Κάπου ἐδῶ τριγυρίζει ἕνα …ἀστεῖο!!!

Ἄς ποῦμε κάτι ἀστεῖο…
Ὄχι γιὰ νὰ τὸ ἀκούσουν οἱ ἄλλοι…
Μὰ γιὰ νὰ τὸ ἀκούσουμε ἐμεῖς…

Ἄς Θυμηθοῦμε κάτι ἀστεῖο ἀπὸ τὴν ζωή μας…
Ὄχι γιὰ νὰ μᾶς …γελοιοποιήσουμε… Μὰ γιὰ νὰ μᾶς ἀποδείξουμε πὼς τὴν ζωὴ πρῶτα πρέπει νὰ τὴν παίρνουμε στὰ …ἀστεῖα καὶ μετὰ στὰ σοβαρά!!!

Ἄς ἐντοπίσουμε ἐτούτην ἀκριβῶς τὴν στιγμὴ τὸ ἀστεῖο γύρω μας.
Ὄχι διότι εἶναι ἀστείες οἱ δυσκολίες, ποὺ ἴσως περνᾶμε, ἀλλὰ διότι ἐὰν ἐμεῖς δὲν ἁπλοποιήσουμε τὰ πράγματα στὸν ἐπόμενον τόνο θὰ εἴμαστε …ἀλλοῦ!

Καὶ τελικῶς…
…σὲ λίγα χρόνια, ὅταν αὐτὰ ποὺ σήμερα μᾶς φαίνονται βουνά, θὰ ἔχουν περάσει, θά μποροῦμε ἄρα γέ νά βροῦμε κάτι ἀστεῖο μέσα τους;

Φιλονόη

εἰκόνα

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Ἀπαντῆστε

Ἡ ἠλεκτρονική σας διεύθυνση δὲν θὰ δημοσιευθεῖ. Τὰ ὑποχρεωτικὰ πεδία σημειώνονται μὲ *