
Εἶναι περίεργο τὸ νὰ διαβιοῦμε σὲ μίαν ἐποχὴ ποὺ ὅλα τὰ σκιάζει ἠ φοβέρα, ἡ παραπληροφόρησις καὶ τὸ ψέμμα.
Εἶναι τόσα πολλὰ αὐτὰ ποὺ πρέπει νὰ ἀμφισβητήσουμε, ποὺ τελικῶς παραμένουμε, τὶς περισσότερες φορές, ἀδρανεῖς καὶ μουδιασμένοι, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ μὴ φιλτράρουμε τὶς πληροφορίες ποὺ μᾶς παρουσιάζονται. Κι ἐπεὶ δὴ αὐτὲς οἱ πληροφορίες, κατὰ μεγάλο μέρος, διαθέτουν ἰσχυρὰ στοιχεῖα προπαγάνδας, καταλήγουμε ἤ ὡς ἀρνητὲς ἤ ὡς …συλλέκτες/συσκευὲς ἀποθηκεύσεως περιττῶν πληροφοριῶν.
Ἡ πραγματική μας ἀνάγκη ὅμως εἶναι τὸ νὰ καταφέρουμε νὰ καθάρουμε αὐτὲς τὶς πληροφορίες καὶ νὰ μπορέσουμε νὰ κατανοήσουμε καὶ τὸ τί ἀκριβῶς συμβαίνει, ἀλλὰ κυρίως τὸ ποῦ θέλουν νὰ μᾶς ὁδηγήσουν.Πῶς μποροῦμε ὅμως;
Στὴν ἀρχὴ εἶναι δύσκολο… Ἔως ἀδύνατον.
Σιγὰ σιγὰ ὅμως, σταδιακά, μποροῦμε νὰ τὸ ἐπιτύχουμε.
Ἡ μόνη μας δράσις, στὴν λήψιν τῆς πληροφορίας, ἀφορᾶ σὲ μίαν σειρὰ ἐρωτημάτων ποὺ πρέπει νὰ θέτουμε στοὺς ἑαυτούς μας:
«Ποιός τήν διαμοιράζει; Ποιός κερδίζει; Πόσο μέ ἐπηρεάζει;;;»
Ἐὰν ξεκινήσουμε ἔτσι, τότε εἶναι βέβαιον πὼς σιγὰ σιγά θὰ καταφέρουμε νὰ ξεμπλέξουμε τὸ κουβᾶρι.
Γνωρίζοντας τὸ γιατὶ διαδίδεται μία πληροφορία, μειώνουμε τὴν ἰσχύ της καὶ δὲν μᾶς ἐπηρεάζει ἡ προπαγάνδα της.
Μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο μποροῦμε σιγά-σιγά, μὰ σταθερά, νὰ καθάρουμε τὴν σκέψιν μας καὶ νὰ τὴν ἀφήσουμε νὰ ταξειδεύῃ ἐλεύθερα, προστατεύοντας τὰ ἀληθῆ καὶ πολύτιμα καὶ πετῶντας τὰ ἄχρηστα.
Διότι ἡ πραγματικὴ ἐλευθερία τοῦ Ἀνθρώπου ξεκινᾶ ἀπὸ τὰ δεσμὰ ποὺ ὁ ἴδιος θέτει στὸν ἑαυτόν του!
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.
.
ΤΟ…ΣΑΛΠΙΣΜΑ
.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgX0SVllLE1hCFkER5KdeKrm_ROvLCLEBsFDRLrF-_Fjm8k5EnrhsVm49y5Y5TNnSuvZAmjfQcC4LyLTid8IJipcic1UuS4Ajj4aBGzrj67jlv4VoYy2b9dwkdKZY5ik7IC_J6uV7gwQWo7/s320/%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7.jpg
Γιατί οι λέξεις θα διατηρούν πάντα την δύναμή τους.
Όσο και αν προσπαθούν να τις αποδυναμώσουν.
Και οι λέξεις
ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ-ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Είναι κάτι περισσότερο από απλές λέξεις.
Αποτελούν προοπτική!!!
Και σημαία!!!!
Και είναι στις δικές μας επιλογές να χρησιμοποιήσουμε
τις προοπτικές αυτές
με όποιο τρόπο επιλέξουμε ώστε να εξασφαλιστεί
η συνέχιση της ύπαρξης μας.
Της ύπαρξης της ΕΛΛΑΔΑΣ.
Και το μέλλον των παιδιών μας!!!
Θυμηθείτε ΕΛΛΗΝΕΣ!!
ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ!!
Η Ελληνική πατρίδα είναι δικιά μας και κανένας δεν πρέπει να μας την πάρει
και να μας κάνει δούλους!!
Ψάξτε – βρείτε – νοιώστε το σάλπισμα!
Τον παιάνα που δονεί την υπόστασή μας επί χιλιάδες χρόνια
κρατώντας την ΕΛΛΑΔΑ όρθια και δυνατή.
Ήρθε η ώρα να αναστήσουμε τις ψυχές των προγόνων μας
μέσα από τις πράξεις μας.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ!!!
Όλα πατρίδα μας! Κι αυτά κι εκείνα,
και κάτι που ‘χουμε μες την καρδιά
και λάμπει αθώρητο σαν ήλιου αχτίνα
και κράζει μέσα μας: Εμπρός παιδιά!
ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2012/03/blog-post_3595.html
.
ναί, βλέπω τί γίνεται μὲ ὅλους τοὺς μπατριῶτες καθημερινῶς. Ὡραῖες οἱ ἰδέες, βαρύτατον τὸ τίμημα.