Συγγνώμη κύριε καθηγητά!!! (2)

Δημήτρης Μπερτσιμάς (τακτικός καθηγητής στο ΜΙΤ.
Από το 2006 είναι συνδιευθυντής του Κέντρου Επιχειρησιακής Έρευνας στο ΜΙΤ.
Η ερευνητική του εργασία έχει βραβευθεί με πολλά διεθνή βραβεία, ενώ από το 2005 είναι μέλος της Εθνικής Ακαδημίας Μηχανικών στις ΗΠΑ).
Συνέχεια

Ὁ Κοτζιᾶς ὑπέρ τοῦ σχεδίου Ἀνάν;

«…Στο σεμινάριο του 2007 παρευρέθηκε και πάλιν εκπρόσωπος του Φόρειν ΄Οφις. Εκεί έκανε την εμφάνισή του ακόμα ένας ακαδημαϊκός από Αθήνα, ο  κ.Άγγελος Συρίγος του Πάντειου Πανεπιστημίου Αθηνών, ο οποίος στις 30.3.2014 ξεπρόβαλε και αυτός με εισήγηση για λύση δύο κρατών σε  συνέντευξή του  στον Φιλελεύθερο,  στην Αντιγόνη Δρουσιώτη (Σχετικό το άρθρο μου «Δυο κράτη, Βενιζέλος, Λυγερός, ICG και τώρα Συρίγος…»).
(Στο Steering Committee του SEESOX και ο πρώην ΄ΥπΑρμοστής της Βρετανίας στην Κύπρο κ. Ντέιβιντ Μάττεν. Μεταξύ δε των sponsors:  το ΝΑΤΟ, η Ευρωπαική Κομισιόν, UNOPS, Open Society Foundations, Foreign and Commonwealth Office, το A. G. Leventis Foundation, Bank of Albania, Credit Suisse, Ελληνική ΔημοκρατίαΕλληνικό ΥπΠαιδείας, Υπ. Εξωτερικών της Τουρκίας, Κεντρική Τράπεζα Βοσνίας…)

Συνέχεια

Συγγνώμη κύριε καθηγητά!!! (1)

Αλέξανδρος Νεχαμάς, καθηγητής Φιλοσοφίας και Συγκριτικής Λογοτεχνίας στο Παν. Princeton ΗΠΑ και μέλος του Συμβουλίου του Παν. Αθηνών.
ΤΕΛΟΣ.

Πάει σπίτι του με απόφαση Μπαλτά.
Και αυτός, και οι υπόλοιποι «ίσως αφελείς» όπως τους χαρακτήρισε ο υπουργός παιδείας.
Συνέχεια

Ἀνθρωπιστική κρίσις;

Μιλούν όλοι για την ανθρωπιστική κρίση.
Για τα 30 χρόνια απίστευτου κανιβαλισμού στις σάρκες της χώρας από τους πολίτες της δεν μιλάει κανείς. Συνέχεια

Ἀξιοπρέπεια καὶ …«πατριωτικό» καθῆκον!

Αν πάει κάποιος σε όλους αυτούς τους συγκεντρωμένους που ζητούν «ανάσα αξιοπρέπειας» (αναφαίρετο δικαίωμά τους), και τους πει ότι «πρέπει να πληρώσετε την τελευταία δόση του ΕΝΦΙΑ ως πατριωτικό καθήκον», Συνέχεια

Φουσκωμένα μυαλὰ κι ἄδεια κρανία…

Κατανοώ (και σέβομαι) απόλυτα την ανάγκη κάποιος να ταχθεί υπέρ της κυβερνήσεως και να την στηρίξει.
Εκείνο που δεν κατανοώ (και δεν σέβομαι καθόλου) είναι όλα αυτά τα περί Μεσολογγίου, Σουλιωτών, Θερμοπυλών και «αγώνας μέχρις εσχάτων» και «θα αγωνιστούμε και θα πέσουμε ένδοξα».
Λες και ο Μεσολογγίτης που βρήκε φρικτό θάνατο σε μια κόλαση πείνας και τρόμου, έχει κάποια σχέση με όλους αυτούς που γράφουν τις επαναστατικές μπούρδες τους μέσα από ένα πληκτρολόγιο. Φουσκωμένα μυαλὰ κι ἄδεια κρανία... Συνέχεια