Πόσο (πραγματικά) μᾶς στοίχισε ἡ Κούβα;

Πόσο (πραγματικά) μᾶς στοίχισε ἡ Κούβα;Δὲν μπορῶ νὰ εὕρω τὶ καύσιμο καίει καὶ πόσο κοστίζει ἀνὰ λίτρο, ἀλλὰ ἇμα καίῃ μόνον 1,71 εὐρῶ στὸ χιλιόμετρο, τόσο καῖμε κι ἐμεῖς ὅταν …φρακάρουμε σὲ κίνηση στὴν Ἀθήνα.

16.700 εὐρῶ / 9.747 Km (ἀπόστασις Ἀθηνῶν – Ἀβάνας) = 1.713 εὐρῶ /χιλιόμετρο;;;;

312 γαλλόνια τὴν ὥρα = 312 x 3.78541178 = 1.181, 04 λίτρατρα / ὥρα

Ἀθῆναι (Ellinikí Dhimokratía)
γεωγραφικὸ πλάτος: 37° 58′ 46 Δ
γεωγραφικὸ μῆκος: 23° 42′ 58 Β

Ἀβάνα (Κούβα)
γεωγραφικὸ πλᾶτος: 23° 7′ 58 Δ
γεωγραφικὸ μῆκος: -82° 22′ 58 Β

ἀζιμούθιο: 242 °

Με ειρωνείες και μισές αλήθειες προσπαθούν να κλείσουν το θέμα

Μαξίμου: To ταξίδι του πρωθυπουργού στην Κούβα κόστισε… 22.900 ευρώ

Σύμφωνα με κυβερνητικό non paper τα καύσιμα κόστισαν 16.700 ευρώ – Ωστόσο, η ώρα πτήσεως για το Gulfstream τιμολογείται επισήμως από την Πολεμική Αεροπορία 5.200 ευρώ και το aller-retour ταξίδι στην Αβάνα διήρκεσε περίπου 28 ώρες, άρα κόστισε τουλάχιστον 145.600 ευρώ…

Non paper εξέδωσε η κυβέρνηση προκειμένου να ενημερώσει για το κόστος του ταξιδιού του πρωθυπουργού στην Κούβα.

«Δημοσιεύματα, που στηρίζονται σ΄ έναν… πιλότο(!) που «πιλοτάρει  ένα τέτοιο ακριβώς αεροσκάφος», αναφέρουν ότι το κόστος του αεροπλάνου για το ταξίδι του Πρωθυπουργού στην Αβάνα «έφθασε τις 300.000 δολάρια», αναφέρεται στην απάντηση του Μαξίμου.

Και συνεχίζει το non paper της κυβερνήσεως στην προσπάθεια να διασκεδάσει τις εντυπώσεις για το κόστος του πρωθυπουργικού ταξιδιού: Ο ένας πιλότος που «πιλοτάρει ένα τέτοιο ακριβώς αεροσκάφος», θα έπρεπε να γνωρίζει ότι το ταξίδι (καύσιμα) κόστισαν 16.700 ευρώ και η διαμονή, για το σύνολο του πληρώματος, τις 6.200 ευρώ. Σύνολο, δηλαδή, 22.900 ευρώ!».

Με απλά λόγια, στην κυβέρνηση υποστηρίζουν ότι η πτήση του κυβερνητικού Gulfstream στην Κούβα και επιστροφή κόστισε 22.900 ευρώ και όχι 300.000 δολάρια.

Πόσο κοστίζει η ώρα πτήσεως με ένα Gulfstream

Σύμφωνα με το επίσημο «τιμολόγιο» για το κόστος ανά ώρα πτήσεως με τα κρατικά πτητικά μέσα, για κάθε ώρα πτήσεως με το VIP αεροσκάφος Gulfstream το Δημόσιο χρεώνεται με 5.200 ευρώ. Στο επίσημο κόστος των 5.200 ευρώ περιλαμβάνονται τα καύσιμα, οι μισθοί των μελών του πληρώματος (αναλογικά για κάθε ώρα πτήσεως) και το κόστος συντηρήσεως.

Πόσο διήρκεσε η πτήση Αθήνα-Αβάνα και η πτήση της επιστροφής από την Κούβα στην Ελλάδα;

Το ταξίδι του πρωθυπουργού και των δέκα ατόμων που συνόδευαν τον Αλέξη Τσίπρα από την Ελλάδα στην Κούβα με ενδιάμεσο σταθμό στην Ισπανία για ανεφοδιασμό διήρκεσε περίπου 15 ώρες. Ακόμη κι αν το Gulfstream μεταστάθμευσε στην Ισπανία για περίπου μία ώρα, το ταξίδι προς την Κούβα διήρκεσε 14 ώρες. Εάν γίνει ο πολλαπλασιασμός με το επίσημο κόστος για κάθε ώρα πτήσεως προκύπτει ότι η μετάβαση του κ. Τσίπρα στην Αβάνα για τον τελευταίο αποχαιρετισμό στον Φιντέλ Κάστρο κόστισε 72.800 ευρώ(14 ώρες επί 5.200 ευρώ).
Εάν αθροίσουμε και την πτήση της επιστροφής, τότε φαίνεται ότι συνολικά το ταξίδι του κ. Τσίπρα κόστισε 145.600 ευρώ σύμφωνα πάντοτε με τα επισήμως καθοριζόμενα για την ώρα πτήσεως με το Gulfstream όπως προκύπτει από τα στοιχεία που έχουν δημοσιευθεί στο Φύλλο Εφημερίδος της Κυβερνήσεως.

Σύμφωνα με το non paper του Μεγάρου Μαξίμου, δαπανήθηκαν ακόμη 6.200ευρώ για την διαμονή του πληρώματος στην Κούβα. Συνολικά δηλαδή το Δημόσιο χρεώθηκε για το ταξίδι Τσίπρα στην Κούβα με 151.800 ευρώ. Στο κόστος αυτό δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα για την μεταστάθμευση του κυβερνητικού αεροσκάφους στο αεροδρόμιο της Αβάνας.

Στην… μισή απάντηση που έδωσε το Μέγαρο Μαξίμου δεν αναφέρει αν τα έξοδα της διαμονής των 10 ατόμων που συνόδευαν τον Αλέξη Τσίπρα στην Αβάνα πληρώθηκαν από την κυβέρνηση της Κούβας ή αν θα καταβληθούν από το ελληνικό Δημόσιο που χρεώθηκε με το κόστος της διαμονής του πληρώματος.

Στο Μαξίμου πάντως έχουν επιλέξει τους αστεϊσμούς και τις ειρωνείες.

Θα πρέπει τώρα ο ένας πιλότος που «πιλοτάρει ένα τέτοιο ακριβώς αεροσκάφος» στα έξοδα της αποστολής να συμπεριλάβει και τα της παραμονής του Gulfstream στο αεροδρόμιο της Αβάνας. Θα τον ενημερώσουμε όταν θα αποσταλούν τα σχετικά τιμολόγια από την Κούβα!», καταλήγει το non paper από το Μέγαρο Μαξίμου με προφανή ειρωνική διάθεση για το δημοσίευμα ότι το ταξίδι στην Κούβα κόστισε 300.000 δολάρια.

Τι έγραψε ο Γιώργος Παπαχρήστος στα «Νέα»

Ο Γιώργος Παπαχρήστος στην στήλη του στην εφημερίδα «Τα Νέα» έγραψε σήμερα πως το ταξίδι του πρωθυπουργού στην Κούβα κόστισε 300.000 δολάρια.

Γράφει χαρακτηριστικά ο Γιώργος Παπαχρήστος σε σχόλιό του στα «Νέα» με τίτλο «Μολιερικό»: «Για το άλλο πάντως,το πόσο μας κόστισε ως φορολογουμένων αυτό το τετραήμερο ταξιδάκι ως την Αβάνα, μπορώ να δώσω και μόνος μου την απάντηση (με βάση πληροφορίες που μου παρείχε εχθές βράδυ φίλος μου πιλότος – διαψεύσεις δεν θα δεχθώ, γιατί ο άνθρωπος ΤΩΡΑ πιλοτάρει ένα τέτοιο ακριβώς αεροσκάφος): κάθε ώρα πτήσεως του συγκεκριμένου αεροπλάνου, που είναι το περίφημο Gulfstream, κοστίζει περί τις 15.000 δολάρια, τα οποία αναλύονται σε καύσιμα, ασφάλειες, τέλη υπερπτήσεων και τέλη αεροδρομίων. Το οποίο σημαίνει ότι για τις 10 ώρες του «πήγαινε» και τις άλλες 10 της επιστροφής από την Αβάνα, το κόστος του αεροπλάνου μόνο έφθασε τις 300.000 δολάρια!!

Δηλαδή (ανακεφαλαιώνω τώρα) για να πάει ο πρόεδρος Αλέξης στην κηδεία του Κάστρο, να εκφωνήσει έναν λόγο δεκάλεπτης διάρκειας και να προσπαθήσει δι’ αυτού του τρόπου να παραμυθιάσει την βάση του ότι παραμένει αριστερός, υπέβαλε τον κρατικό κορβανά σε μια ανώφελη δαπάνη της τάξεως των 300.000 δολαρίων, τουλάχιστον!
Ενημερωτικά αναφέρω ότι με το 1/100 αυτού του κόστους θα μπορούσε να ταξιδέψει σε business θέση μέσω Μαδρίτης ή Παρισίων, αλλά τότε δεν θα ήταν αυτό που στην πραγματικότητα είναι: ένας, ακόμη, ο οποίος με το που εγκαθίσταται στο Μέγαρο Μαξίμου θεωρεί ότι το κράτος του ανήκει. Είναι δικό του, μαζί με όλα του τα υπάρχοντα. Πραγματικά κρίμα που δεν ζει ο Μολιέρος να «φρεσκάρει» τον Αρχοντοχωριάτη» του…».

πρῶτο θέμα

Embraer Legacy: Αυτο ειναι το πρωθυπουργικό αεροσκάφος – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ – ΒΙΝΤΕΟ

Embraer Legacy 600 Performance

Embraer Legacy 600: Buyer’s and Investor’s Guide

ἔρευνα Τὸ Χρήσιμον

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply