
σ.σ.netakias – Παρακολουθούμε με προσοχή την πορεία των Ηρωϊκών Ισλανδών, δείτε τα link στο τέλος του άρθρου
του Γιώργου Δελαστίκ Συνέχεια

σ.σ.netakias – Παρακολουθούμε με προσοχή την πορεία των Ηρωϊκών Ισλανδών, δείτε τα link στο τέλος του άρθρου
του Γιώργου Δελαστίκ Συνέχεια
από τον Πόρτα-Πόρτα
2001 : 10.964.020 άτομα με περίπου 300.000 ξένους
2009 : 11.282.571 άτομα με πάνω από 1.300.000 ξένους
Από τα στοιχεία της τελευταίας απογραφής του πληθυσμού επιβεβαιώθηκε ότι χάσαμε ένα εκατομμύριο Ελληνικές ψυχές μέσα σε μια δεκαετία…
Στην εποχή που η φαύλη μεγέθυνση με τα δανεικά είχε αυξήσει το διαθέσιμο εισόδημα, ο πληθυσμός δεν αυξήθηκε αλλά μειώθηκε ραγδαία.
Πολλοί ξένοι ήρθαν και έμειναν, αρκετά Ελληνόπουλα όμως δεν γεννήθηκαν…

Γράφει ο Πύρινος Λόγιος
Πρίν απο κανά δίμηνο, είχαμε δημοσιεύσει μια άκρως ενδιαφέρουσα ανάρτηση, αλλά μάλλον πέρασε απαρατήρητη. Είχε τον τίτλο“Επίκαιρο το πνεύμα της Οδύσσειας“ και ανέφερε τόσο το σχέδιο, όσο και το νόημα του σχεδίου του Οδυσσέα στο να πάρει πίσω την περιουσία του, που ήταν και το τελευταίο κομμάτι της 20άχρονης δοκιμασίας του, μετά την ασέβεια που έδειξε στους θεούς και ειδικότερα στον Ποσειδώνα, λίγο μετά το κούρσεμα της Τροίας που προήλθε απο το δικό του σχέδιο.
Τη θυμήθηκα πριν απο λίγο, όταν και άκουγα στην εκπομπή της Πόπης Τσαπανίδου στον ΣΚΑΙ, έναν τυχάρπαστο τύπο, που το …έπαιζε καθηγητής πανεπιστημίου (να φανταστείτε οτι ούτε το όνομά του δε συγκράτησα απ την οργή μου) να αναλύει τη σημερινή κατάσταση της οικονομίας της πατρίδας μας και οτι τελικά το…μνημόνιο δε φταίει και τόσο για τη κατάστασή μας, αλλά η …νοοτροπία μας που θέλει όλους μας να είμαστε….αφεντικά και όχι υπάλληλοι! Δηλαδή, ούτε λίγο, ούτε πολύ, ο κύριος αυτός μας θέτει….περιορισμούς για το άν θα πρέπει να έχουμε δική μας επιχείρηση, μικρή, μικρομεσαία, μεγάλη ή και γώ δε ξέρω τί, γιατί…δεν μπορούμε όλοι μας να είμαστε…μαγαζάτορες!
Έτσι σκοτώνουν όχι μόνο την Ελλάδα, αλλά και τον Ελληνισμό, αν θεωρήσουμε ότι η μητρόπολη είναι η κοιτίδα ολόκληρου του Ελληνισμού. Μια εικόνα μετα-Άλωσης έθνους προκύπτει από την τριμηνιαία έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής γενικότερα για την Ελλάδα: To 64% των Ελλήνων ηλικίας 15-35 ετών δηλώνουν έτοιμοι να εγκατασταθούν σε άλλη χώρα για να εργαστούν. Όπως ακριβώς συνέβαινε και μετά την Άλωση της Πόλης.