Αὐτὸ ποὺ ὀφείλουμε νὰ κατανοήσουμε εἶναι κάτι πολὺ σημαντικό, ἐὰν θέλουμε νὰ βροῦμε τὶς ἀναγκαῖες δυνάμεις καὶ νὰ ξεκινήσουμε τὴν ἐπαναδόμησιν, σὲ ὑγιεῖς βάσεις, τῶν ἑαυτῶν μας καὶ τῆς Πατρίδος μας… Εἶναι τόσο σημαντικὸ αὐτὸ τὸ στάδιον, ποὺ θὰ μᾶς ἀλλάξη τὶς θεωρήσεις καὶ τὶς ὅποιες θέσεις μας, ἐνᾦ παραλλήλως θὰ μᾶς ἐνεργοποιήση ἱκανοποιητικότατα, γιὰ νὰ μπορέσουμε νὰ ἀνταποκριθοῦμε σὲ ὅλες τὶς ἐπερχόμενες δυσκολίες.
Γνωρίζοντας ἐπακριβῶς τὸ ποῦ μᾶς πρέπει να φθάσουμε, σὰν ἄτομα καὶ σὰν κοινωνίες, δὲν ὑπάρχει περίπτωσις νὰ παρεκκλίνουμε αὐτῆς. Δὲν ὑπάρχει ἐπίσης περίπτωσις νὰ μᾶς παραπλανήσουν ἢ νὰ μᾶς μπερδεύσουν ἢ ἀκόμη καὶ νὰ μᾶς ἀνατρέψουν τῆς πορείας αὐτῆς.
Κι αὐτὸ διότι διαρκῶς, μὲ ὅλα τὰ μέσα κι ὅλους τοὺς τρόπους, κάποιο …«φωτάκι», μία διαίσθησις ἢ μία …«φωνούλα» διαρκῶς θα μᾶς ὑποδεικνύουν τὸ ποῦ πρέπει νὰ κατευθυνθοῦμε.
Καὶ δὲν ἔχει σημασία ἐὰν κάποιοι παρανοϊκοὶ ἐγκέφαλοι ἐσχεδίασαν αὐτὸ ποὺ ζοῦμε, ὅσο τὸ τὶ χρήσιμο καὶ σημαντικὸ θὰ προκύψη ἀπὸ αὐτὴν τὴν ἀναταραχή.
Βασανιστικὴ σαφῶς καί, κυρίως, γιὰ ὅλους κοπιαστικὴ αὐτὴ ἡ πορεία. Μόνον ποὺ θὰ περιλαμβάνη μίαν ἀξιοσημείωτον λεπτομέρεια, τὴν ὁποίαν ὀφείλουμε νὰ ἐκτιμήσουμε καὶ νὰ ἀντιμετωπίσουμε ὡς εὐκαιρία, γιὰ ὅλην τὴν Ἀνθρωπότητα. Διότι εἶναι εὐκαιρία αὐτὴ ἡ πορεία καί, τελικῶς ἡ καμπή, ποὺ θὰ βιώσουμε. Καὶ εἶναι εὐκαιρία διότι θὰ «μηδενίσουμε» ὅλοι. Ὅλοι ὅλοι.
Ἀπὸ ἐκεῖνο τὸ μηδενικὸ σημεῖο θὰ ξεκινήσουμε καὶ ὅποιος θὰ ἀντέξη…
Μά, φύσει πορευοόμενοι διαρκῶς, μὰ ἰδίως ἀπὸ ἐκεῖ καὶ μετά, εἶναι δεδομένον πὼς τὰ προπαγανδιστικὰ κόλπα, οἱ παραπληροφορήσεις καὶ τὸ ψέμμα, σὲ μίαν τέτοιαν διαδικασία ἀναδομήσεως, δὲν χωροῦν.
Σημείωσις
Θὰ ἀναρωτηθῇ κάποιος ἴσως γιὰ τὶς ἐλάχιστες ἐξαιρέσεις αὐτῶν, ποὺ θεωρητικῶς θὰ μείνουν μὲ ὑψηλὸ ἐπίπεδον οἰκονομικῆς ἀνεξαρτησίας.
Οὐδὲν ψευδέστερον… Ὅταν λέμε ἐπανεκκίνησις, τὸ ἐννοοῦμε…!!!
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.