Δολοφόνοι τῆς ἐλευθερίας;

«…Ὑπὸ αὐτὲς τὶς συνθῆκες, μποροῦμε νὰ ποῦμε ὅτι γιὰ τὴν Δύση γενικὰ καὶ γιὰ τὴν Εὐρώπη εἰδικότερα ἔχει ἤδη ξεκινήσει ἕνας ἄτυπος νέος παγκόσμιος πόλεμος, κύριο διακύβευμα τοῦ ὁποίου εἶναι οἱ ἀτομικὲς ἐλευθερίες καὶ οἱ ἀναπτυγμένες κοινωνίες δικαίου. Ἄς τὰ ἔχουμε ὑπ’ ὄψιν μας αὐτά, γιατὶ οἱ δολοφονίες στὴν Γαλλία εἶναι μόνον ἡ ἀρχή….»

Δολοφόνοι τῆς ἐλευθερίας

Συνταρακτικό, πλήρως τεκμηριωμένο άρθρο του κου Αθ. Πανδρόπουλου που δημοσιεύθηκε σήμερα (12.01.2015) στην Εφημ. «Εστία».
Αξίζει να διαβασθεί από κάθε ελεύθερα σκεπτόμενο άνθρωπο.
Για την αντιγραφή: Ιάσων
___________________
Δέν θυμᾶμαι ποιὸς διανοούμενος εἶχε πεῖ τὴν φράση «μόνον οἱ δολοφόνοι ἔχουν πεποιθήσεις», ἀλλὰ μᾶλλον εἶχε δίκιο.
Διότι, ὅπως ἐπιβεβαιώθηκε μὲ τραγικό τρόπο στὸ Παρίσι, μόνον αὐτοὶ δολοφονοῦν μὲ πλήρη πεποίθηση, ἐλεύθερους ἀνθρώπους. Τὰ κτήνη ποὺ δολοφόνησαν στὴν Γαλλία –θρασύδειλα ὡς συνήθως– δώδεκα ἄτομα, μεταξύ τῶν ὁποίων καὶ τέσσερεις ἀπὸ τοὺς πιὸ γνωστούς Γάλλους σκιτσογράφους, δὲν ἔπληξαν μόνον τὴν ἐλευθερία ἐκφράσεως.
Πρωτίστως δολοφόνησαν ἐλευθέρους ἀνθρώπους. Δέν δολοφόνησαν ἕνα δικαίωμα, αὐτό τῆς ἐλευθεροτυπίας, ἀλλὰ ἕναν τρόπο ζωῆς καί ὑπάρξεως.
Πίσω δὲ ἀπὸ αὐτὲς τὶς δολοφονίες ὑπάρχει ὅλη ἡ πραγματικότητα τοῦ ἀτύπου τρίτου παγκοσμίου πολέμου, ὁ ὁποῖος ξεκίνησε στὶς 11 Σεπτεμβρίου 2001 καὶ σήμερα μπαίνει σὲ μία νέα καί ἐξαιρετικὰ κρίσιμη φάση του. Αὐτὴς τῆς προσπάθειας νὰ ἀποσταθεροποιηθοῦν ἐκ τῶν ἔνδον οἱ ἐλεύθερες κοινωνίες. Οἱ δολοφονηθέντες σκιτσογράφοι, ὅπως καί ὁ γνωστὸς Γάλλος οἰκονομολόγος Μπερνὰρ Μαρίς, ἅπαντες ἀριστερῆς τοποθετήσεως, ἦσαν πρὶν ἀπ’ ὅλα ἐλεύθεροι ἄνθρωποι. Καί ὡς τέτοιοι εἶχαν κατακτήσει τὸ δικαίωμα νὰ ἐκφράζονται ἐλεύθερα. Ὅμως, γιά τούς δολοφόνους τους τὸ ἐνοχλητικό δὲν εἶναι τὸ δικαίωμα τῆς ἐλευθέρας ἐκφράσεως, ἀλλά οἱ ἐλεύθεροι ἄνθρωποι ποὺ τὸ ἀσκοῦν.
Ἡ ἰσλαμικὴ κτηνωδία δὲν ἀνέχεται νά ὑπάρχουν ἄνθρωποι ἐλεύθεροι γιατὶ ἀκριβῶς αὐτή τους ἡ ἰδιότητα συνιστᾶ κίνδυνο. Οἱ σκιτσογράφοι καί δημοσιογράφοι ποὺ δολοφονήθηκαν –ὕπουλα καὶ θρασύδειλα, ὅπως ἁρμόζει σὲ δολοφόνους– εἶχαν ἔτσι τὴν «κακή» ἰδέα νὰ ἀσκοῦν τὸ ἐπάγγελμά τους ἐν ἐλευθερίᾳ, σὲ μία ἐφημερίδα ποὺ οἱ ἰσλαμιστές θεωροῦσαν «βλάσφημη».
Ὅπως «βλάσφημοι» εἶναι ὁ Σαλμὰν Ρουσντί, οἱ Δανοὶ δημοσιογράφοι ποὺ σατίρισαν τὸν Προφήτη καὶ κάποιοι ἄλλοι διανοούμενοι, ποὺ ἀσκοῦν τὸ δικαίωμα τῆς ἐλευθέρας ἐκφράσεως –ἀκριβῶς ἐπειδὴ εἶναι ἐλεύθεροι ἄνθρωποι. Αὐτή ἡ ἰδιότητα δὲν εἶναι συμβατὴ μὲ τὴν νοοτροπία τῶν ἀνθρώπων(;) τοῦ ζόφου, τῆς βίας καὶ τῆς ἠθελημένης ἀσυναρτησίας. Οἱ ἄνθρωποι(;) αὐτοί, μέσω τῆς βίας καὶ τοῦ θανάτου ποὺ σκορποῦν, προειδοποιοῦν κάθε ἄτομο ποὺ σκέπτεται ἐλεύθερα ὅτι δέν μπορεῖ νὰ τὸ κάνῃ αὐτό.
Γιά τούς «πιστούς» τοῦ Ἰσλᾶμ, ἡ ἐλεύθερη σκέψη, καὶ ὄχι μόνον, συνιστᾶ ἐγκληματικὴ ἐνέργεια, ποὺ ἀξίζει τὸν θάνατο. Ὑπὸ αὐτὴ τὴν ἔννοια, οἱ σκιτσογράφοι τοῦ Charlie Hebdo ἦσαν «στρατιῶτες» τῆς ἐλευθερίας καί, ἀκόμα χειρότερα, κυριολεκτικὰ «ἔσπαγαν κόκκαλα» μὲ τὰ σκίτσα τους. Πιστοὶ στὴν ἀρχὴ ὅτι μία εἰκόνα εἶναι χίλιες λέξεις, σατίριζαν τοὺς πάντες καὶ τὰ πάντα καὶ ἦσαν ἀμείλικτοι ἀπέναντι στὸν σκοταδισμό. Τὸ 2011, ἐξάλλου, ἡ ἐφημερίδα τους εἶχε δημοσιεύση τὰ περίφημα σκίτσα τοῦ Μωάμεθ, προκαλώντας σάλο στὶς τάξεις τῶν ἰσλαμιστῶν δολοφόνων, οἱ ὁποῖοι κάτι τέτοια περιμένουν γιὰ νὰ περάσουν σὲ «δράση». Νὰ βροῦν,δηλαδή, τὰ ἀπαραίτητα ἄλλοθι γιὰ νὰ δολοφονήσουν ἀνύποπτα θύματα στὸ ὄνομα τοῦ Ἀλλάχ, στὸν ὁποῖον κάποιοι προσθέτουν καὶ λίγο καπιταλισμό –τὸ κερασάκι στὴν τούρτα τῆς θρασυδειλίας.
Ἀπὸ τὴν ἄποψη αὐτή, ἦταν προφητικὸ τὸ βιβλίο τοῦ Ἰρανοῦ φιλοσόφου Νταργιοὺς Σαγιαγκᾶν (Daryush Shayagan) ὁ ὁποῖος, τὸ 1991, στὸ «Τὶ εἶναι μία θρησκευτικὴ ἐπανάσταση» (ἐκδ. Albin Michel) ἐπεσήμαινε ὅτι στὰ χρόνια ποὺ ἔρχονται τὸ Ἰσλάμ θὰ ἐπωφελεῖται ἀπὸ τὰ μηνύματα τοῦ Προφήτη γιὰ νὰ ἐγκαταστήσει καὶ νὰ δικαιολογήσει τὴν τρομοκρατία. Κατὰ τὸν Ἰρανὸ φιλόσοφο, ἔχουμε ἤδη μπεῖ σὲ μία ἐποχὴ ὅπου τὰ μηνύματα τῆς πίστεως θὰ συγχέονται μὲ τὶς μεθόδους τοῦ φασισμοῦ καὶ τοῦ κομμουνισμοῦ, γιὰ νὰ δικαιολογοῦνται τυφλὲς τρομοκρατικὲς ἐνέργειες καὶ μαζικὲς δολοφονίες. Τὴν προοπτικὴ αὐτὴ ἐπιβεβαιώνει καὶ ὁ Γκ. Ζουγκάνωφ, ὁ πρόεδρος τοῦ ρωσσικοῦ νεοσταλινικοῦ κομμουνιστικοῦ κόμματος, ὁ ὁποῖος δὲν θεωρεῖ διόλου ἀπίθανη μία ἄτυπη συμμαχία τοῦ Ἰσλὰμ μὲ τὸν ἐθνικομπολσεβικισμὸ ποὺ ἀναπτύσσεται στὴν Ρωσσία καὶ πού, ὅπως λέει, φιλοδοξεῖ νὰ εἶναι μία «κυρίαρχη ἰδεολογία τοῦ 21ου αἰώνα». Εἶναι δὲ ξεκάθαρο σήμερα ὅτι οἱ βίαιες αὐτὲς ἰδεολογίες παγκοσμιοποιοῦνται μὲ ἀπίθανη ταχύτητα μέσω τοῦ Διαδικτύου, ποὺ εἶναι καὶ ὁ βασικὸς συντελεστὴς στρατολογήσεως δολοφόνων. Ἀρκεῖ νὰ ἐπισημάνουμε ὅτι, σύμφωνα μὲ τὶς γαλλικές καὶ ἀμερικανικὲς ὑπηρεσίες ἀσφαλείας, στὸ Διαδίκτυο ἔχουν ἐντοπιστεῖ ἐπάνω ἀπὸ 3.600 ἱστότοποι ἰσλαμικῆς προπαγάνδας ποὺ ἔχουν δεχθεῖ περισσότερες ἀπὸ 160 ἑκατομμύρια ἐπισκέψεις συνολικά. Κορυφαῖος Γάλλος εἰδικὸς σὲ θέματα τρομοκρατίας δήλωσε πρὶν λίγες ἡμέρες στὸ τηλεοπτικὸ κανάλι TV5 ὅτι στὶς ἡμέρες μας τὸ Διαδίκτυο εἶναι τὸ καλλίτερο ὄχημα γιὰ τὴν διάδοση τῆς ἀκραίας ἰσλαμικῆς σκέψεως –πίσω ἀπὸ τὴν ὁποία, ὡστόσο, κρύβονται καὶ τεράστια μαφιόζικα συμφέροντα.
Ὑπὸ αὐτὲς τὶς συνθῆκες, μποροῦμε νὰ ποῦμε ὅτι γιὰ τὴν Δύση γενικὰ καὶ γιὰ τὴν Εὐρώπη εἰδικότερα ἔχει ἤδη ξεκινήσει ἕνας ἄτυπος νέος παγκόσμιος πόλεμος, κύριο διακύβευμα τοῦ ὁποίου εἶναι οἱ ἀτομικὲς ἐλευθερίες καὶ οἱ ἀναπτυγμένες κοινωνίες δικαίου. Ἄς τὰ ἔχουμε ὑπ’ ὄψιν μας αὐτά, γιατὶ οἱ δολοφονίες στὴν Γαλλία εἶναι μόνον ἡ ἀρχή.

Leave a Reply