Ἡ «προκεχωρημένη» σύγχρονη διαστροφὴ (ἀνανέωσις)

Ἡ «προκεχωρημένη» τέχνη τῆς διαστροφῆς.

Μέσα ἀπὸ τὸ διαδίκτυο ἔχει κυκλοφορήση τὸ τελευταῖο διάστημα μία ἀμφιλεγόμενος εἰκόνα, ὅπου δύο χρυσὰ ἀγάλματα εἶναι μὲ τὰ γεννητικά τους ὄργανα ἀνεστραμμένα ὡς πρὸς τὸ ἀνθρώπινο εἶδος.

Τὸ ἔργο κατεσκευάσθη ἀπὸ τὸν καλλιτέχνη Marc Quinn κι ἐχρησιμοποιήθησαν δύο ἠθοποιοὶ τρανσέξουαλ, Buck & Allanah ἐνᾦ ἐπαρουσιάσθη τὸ 2009 στὸ Λονδίνο.

Τὸ ἔργο προκαλεῖ σὸκ στοὺς ἀνθρώπους ποὺ τὸ βλέπουν, μὲ ἕνα παιδὶ παρὸν στὴν εἰκόνα.

 

Σύμφωνα μὲ τὸν γλύπτη Quinn τὸ ἔργο τέχνης ἐδημιουργήθη μὲ σκοπό, νὰ ἀντιταχθῇ μὲ σκωπτικὸ τρόπο στὴν βιβλικὴ ἱστορία τῆς δημιουργίας τῆς ἀνθρωπότητος στὸν Ἀδὰμ καὶ τὴν Εὔα.

Μόργκαν Χρῆστος

Συμπλήρωμα

Ἡ διαστροφὴ τῆς συγχρόνου τέχνης. Ἔργο στὸ μπαρὸκ κάστρο στὸ Τορίνο: «Castello di Rivoli Museum».

Ποιὸς νοσηρός, ἀῤῥωστημένος ἐγκέφαλος εἶχε τήν φαεινή ἰδέα, νὰ κρεμάσῃ ἕνα ἄλογο;

Αὐτὸ λέγεται τέχνη…!
(Καί, φυσικά, οἱ φιλοζωϊκὲς …ἀποῦσες!!!)

μέρος τῶν εἰκόνων ἀπὸ ἐδῶ καὶ ἀπὸ ἐδῶ

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply