Ἔτσι νὰ καλημερίζουμε τοὺς …ἑαυτούς μας!!!
Ἔτσι νὰ καλημερίζουμε τοὺς γύρω μας!!!
Ἔτσι νὰ καλημερίζουμε ὅλον τὸν κόσμο μας!!!
Ξέρεις ἐάν θά ζῇς αὔριο;
Τήν ἄλλην ἑβδομάδα;
Τοῦ χρόνου;
Καί τί θά ἔχης ζήση ἔως τότε, ἐάν μόνον ἡ ἀγωνία σέ διακατέχῃ;
Ἔξω κάθε ἀκτίδα φωτὸς μᾶς περιμένει γιὰ νὰ μᾶς γεμίσῃ ζωή.
Αὐτή, ἡ τόση δὰ ἀκτίς, εἶναι ὅλη μας ἡ ζωή…
Εἶναι ὅλος μας ὁ κόσμος…
Ἂς τὴν γευθοῦμε λοιπόν, σὰν νὰ εἶναι ἡ πρώτη φορὰ ποὺ τὴν βλέπουμε μά, συνάμα, καὶ σὰν νὰ εἶναι ἡ τελευταία μας…
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.