Κι ὄμως!!! Ἐτόλμησαν!!!
Ἔκαναν τὴν ἀνατίναξη τοῦ Φωκιανοῦ ξεγελώντας ἀρχὲς καὶ πολῖτες, ὡς πρὸς τὴν ὥρα!!!
Ἡ νέα τάξις ἔχει ἀμέτρητες ἀθλιότητες στὸ ἐνεργητικό της… Γιατί ὄχι κι ἄλλην μία;
Ξεγέλασαν τὴν ἀστυνομία καὶ τοὺς κατοίκους καὶ ἀνετίναξαν τὸν Φωκιανὸ στὶς 18:00 τὸ ἀπόγευμα, κι ὄχι στὶς 13:00, ποὺ εἶχαν προειδοποιήση.!!!
