Ἡ Ὀσφυοκαμψία τοῦ Λιμενικοῦ Σώματος…

Ἔλεος βρὲ Ἕλληνες!!!
Βραβεύουν οἱ ἀξιωματικοὶ τοῦ Λιμενικοῦ Σώματος τὴν κυρία Βαρδινογιάννη γιὰ τὴν …ἀνθρωπιστική της δράση!!!
Καὶ τὴν συνεισφορά της στὴν φροντίδα καὶ τὴν στήριξη τῶν μεταναστῶν…

Ἡ Ὀσφυοκαμψία τοῦ Λιμενικοῦ Σώματος...7

Ἐκατομμύρια, γιὰ τὴν μεταφορὰ …μεταναστῶν, σὲ ἐφοπλιστές, ἀπὸ τὸν Φλαμπουράρη!!!

Ἡ Ὀσφυοκαμψία τοῦ Λιμενικοῦ Σώματος...9

Δὲν φθάνει κάτι στὰ αὐτιὰ τῶν – καθ’ ὅλα συμπαθεστάτων λιμενικῶν- γιὰ τὶς μπίζνες τοῦ κυρίου Βαρδῆ, συζύγου τῆς κυρίας Μαριάννας, πού πῆρε, μὲ ἀνάθεση (ἀπὸ τὸν κύριο Φλαμπουράρη!!!)  τίς μεταφορές τῶν μεταναστῶν ἀπό τήν Μυτιλήνη πρός τόν Πειραιᾶ, μέ τά βαπόρια του, ἔναντι …ἁδρᾶς ἀμοιβῆς;

Πόση ὀσφυοκαμψία πιά σέ ὅ,τι γυαλίζει καί θαμπώνει;

Γιούλη

Υ.Γ. 84 εὐρῶ τὸ κεφάλι «κοστίζει». 420.000 κέρδος, καθαρό, μηνιαίως …περισσεύει!!! 142.000 ἡμερήσις τζίρος ἀπὸ …ἀνθρωπισμό!!! Κατὰ τὰ ἄλλα καὶ …ἀνθρωπισμὸς καὶ …ἐπιβραβεύσιμος!!!

Νέο σκάνδαλο ΣΟΚ με ΦλαμπουράρηἩ Ὀσφυοκαμψία τοῦ Λιμενικοῦ Σώματος...1

  • Ο Υπουργός Επικρατείας υπέγραψε τις συμβάσεις με τα μεγάλα ναυτιλιακά συμφέροντα, εις βάρος των μεταναστών
  • Θησαυρίζουν οι μεγαλοκαρχαρίες από τους μετανάστες. Πόσο τιμάται σε ευρώ, ο ανθρωπισμός του Φλαμπουράρη;
  • Κάθε πρόσφυγας σε Ελληνικό έδαφος – Κάθε νεκρός στο Αιγαίο, προσφέρουν πλουτισμό στους «συνεταίρους» του Φλαμπουράρη

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Απίθανο: Ο «πρώτος τη τάξει» υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ διαπομπεύθηκε προεκλογικά και ο ΣΥΡΙΖΑ πήρε και πάλι τις εκλογές!  Για νοθεία κάνουν λόγο οι σοφοί. Ο Φλαμπουράρης και το χρώμα του χρήματος.

Γράφει ο Βασίλης
Μια εβδομάδα προ των εκλογών και θυμόμαστε όλοι το πρωτοσέλιδο στο «Πρώτο Θέμα» (13/9/15) όταν τότε αναστάτωσε όλο το προεκλογικό σκηνικό.

Το «story»; Ο Αλέκος Φλαμπουράρης, ο πολιτικός πατέρας του Αλέξη Τσίπρα, ο Υπουργός Επικρατείας, μεσολάβησε σύμφωνα με τα πάμπολλα και αυταπόδεικτα πλέον δημοσιεύματα, ώστε η εργοληπτική εταιρεία του να τσεπώσει 3,9 εκατομμύρια ευρώ από τον «έτερο καππαδόκη» και πασίγνωστο για τις μηχανορραφίες  και τις πελοποννησιακές μίζες, περιφερειάρχη Πέτρο Τατούλη.
Ἡ Ὀσφυοκαμψία τοῦ Λιμενικοῦ Σώματος...2

Το παρακράτος της διαφθοράς (υπό ΣΥΡΙΖΑ αυτή την φορά) σε πλήρη εξέλιξη!
Κι όμως … ούτε αυτό ήταν αρκετό ώστε το Πασοκικό ΣΥΡΙΖΑ να μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Θυμόμαστε κι ένα άλλο προεκλογικό πρωτοσέλιδο, της εφημερίδας «Δημοκρατίας» αυτή την φορά, όταν επίσης στα μέσα Σεπτεμβρίου έλεγε: «Τι άλλο πρέπει α κάνει ο Τσίπρας για να πέσει», αναφερόμενο στα μυριάδες πολιτικά ψέμματα του Τσίπρα, τα αμέτρητα λάθη και κυρίως την σωρεία των αποκαλύψεων  περί διαφθοράς και δόλου εις βάρος του ΣΥΡΙΖΑ.
Και ενώ ο Ελληνικός λαός είναι στα κάγκελα με όλα αυτά που ο Αλέξης Τσίπρας και η παρέα του έκαναν από τις 25 Ιανουαρίου 2015 έως και σήμερα, ο ΣΥΡΙΖΑ είναι … κυβέρνηση!

Στο δια ταύτα 

Και σαν να μην έφθαναν όλα αυτά, σήμερα σας αποκαλύπτουμε αποκλειστικά και ένα νέο σκάνδαλο με πρωταγωνιστή και πάλι τον μέντορα του πρωθυπουργού, την Α.Ε. (αυτού εξοχότητα) υπουργό επικρατείας Αλέκο Φλαμπουράρη.

Συνηθισμένο το φαινόμενο μέσα στον 15αύγουστο να υπογράφονται τα μεγαλύτερα σκάνδαλα.
Από τις αρχές του καλοκαιριού άρχισαν να συσσωρεύονται στα ακριτικά μας νησιά χιλιάδες λαθρομετανάστες, πρόσφυγες στην πλειοψηφία τους.
Στις αρχές Αυγούστου, η κατάσταση στην Μυτιλήνη άρχισε να ξεφεύγει από κάθε έλεγχο.
Ως φυσικό επακόλουθο, προέκυψε η αναγκαιότητα απεγκλωβισμού των μεταναστών κυρίως από την Μυτιλήνη και την Κω.
Αναζητήθηκε λοιπόν πλοίο από την κυβέρνηση ώστε να αποχωρούν σταδιακά και συντεταγμένα υπό έλεγχο οι μετανάστες προς τον Πειραιά.

Το έργο αυτό ανέλαβε ο τότε αλλά και νυν, υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης. Μέγα ερωτηματικό βέβαια προκύπτει, ως προς το γιατί ο Υπουργός Επικρατείας και όχι ο Υπουργός Ναυτιλίας!
Ερωτηματικό που από μόνο του απαντάται σύμφωνα με τα κάτωθι.

Έτσι λοιπόν μεσούσης της θερινής περιόδου, τον περασμένο Αύγουστο, μπήκε στο παιγνίδι η ΑΝΕΚ συμφερόντων Βαρδινογιάννη, με το επιβατηγό/οχηματαγωγό πλοίο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Ἡ Ὀσφυοκαμψία τοῦ Λιμενικοῦ Σώματος...3Σύμφωνα με το ρεπορτάζ μας, ο κος Φλαμπουράρης υπέγραψε σύμβαση με την ΑΝΕΚ ύψους 140.000 ευρώ ημερησίως, ώστε να καλυφθούν τα έξοδα του πλοίου αλλά και το κέρδος της εταιρείας.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές μας, τα ημερήσια έξοδα του Ελ. Βενιζέλος ανέρχονται σε 80.000 ευρώ και σε αυτά συμπεριλαμβάνονται, η μισθοδοσία πληρώματος, καύσιμα, ΝΑΤ, ασφάλειες, κλπ.
Άρα και πάντα σύμφωνα με τα απλά «μαθηματικά», το ημερήσιο κέρδος της ΑΝΕΚ και σύμφωνα με αυτά που απλόχερα προσέφερε ο Αλέκος Φλαμπουράρης ανέρχεται σε 60.000 ευρώ ημερησίως!!
Και αυτά υπεγράφησαν από τον διαπρεπή μας Υπουργό … καταμεσής του Αυγούστου!

Και ενώ ο πόλεμος μαίνεται εδώ και τόσα χρόνια στην Συρία, αναρωτιέται κάποιος πώς ξαφνικά μαζεύτηκαν όλοι αυτοί οι πρόσφυγες και διάλεξαν την Μυτιλήνη και την Κω;  Ποιος τους οδηγεί εκεί;

Κάθε όμως μετανάστης που περνούσε και εξακολουθεί να περνά, ανενόχλητος πλέον τα νερά του Αιγαίου προς τα νησιά μας, σημαίνει ένα συγκεκριμένο νούμερο σε ευρώ για τις τσέπες των μεγαλοκαρχαριών.
Λίγο μετά την έναρξη των δρομολογίων του πλοίου Ελευθέριος Βενιζέλος, ως δια μαγείας άρχισαν να περνούν περισσότεροι μετανάστες στα νησιά μας και έτσι παρουσιάστηκε η ανάγκη για ενίσχυση και με άλλα πλοία.

Στο «παιγνίδι» μπήκαν τα:

  • Blue Star Patmos Κοινοπραξία με την ΑΝΕΚ
  • Terra Jet, Ιδιοκτησίας Τάκη Ηλιόπουλου

Τις συμβάσεις και πάλι ανέλαβε ο Αλέκος Φλαμπουράρης.

Και οι 3 συμβάσεις όμως έχουν κάτι κοινό. Ανατέθηκαν εκτός διαγωνισμού!
Αφού μάλιστα τα χρήματα των ημερησίων εξόδων απορρέουν από συνχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ενώσεως και του Ελληνικού ταμείου, θα έπρεπε να είχε προκληθεί διεθνής διαγωνισμός, αν μη τι άλλο Ευρωπαϊκος διαγωνισμός.

Κι όμως το μέγεθος της ανθρωπιάς και η μεγάλη «στεναχώρια» του υπουργού κου Αλ. Φλαμπουράρη τον οδήγησαν σε συνοπτικές ταχύτατες διαδικασίες. Πού χρόνος τώρα… για διαγωνισμούς!!

Το κυρίως μενού της διαπλοκής

Θα νόμιζε κάποιος πως αυτά θα αρκούσαν για το τίτλο μας ΣΟΚ.
Κι όμως … είναι μόνο η αρχή. Το σκάνδαλο είναι αλλού.

Έκαστος λαθρομετανάστης, πρόσφυγας πληρώνει εισιτήριο 60 ευρώ για την μετάβασή του στον Πειραιά. Ἡ Ὀσφυοκαμψία τοῦ Λιμενικοῦ Σώματος...4

Ναι καλά διαβάσατε, 60 ευρώ
!

Το φοβερό στην υπόθεση είναι ότι σύμφωνα με την Λιμενική Αρχή Μυτιλήνης  το εισιτήριο για κάθε Έλληνα με τα κανονικά πλοία της γραμμής κοστίζει μόλις 40 ευρώ. Άρα 20 ευρώ «καπέλο» στους θαλασσοδαρμένους, ταλαιπωρημένους και υποτιθέμενα φτωχούς μετανάστες.

Τα στοιχεία αυτά μας επιβεβαίωσε και ο τοπικός κεντρικός ταξιδιωτικός πράκτορας της ΑΝΕΚ στην Μυτιλήνη o κ. Αντώνης Πίκουλας.

Και όλα αυτά για μετάβαση με πλοίο όπου το Ελληνικό κράτος και η Ε.Ε. έχουν καλύψει τα έξοδα συν το κέρδος!!!
Τάδε έφη ο ανθρωπισμός και οι ευαισθησίες του πονετικού μας υπουργού κου Αλέκου Φλαμπουράρη.

Κι αν δεν προλάβατε να υπολογίσετε τα ευρώ  για τα οποία κάνουμε λόγο θα σας βοηθήσουμε εμείς.

Ελ Βενιζέλος. Πρωτόκολλο: 2.500 επιβάτες (Μέγιστος αριθμός επιβαινόντων).

Ημερήσιος Τζίρος:
140.000 ευρώ η σύμβαση Φλαμπουράρη
150.000 ευρώ = το 60ευρα έκαστου επιβάτη Χ 2.500 άτομα
– 80.000 ευρώ = ημερήσια έξοδα
___________
ήτοι 210.000 ευρώ καθαρό κέρδος.

Το νούμερο αυτό πολλαπλασιάζουμε επί 2 πλοία (Ελ. Βενιζέλος και Blue Star Patmos ανήκουν στην κοινοπραξία ΑΝΕΚ- ATTIKA/Blue Star) 420.000 ευρώ ως ημερήσιο κέρδος.

420.000 ευρώ το ημερήσιο κέρδος της εταιρικής ναυτιλιακής κοινοπραξίας από την περίεργη αυτή «έκφανση ανθρωπιάς» της κυβερνήσεως με το … «μεγάλο κεφάλαιο».!!!

Αν τώρα κάνουμε την απλή διαίρεση:
Τα 2 πλοία = πρωτόκολλο 5.000 επιβάτες
Διαιρούμε τα 420.000 του καθαρού κέρδους της «Κοινοπραξίας» δια τους 5.000 επιβάτες και καταλήγουμε στο αριθμητικό συμπέρασμα, ότι η κάθε ανθρώπινη ζωή που υφίσταται τα μέγιστα της ανθρώπινης ταλαιπωρίας στα ακριτικά νησιά μας, αποφέρει 84 ευρώ κέρδος στους ημεδαπούς «καρχαρίες» μας!!
84 ευρώ λοιπόν κοστολογείται η ανθρώπινη ζωή σήμερα για τον κο Φλαμπουράρη και την παρέα του.

Διόλου άσχημα για σύμβαση που υπεγράφη μες΄τον 15αύγουστο και καταμεσής στης Ελληνικής κρίσεως, δεν συμφωνείτε;;;

Τοσούτον μάλλον, αν συνυπολογίσει κάποιος, ότι τέτοια περίοδο με χαμηλότατους τζίρους και άδεια πλοία στην ναυτιλία, το μεταναστευτικό πρόβλημα και τα γεμάτα βαπόρια αποτελούν «βούτυρο στο ψωμί» ορισμένων. Ἡ Ὀσφυοκαμψία τοῦ Λιμενικοῦ Σώματος...5
Πόσο μάλλον δε, αν σκεφθεί κάποιος ότι με τα δεκάδες εκατομμύρια καθαρού κέρδος τον μήνα, οι μίζες για τους «εμπνευστές» αυτών των «θερινών» συμβάσεων, ανέρχονται σε … τρελλά λεφτά!!
Έτσι δεν είναι κε Φλαμπουράρη;

Τα ανωτέρω στοιχεία, μας επιβεβαίωσε στις αρχές Σεπτεμβρίου και ο υπηρεσιακός υπουργός Ναυτιλίας επί κυβερνήσεως της Πρωθυπουργού Κατερίνας Θάνου, ο κ. Χρήστος Ζώης.

Στην επικοινωνία που είχαμε μάλιστα με τον υπηρεσιακό υπουργό ναυτιλίας, ο κος Ζώης δεν κατάφερε να μας απαντήσει γιατί δεν ανέλαβε αυτές τις συμβάσεις το Υπουργείο Ναυτιλίας του τότε υπουργού ναυτιλίας  κου Θοδωρή Δρίτσα και το ανέλαβε το εκ της λογικής αναρμόδιο υπουργείο επικρατείας του Αλέκου Φλαμπουράρη.Ἡ Ὀσφυοκαμψία τοῦ Λιμενικοῦ Σώματος...6

Επίσης, όλα τα ανωτέρω είδαν το φώς της δημοσιότητας στα μέσα Σεπτεμβρίου στην τηλεοπτική εκπομπή «Πολιτική Αρτηρία» στο ΑΡΤ, όταν ο υπογράφων τα ανέφερε παρουσία 4 κοινοβουλευτικών μελών στο πάνελ. Ουδείς όμως κούνησε το δακτυλάκι του!

Επικουρικά αναφέρουμε, ότι στο ερώτημα για το τι συμβαίνει με τους λαθρομετανάστες που δεν έχουν να καταβάλλουν το αντίτιμο των 60 ευρώ στους αρχιλήσταρχους της ναυτιλίας, το Λιμεναρχείο Μυτιλήνης μας απήντησε ότι όλοι οι μετανάστες έχουν πολλά χρήματα μαζί τους και τα 60 ευρώ είναι για αυτούς… «ψιλά»!!

Έτσι λοιπόν προκύπτει το αδιαμφισβήτητο πλέον δεδομένο ότι η λαθρομετανάστευση στην Ελλάδα αποτελεί μια λίαν κερδοφόρα δραστηριότητα πολλών εκατομμυρίων ευρώ.

Τόσο λοιπόν κοστίζει ο ανθρώπινος πόνος.
Τόσο λοιπόν αποτιμάται για μερικούς «ευσυνείδητους & εύσπλαχνους» υπουργούς η απώλεια ανθρωπίνων ψυχών στο Αιγαίο.

Και αυτό το τελευταίο το λέμε, διότι ουδείς μέχρι σήμερα, μας έχει δώσει απαντήσεις στα ερωτήματά μας:

  • Γιατί δεν υπογράφει η Ε.Ε. με την Τουρκία μια διακρατική συμφωνία ώστε να μεταφέρονται με διαφανείς και συντεταγμένες διαδικασίες οι πρόσφυγες, από τα παράλια της Τουρκίας στις χώρες επιλογής των, μέσω Ελλάδας και με ασφαλή μέσα μεταφοράς;
  • Γιατί πρέπει να χάνονται αθώες ψυχές στο αιματοβαμμένο Αιγαίο, όταν υπάρχει τρόπος για να σωθούν και μάλιστα απλός; Με αποφάσεις που βγαίνουν μέσα από υπαρξιακή διαδικασία.
  • Γιατί δεν συλλαμβάνονται πλέον οι μεταφορείς – κατά τον παλαιότερο όρο δουλέμποροι; Μήπως γιατί πρέπει να ξαναγυρίσουν στα απέναντι παράλια να μεταφέρουν κι άλλους;

Με τσι γειές σας …
πηγή

 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply