Ὄχι ἀκόμη;
Δὲν πειράζει…
Κάπου ἐκεῖ κοντὰ εἶναι ἕνας μικρός, ἤ μεγάλος, καθρέπτης καὶ σὲ χρειάζεται γιὰ νὰ σὲ …ἀπολαύσῃ νὰ τοῦ χαμογελᾷς!!!
Ξέρεις…
Οἱ καθρέπτες εἶναι ἄχρηστοι, ἐὰν δὲν μποροῦν νὰ ἀναγνωρίσουν τὰ χαμόγελα…
Εἶναι γιὰ πέταμα…
Εἶναι φτιαγμένοι μόνον γιὰ νὰ μποροῦν νὰ ἀντικατοπτρίζουν πρόσωπα δυνατά, χαρούμενα, αἰσιόδοξα ποὺ ἔχουν ἀποφασίσει νὰ ζήσουν, πληρώνοντας τὰ τιμήματα ποὺ τοὺς ἀναλογοῦν.
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.