Περὶ Δημοσίων ἔργων (ἐδῶ κι ἀλλοῦ…)

Καλοκαίρι τοῦ 2006 ἄρχισε ἡ κατασκευὴ τοῦ Μετρὸ Θεσσαλονίκης μὲ τὴν ἐγκατάστασι τοῦ πρώτου ἐργοταξίου στὸν Σιδηροδρομικὸ Σταθμό, μήκους 36 χιλιομέτρων, μὲ ἀρχικὸ κόστος 3,4 δισεκατομμυρίων εὐρῶ.

Τὸ 2007 ἄρχισε ἡ κατασκευὴ τῆς νέας Διώρυγος τοῦ Παναμᾶ, μήκους 77 χιλιομέτρων, μὲ ἀρχικὸ κόστος περὶ τὰ 5,5 δισεκατομμύρια δολλάρια.

Πρὶν μερικὲς ἡμέρες τὸ πλοῖο «Ἀνδρόνικος» τῆς κινεζικῆς COSCO ἐγκαινίασε τὴν νέα διώρυγα.

Τὸ μετρὸ Θεσσαλονίκης ἂς μὴ γράψω σὲ ποίαν φάσι ἀκριβῶς εὑρίσκεται…
Τὸ «εἴμεθα διὰ τὸ πέος», φαντάζομαι πὼς ἀποτελεῖ ἥπιο χαρακτηριστικό…

Ἀθανασάκης Ἀπόστολος

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply