[VIDEO] Ὁ Λοβέρδος γιὰ τὶς συντάξεις τὸ 2007, τὸ 2012 κατῂργησε τοὺς Συνταξιούχους καὶ μᾶς «ἐσωσε»!

netakias

To 2007 μιλούσε με πάθος για τις συντάξεις, το 2010 τις κατήργησε και ησύχασε!Τον μαζί με τον Σαμαρά, Βενιζέλο και τον Παπαδήμο έβαλαν χέρι και στα αποθεματικά των Ταμείων “για να πετύχει” το PSI και δεν έχουμε φάρμακα, θα πεθαίνουμε νωρίτερα κι έτσι “θα σωθεί” το ασφαλιστικό !

Να σας θυμίσω, ότι πολύ γέλιο έριξα στο σημείο που κατηγορεί τον Καραμανλή, γιατί δεν παίρνει διαρθρωτικά μέτρα, όταν το ΠΑΣΟΚ είχε βγει στα κεραμύδια για όλα τα ζητήματα ! Αρθρο 16, ασφαλιστικό, αγρότες, ΓΣΕΕ, δακρυγόνα!

Ἠλίθιοι ἰδιῶτες!


Οταν κάποιος ρώτησε τον Βασιλιά της Σπάρτης Δημάρατο, γιατί οι Σπαρτιάτες θεωρούν άτιμους αυτούς που πετούν την ασπίδα τους και όχι αυτούς που πετούν τις περικεφαλαίες και τους θώρακες, αυτός απάντησε: 

“Γιατί τις περικεφαλαίες και τους θώρακες τους φορούν για δική τους προστασία, ενώ την ασπίδα την κρατούν για να υπερασπίσουν την από κοινού παράταξη.”

Πλούταρχος (Αποφθέγματα Λακωνικά, 220 Α) Συνέχεια

Πῶς τὸ Ἑβραϊκό λόμπι μετάλλαξε τὶς Ἠνωμένες πολιτείες.

Ένα από τα σημαντικότερα «φαινόμενα» της σύγχρονης ιστορίας ήταν η ριζική «μετάλλαξη» των HΠΑ από έθνος ευρωπαιογενές και αγγλοσαξονικό-πουριτανικό, κατά βάση, σε ένα «πολυπολιτισμικό» μοντέλο κοινωνίας, όπως αυτό που παρέλαβε ο μαύρος Πρόεδρος Oμπάμα πριν λίγες καιρό. Όπως και η συμπόρευση την τελευταία δεκαετία της, πάλαι ποτέ, αντιεβραϊκής αμερικανικής θρησκευτικής δεξιάς με τα ισραηλινά συμφέροντα.
O θάνατος των HΠA μπήκε σε εφαρμογή το 1965 με την υπογραφή του Open Immigration Law, δηλαδή του νόμου για την ελεύθερη-ανοικτή Συνέχεια

Ὁ κ.Στουρνάρας τοῦ ΙΟΒΕ, τί ἔχει νά πῇ γιά τόν…Χριστοφορᾶκο;

netakias.wordpress.com

Γιατί άραγε τον επέλεξε ο Αντώνης Σαμαράς;

Γιατί άραγε ; ; ; Συνέχεια

Ὁ Στ.Μᾶνος, μαζὺ μὲ τὸν Γ.Στουρνάρα, ἔχουν συστήσει ΜΚΟ μὲ ἐπιχειρηματικὲς προτάσεις ξεπουλήματος τῆς δημόσιας περιουσίας!

σ.σ.netakias

Το ακόλουθο δημοσίευμα δίνει κάποια εξαιρετικά ενδιαφέροντα στοιχεία για την σύμπραξη του Στ.Μάνου (γνωστου νέου και άφθαρτου πολιτικού που θέλει να μας σώσει (sic!)) με τον Γ.Στουρνάρα (νυν υπηρεσιακού υπουργού Ανάπτυξης και διευθυντή του ΙΟΒΕ (μελετητικού κέντρου του ΣΕΒ) και φυσικά αφήνει πολλά ερωτηματικά σχετικά με την σιωπή του Στ.Μάνου.

Συνέχεια

«Παίζουν» μὲ τοὺς Ἐργαζομένους τοῦ Καζίνο τῆς Πάρνηθας…

 

netakias

H πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εργασίας, από την πρώτη μέρα έχει να αντιμετωπίσει και τα πρώτα αποτελέσματα του μνημονίου Β΄και των εφαρμοστικών του νόμων. 

Οι εργαζόμενοι του ΚΑΖΙΝΟ βρίσκονται εδώ και ένα μήνα σε απεργιακή κινητοποίηση διεκδικώντας την υπογραφή Ειδικής Επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (ΕΕΣΣΕ) από την εργοδοσία, με το ίδιο περιέχομενο που είχε η προηγούμενη καταγγελθείσα από την επιχείρηση.  Οταν όμως έχει λήξει ήδη η μετενέργεια από τις 6 Ιουνίου! Συνέχεια