H Ἐλληνική γλώσσα είναι «αυδή» μουσική…ύμνος..,είναι μαθηματικά ,είναι η γλώσσα όλων των γλωσσών,η γλώσσα των Θεών και των αγγέλων…γι’αυτό έχουν πέσει πάνω της τα ..σκυλιά να την κατασπαράξουν!
Δεν θα τα καταφέρετε..ΔΕΝ…!
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: γλῶσσα
Συμπληρωματικὲς νύξεις περὶ προφορικοῦ λόγου.

Οι ζηλωτές της νέας γραμματικής για την Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη του Δημοτικού –επαΐοντες της Γλωσσολογίας και αριστεροί του παρωχημένου διεθνισμού– προκαλούν διχαστική πόλωση και πολιτικοποιούν απερίσκεπτα ένα ζήτημα που δεν επιδέχεται πολιτικοποίηση. Οι γλωσσολόγοι κατηγορούν τους φιλολόγους και τους δασκάλους (που διαθέτουν έμπρακτη εμπειρία) ως… αδαείς, και οι αριστεροί χαρακτηρίζουν συλλήβδην ως… δεξιούς όσους διαφωνούν και με το περιεχόμενο και με τη μεθοδολογία της νέας γραμματικής. Και οι μεν και οι δε πλανώνται.
Συνέχεια
Νὰ τελειώνουμε τέλος πάντων μὲ τοὺς «γλωσσολόγους».
Τοῦ Ἀντωνίου Α. Ἀντωνάκου
Καθηγητοῦ – Κλασσικοῦ Φιλολόγου
Ἱστορικοῦ – Συγγραφέως
Τὸν τελευταῖο μῆνα κατάλαβα ὅτι τὰ πράγματα ποὺ ὁδηγοῦν στὴν καταστροφὴ τῆς Ἑλλάδος εἶχαν προχωρήσει μὲ ἰλιγγιώδεις ρυθμούς! Ἀφορμὴ ἦταν ἡ καινούργια γραμματικὴ τῆς Ε΄ καὶ Στ΄ Δημοτικοῦ ποὺ ἀποβλέπει στὴν φωνητικὴ γραφή, μέσῳ τῆς φωνητικῆς προφορᾶς. Ἡ οὐσία ὅμως ἦταν τὰ πλοκάμια ποὺ ὡδήγησαν σὲ αὐτὴ τὴν διαπίστωση. Καὶ τὰ πλοκάμια ἦσαν πολλά, εἶχαν δέ, ὅσον ἀφορᾷ στὴν γλῶσσα, ἕνα κοινὸ ὄνομα: «Γλωσσολόγοι»!
Πράγματι 140 «εἰδικοί» ἐπιστήμονες κινητοποιήθηκαν ἐν ριπῇ ὀφθαλμοῦ γιὰ νὰ «θάψουν» τὴν ἀσήμαντη κατ’ Συνέχεια
Νέο βιβλίο γραμματικῆς.
Σε απάντηση επιστολής των συγγραφέων του νέου βιβλίου της Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού, που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα σας της 11-9-2012, θα ήθελα να εκφράσω τα εξής:
Οι ανωτέρω συγγραφείς κακώς καταφέρονται κατά του ακαδημαϊκού κ. Κουνάδη, ο οποίος πολύ σωστά χαρακτήρισε το κεφάλαιο του βιβλίου τους με τίτλο «μιλώ και γράφω» ως προσπάθεια εισαγωγής και προώθησης της φωνητικής ορθογραφίας. Πράγματι με τίποτα δεν δικαιολογείται ο τίτλος του κεφαλαίου αυτού. Κατ’ αρχήν κανείς δεν μιλά και Συνέχεια
Συγκριτικὴ γλωσσολογία κι ἀσύγκριτος Ἑλληνικὴ γλῶσσα.
Τοῦ Ἀντωνίου Α. Ἀντωνάκου
Καθηγητοῦ – Κλασσικοῦ Φιλολόγου
Ἱστορικοῦ – Συγγραφέως
Στὸ προηγούμενο ἄρθρο μας ἀπαντήσαμε ἐπιστημονικῶς στὰ ἀντιεπιστημονικὰ ἐπιχειρήματα τῶν γλωσσολόγων. Ἀποδείξαμε ὅτι αὐτοὶ χρησιμοποιοῦν σοφιστικὲς μεθόδους προπαγάνδας, ὑποστηρίζουν δηλαδὴ καὶ προωθοῦν μία ἀλήθεια καλυπτόμενη μὲ ψεύδη καὶ σκόπιμα λάθη. Λένε, γιὰ παράδειγμα, ὅτι ὁμιλοῦν γιὰ φθόγγους, δηλαδὴ γιὰ φαινόμενο προφορᾶς (ποὺ εἶναι ἀλήθεια), ὅμως δὲν χρησιμοποιοῦν λατινικοὺς χαρακτῆρες, ὅπως διεθνῶς καὶ ἐπιστημονικῶς ἐπιβάλλεται γιὰ τὴν γραπτὴ ἀπεικόνιση προφορικοῦ φαινομένου ἀλλὰ ἑλληνικὰ γράμματα (κι ἐδῶ εἶναι τὸ λάθος), τὰ ὁποῖα χρησιμοποιοῦνται γιὰ γραπτὴ καὶ μόνο ἀποτύπωση ἑλληνικῶν στοιχείων.
Ἀρχαῖοι Ποσειδωνιᾶται καὶ σύγχρονος ἀφελληνισμός.
Τοῦ Ἀντωνίου Α. Ἀντωνάκου
Καθηγητοῦ – Κλασσικοῦ Φιλολόγου
Ἱστορικοῦ – Συγγραφέως
Εἶναι ἐκπληκτικὲς κάποιες φορὲς οἱ συμπτώσεις. Στὸ ἄρθρο μου, τὸ σχετικὸ μὲ τὴν καταστροφὴ τῆς ἑλληνικῆς γλώσσης Συνέχεια


