιρροές ήταν δε αρκετές αλλά καμία σχέση με τη παραλιακή Συρία και Μ.Ασία των διαδόχων ούτε καν σύγκριση.Γρήγορα μπήκαν πολλές βουδιστικές και ινδικές επιρροές και σασανοπερσικά στοιχεία έτσι που στα 100 πΧ μόνο ο βασιλιάς και ο κλειστός του κύκλος είχαν τυπικά ελληνικά ονόματα,ούτε δωδεκαθειστές δεν ήταν αλλά βουδιστές,η θρησκεία που μαζί με ζωροαστρισμό και παγανιστικές ντόπιες θρησκείες κυριαρχούσε στο σημερινό αφγανικό Παστουνιστάν.Οι ίδιοι οι Παστούν σήμερα δε λένε πουθενά περί ελληνικής καταγωγής αλλά κάποιοι λίγοι παραδοσιακοί περί μίας από τις χαμένες φυλές του Ισραήλ αν και δεν έχουν πάλι καμία σχέση.Είναι ιρανονγενής λαός που στα χρόνια των Αχαιμενιδών ήταν ένας από τους περίπου 20-25 βασικούς ιρανικούς λαούς της αυτοκρατορίας που ζούσε από τα ανατολικά της Καππαδοκίας,στα βόρεια στη Σκυθία,βόρεια της Ασσυρίας,ανατολικά του Τίγρη μέχρι δυτικά του ινδογενούς Πουντζάμπ(Πενταποταμίας) και ορεινός,τραιβαλιστικός-φατριαστικός όπως και σήμερα και φόβος και τρόμος λόγω των επιδρομών του για τους Ινδούς.Ανήκουν δηλαδή όπως και οι Βαλούχοι,οι Λουριστανοί,οι Πέρσες και οι Λεζκίνοι στην ιρανική οικογένεια και δεν έχουν σχέση με την ελληνική ομάδα(Μακεδόνες,Ίωνες,κλ) παρά μόνο ως ινδοευρωπαική ομογλωσσία και τίποτα παραπάνω.

    • Ἰνδοευρωπαϊκὴ ὁμογλωσσία δὲν ὑφίσταται, ἐφ΄ ὅσον εἶναι ἕνα κατασκεύασμα ποὺ ἐξυπηρετεῖ τὸν μῦθο τῶν «πεπολιτισμένων» Εὐρωπαίων.
      Πολὺ ἐνδιαφέροντα ἱστορικὰ στοιχεῖα τὰ παραπάνω. Μία ἐρώτησις. Ὁ Πέρσης τί ἦταν;

Leave a Reply