Πάντα εἶναι μία ΜΟΝΟΝ στιγμή!!!
Ἀπὸ ἐμᾶς ἐξαρτᾶται τὸ ἐὰν θὰ τὴν κάνουμε νὰ ὑπάρχῃ …αἰώνια ἤ θὰ χαθῆ γιὰ πάντα!!!
Ὁ μοναδικὸς τρόπος ποὺ ἔχουμε, γιὰ νὰ ζήσουμε, πραγματικὰ ὅμως, εἶναι τὸ νὰ μποροῦμε κάθε στιγμὴ νὰ μπαίνουμε στὴν …στιγμή! Νὰ αἰσθανόμεθα κομμάτι της!!! Στοιχεῖο ἀπὸ τὰ στοιχεῖα της.
Νὰ μεταμορφωνόμεθα σὲ ἦχο, σὲ γεύσιν, σὲ μυρωδιά, σὲ ἄγγιγμα, σὲ εἰκόνα…
Νὰ «εἰσχωροῦμε» σὲ κάθε της κομμάτι σὰν νὰ μὴν μπορῇ νὰ στοιχειοθετηθῇ αὐτὴ ἡ στιγμὴ δίχως μας.
Δὲν εἶναι δύσκολο…
Εἶναι ἀπόφασις…
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.