Φιᾶσκο τῆς Γερμανικῆς Ἀστυνομίας κατὰ τὴν προσπάθεια συλλήψεως 22χρονου Συρίου!!!
(Ὅλοι οἱ «Σύριοι» ποὺ ἦρθαν στὴν Εὐρώπη ἢ δὲν εἶναι Σύριοι, ὅπως ἔχει ἀποδειχθεῖ ἀπὸ τὰ χιλιάδες πλαστὰ διαβατήρια, ποὺ πωλοῦνται χρυσᾶ στὴν μαύρη ἀγορά, ἢ εἶναι ὅλοι τρομοκράτες ποὺ δροῦσαν κατὰ τοῦ Ἄσαντ καὶ τὴν ἔκαναν μὲ ἐλαφρὰ πηδηματάκια…!!! Ἕνα ἀπὸ τὰ δύο συμβαίνει).
Τοὺς ἔφαγε ἡ μαρμάγκα…
