Δικαιοσύνη καὶ (ξεχασμένη) θανατικὴ ποινὴ

Ἡ περίπτωσις τοῦ 58χρονου τοξικομανοῦς ποὺ συνελήφθη γιατὶ σκότωσε τὴν 32χρονη ἐφοριακὸ (14 κτυπήματα μὲ σουγιά), εἶναι ἀπὸ ἐκεῖνες ποὺ πρέπει νὰ ἐπιβάλεται ἡ θανατικὴ ποινή. Χωρὶς δευτέρα κουβέντα καί, μάλιστα, μετὰ βαΐων καὶ κλάδων.

Περίπου ἕναν χρόνο καὶ βᾶλε ἔως νὰ δικασθῇ, περίπου 16 χρόνια στὴν φυλακή, ἐὰν φυσικὰ καταδικασθῇ σὲ ἰσόβια (ὅλο καὶ κάποιος ψυχοπονιάρης δικαστὴς θὰ ἀνακαλύψῃ κάποιαν μαλακία γιὰ ἐλαφρυντικό) καὶ στὰ 74-76 θὰ εἶναι ἔξω, ἐνῶ τὸ θῦμα του θὰ εἶναι μία χούφτα κόκκαλα. 

Θὰ ἔχῃ ζήση μέχρι τότε μὲ ἔξοδα τῶν ἠλιθίων φορολογουμένων, θὰ ἐνταχθῇ μὲ τὴν ἀποφυλάκιση σὲ προγράμματα «ἐπανεντάξεως», βοηθείας, κοινωνικῆς μερίμνης καὶ λοιπὲς παπαριὲς καὶ ὅλα θὰ εἶναι καλά.

Ἀλήθεια, ποιός παλαβός πιστεύει ὅτι ἕνας 58χρονος, ποὺ ἔζησε περιθωριακὰ μέχρι σήμερα κι ἔσφαξε σὰν ἀρνὶ μίαν νέα γυναῖκα, ἔχει ἔστὧ καί μίαν πιθανότητα σωφρονισμοῦ, μεταμελείας καί ἐπανεντάξεως;

Πρὶν ἀρχίσετε νὰ σκούζετε οἱ συνήθεις, ἀνθρωπιστές, εὐαίσθητοι, φιλάνθρωποι, εὐρωπαϊστὲς κλπ, βάλτε στὴν θέση τῆς ἐφοριακοῦ, τὴν ἀδελφή σας, τῇ γυναῖκα σας ἢ τὴν κόρη σας.
Κι ἀρχίστε νὰ σχολιάζετε μαλακίες.
Ὅπως πάντα.

Ἀθανασάκης Ἀπόστολος

(Visited 174 times, 1 visits today)




2 thoughts on “Δικαιοσύνη καὶ (ξεχασμένη) θανατικὴ ποινὴ

  1. συμφωνω απολυτα και θα προσθετα ,εφοσον το αδικημα ειναι περισσοτερο απο απολυτο η εκδικαση της υποθεσις να γινεται ταχυστα καταδικη και εκτελεση, και με εισαγγελικη απαγορευσηνα μην επιτρεπεται καμια αναφορα στην υποθεση ,ετσι ωστε να μην εχουμε τα γνωστα πισωγυρισματα οι κοινωνιες πρεπει να προχωρουν με οσους σεβονται τα δικαιοματα ολλων,

    • Ἡ οὐσιώδης λεπτομέρεια (ποὺ ἀγνοῶ, ἀκόμη, τὸ πῶς παρακάμπτεται) ἀφορᾶ στὸ εἶδος τῆς δικαιοσύνης. Ἐάν, γιὰ ὁποιονδήποτε λόγο, ὑπάρχῃ περίπτωσις συκοφαντίας, τότε ποιός θά τό κρίνη;
      Ἡ κακοδικία, σύνηθες φαινόμενον τοῦ Ἑλλαδοκαφριστάν, καθὼς καὶ ἡ παραπληροφόρησις, οἱ διαπλεκόμενοι δικαστικοὶ καὶ πολιτικοί, εἶναι αὐτὰ ποὺ ἀπαιτεῖται νὰ ἐπανεξετασθοῦν, νὰ φιλτραρισθοῦν καί, μετά, νὰ συζητήσουμε καὶ γιὰ τιμωρίες καὶ γιὰ εὐνομία.

Leave a Reply