Ο Γιάννης Μυλόπουλος, ο πρώην πρύτανης του Αριστοτελείου πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), κατηγόρησε τον πρύτανη του ΕΚΠΑ ότι φοβάται το διάλογο με τους φοιτητές.
Διαβάστε τι του λέει:
«Και τι μήνυμα στέλνει ένας πρύτανης που αποφεύγει την συζήτηση με τους φοιτητές, που κλειδαμπαρώνεται φοβούμενος να αντιμετωπίσει τα μέλη της κοινότητάς του και που διοικεί με τους σεκιουριτάδες, σαν να διοικούσε μεραρχία;»
«Οι τρεις βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ εξέφρασαν την αντίθεσή τους, για την πολιτική ελέγχου όσων μπαίνουν στο πανεπιστημιακό χώρο, τονίζοντας ότι πρέπει να είναι ελεύθερη η είσοδος στον πανεπιστημιακό χώρο.»
Και άλλη αθλιότητα της ΝΕΡΙΤ.
Παρακολουθώ την υστερία για το φαινόμενο «Lady Gaga» και ήρθε στο μυαλό μου η καραμέλα της εποχής:
1 πεπόνι
Το Πανεπιστήμιο ΔΕΝ ανήκει, ούτε στους φοιτητές ούτε στους καθηγητές.