Διότι ἀπουσιάζει τὸ χρῶμα ἀπὸ τὴν ζωή μας.
Κι ἀπουσιάζει, ὄχι διότι στὴν πραγματικότητα δὲν ὑπάρχουν χρώματα, ἀλλὰ διότι ἡ δική μας κόπωσις καὶ ἡ δική μας ῥουτίνα μᾶς ἐμποδίζει ἀπὸ τὸ νὰ τὰ ἀπολαύσουμε.
Νὰ ξεκαθαρίσουμε ὅμως κάτι πολὺ σημαντικό.
Ὅταν λέμε «χρώματα», ἐννοοῦμε τὴν ἐνεργὸ δράσιν. Τὴν συμμετοχή. Τὴν ζωή!!!
Ἐννοοῦμε τὸ δικαίωμα καὶ τὴν ὑποχρέωσίν μας στὸ νὰ ἀπολαμβάνουμε τὴν κάθε μας στιγμή!
Στὴν χαρὰ καὶ στὴν λύπη.
Τὸ ἀξίζουμε, τὸ δικαιούμεθα καὶ τελικῶς, ἐὰν τὸ καλοσκεφθοῦμε, θὰ συνειδητοποιήσουμε εὔκολα πὼς δίχως αὐτῶν τῶν …χρωμάτων ἡ ζωὴ παύει νὰ εἶναι ζωὴ καὶ καταντᾶ βίος ἀβίωτος.
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.
Αλλά και το χρώμα καθαυτό σαν οπτική εικόνα σαν ένα στοιχείο της όψης του χώρου και των αντικειμένων έχει σαφώς ένα πολύ σημαντικό βαθμό συμμετοχής στην δημιουργία και διατήρηση της διάθεσης σε υψηλό επίπεδο και με θετικό αντίκτυπο
Όσον περισσότερο όμορφα χρώματα βλέπει ο άνθρωπος, όσον περισσότερο γλυκά και λαμπερά είναι τα γύρω αυτού υπάρχοντα τόσον περισσότερο θέλει να συμμετέχει στην διαδικασία διαμορφωσεως των καταστάσεων πού καλείται ζωή
Ιστορικά αποδεδειγμένο το ότι η τάση η ο συρμός για την χρήση συγκεκριμένων χρωματικών βάσεων για την παραγωγή αποχρώσεων έχει διαμορφώσει έστω και εν μέρει την ψυχολογία του κόσμου προς το καλύτερο ή χειρότερο
Τους χαιρετισμούς μου
Εὔμορφος ὁ Κόσμος μας… Οἱ δικές μας ματιές, ἐπιλογὲς καὶ συμβιβασμοὶ τοῦ «ψαλιδίζουν» τὴν Εὐμορφία.