Ἐάν τό χρέος γίνῃ …«βιώσιμο» νομιμοποιεῖται;

Ἐάν τό χρέος γίνῃ ...«βιώσιμο» νομιμοποιεῖται;Παίζουν μὲ τὰ μυαλά μας….

Προσέξτε λίγο:
Βγαίνει τὸ Δ.Ν.Τ καὶ λέει ὅτι τὸ Χρέος μας εἶναι μὴ Βιώσιμο…
Λογικὸ νὰ χαροῦμε καὶ νὰ ὑποθέσουμε ὅτι θὰ πέση κάποιο Κούρεμα καὶ θὰ ἀλαφρώσουμε λίγο…. Συνέχεια

Δὲν εἶναι νέα συμφωνία ἀλλὰ ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟΝ!!!

Δὲν εἶναι νέα συμφωνία ἀλλὰ ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟΝ!!!Πᾶμε ἄλλη μία :
ΔΕΝ εἶναι «Νέα Συμφωνία», οὔτε διαπραγμάτευση!
Εἶναι ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ τῆς 5ης Ἀξιολογήσεως τοῦ 2ου Μνημονίου, ποὺ δὲν εἶχε γίνει, γιὰ τὴν Ἐκταμίευση τοῦ Ὑπολοίπου…
Συνέχεια

Ξεχασμένες ἱστορίες τῆς Ἀνατολῆς α΄!

Ξεχασμένες ἱστορίες τῆς Ἀνατολῆς α΄!8Τελικά το ίντερνετ και το φβ έχουν την μαγεία τους…

Διαβάζεις ένα σχόλιο, το ψάχνεις, πέφτεις επάνω σε έναν καταρράκτη πληροφοριών, στα ελληνικά και στα ξένα, αρχίζεις την διασταύρωση αυτών που βρήκες, οι ώρες περνούν και ξεχνιέσαι, χάνεσαι στην πληροφορία…

άχρηστη ίσως για κάποιους…

Για εμένα χρήσιμη, σαν εγκυκλοπαιδική γνώση, για να καταλάβω καλλίτερα τί συμβαίνει γύρω μου, τί συνέβαινε από παλιά, για να ερμηνεύσω την εξέλιξη της ανθρώπινης ιστορίας και των κοινωνιών καλλίτερα και με άλλο μάτι….

Συνέχεια

Γιὰ ὅλους τὸ ἀφορολόγητο, τῶν 12.000 εὐρῶ, ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς ἐλευθέρους ἐπαγγελματίες!!!

Γιὰ ὅλους τὸ ἀφορολόγητο, τῶν 12.000 εὐρῶ, ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς ἐλευθέρους ἐπαγγελματίες!!!Οἱ ἔμποροι καὶ οἱ ἐλεύθεροι ἐπαγγελματίες κατουρήσαμε σὲ μπετονιέρα προφανῶς….
Κι ἂς εἶναι ἀντισυνταγματικό, κι ἂς εἶναι καὶ ἄδικο….
(ἀλλὰ δὲν φταίει κάποιος ἄλλος, ἐμεῖς φταῖμε… Νὰ τὰ κλείσουμε γιὰ 7-10 ἡμέρες πανελλαδικὰ νὰ δοῦν  τὶ ἐστὶ βερύκοκκο).
Ἀησταδιάλα μὲ ὅλο τὸ κρατικοδίαιτο μπουρδέλο….
Συνέχεια

Κοινωφελής ἐργασία;

Κοινωφελής ἐργασία;Αὐτὴ ἡ κοινωφελὴς ἐργασία, σὰν νεολογισμός, στὸ λαιμὸ μοῦ κάθεται….
Ἡ ἐργασία, θεωρητικὰ σὰν ἔννοια, εἶναι κοινωφελὴς ἀπὸ τὴν φύση της, κατὰ τὴν γνώμη μου.
Τὸ κάθε ἐπάγγελμα κάτι προσφέρει στὸ κοινωνικὸ σύνολο, ἀλλιῶς δὲν θὰ ὑπῆρχε!
(Μιλῶ γιὰ ἐπάγγελμα, γιατί, ἂς ποῦμε, ἡ τοκογλυφία δὲν εἶναι ἐπάγγελμα). Συνέχεια