Διαβάζοντας αυτό το άρθρο, ειλικρινά απόρησα άλλη μια φορά σχετικά με την ασυνειδησία που επικρατεί στον χώρο της βιομηχανίας των τροφίμων κι όχι μόνο εκεί,μα γενικότερα στην παραγωγή προϊόντων που απευθύνονται στον άνθρωπο.
Πόσα φρικαλέα πράγματα μας συμβαίνουν, χωρίς κάν να το ξέρουμε;;
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: διατροφὴ
Ἄνθρωπος καί ἀντιβιοτικά..
ΜΙΚΡΟΒΙΑ – ΙΟΙ – ΒΑΚΤΗΡΙΑ – ΑΝΤΙΒΙΟΤΙΚΑ.
Γράφει, ο Χρήστος Κοσμίδης Βοτανοθεραπευτής Ιωνική θεραπευτική με βότανα.
Απόδειξη ότι δεν φταίνε τα μικρόβια, αλλά το περιβάλλον και ειδικά το όξινο, δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Jurnal of Frankleen Istintute, ένα πείραμα, όπου απομονώθηκε ένα απλό μικρόβιο του παχέως εντέρου, ένας αβλαβής κολοβάκιλος, που τοποθετήθηκε σε ειδικό υγρό.
Όταν έριξαν τοξικά, παρατήρησαν κατάπληκτοι ότι έγινε μετάλλαξή του σε μικρόβιο της πνευμονίας, μετά του τύφου, μετά της διφθερίτιδας.
Κατόπιν, ακολούθησαν αντίστροφη διαδικασία και είχαν αντίστροφα αποτελέσματα, μέχρι που ξαναέγινε ο αβλαβής κολοβάκιλος.
Άρα το συμπέρασμα είναι,ότι περιβάλλον και η διατροφή είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες ανάπτυξης των ιών.
Στα Ιατρικά πανεπιστήμια, δεν διδάσκεται η διατροφή;
Είμαστε ξενιστές παρασίτων, μικροβίων, καλών [συμβιωτικών που είναι υπεύθυνα, για την χώνευση των τροφών και την σύνθεση βιταμινών], και κακών [που οφείλουν την ύπαρξη τους, σε προηγούμενη, νοσογόνο κατάσταση].
Ειδικά τα δεύτερα περιμένουν την κατάλληλη ευκαιρία, την αλλαγή του περιβάλλοντος να επιτεθούν.
Αν δημιουργήσουμε το κατάλληλο περιβάλλον, [αλκαλικό = διατροφή, με ωμοφαγία, με καρποφαγία, με σαλάτες – φρούτα,
με ψάρια, με αποφυγή νεκρών τροφών, όπως είναι τα κρέατα], και απομάκρυνση των τοξινών, τότε είμαστε υγιείς.
Αφήστε να σαπίσει μία πατάτα, θα παρατηρήσετε, ότι μαζεύονται μύγες και μυγαράκια, αν απομονώσετε, αν πετάξετε την πατάτα χάνονται!!
Κάντε το ίδιο με τον οργανισμό σας.
Πετάξτε ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΕΥΝΟΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΙΚΡΟΒΙΩΝ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣΤΕ ΕΝΑ ΥΓΙΕΣ.
Η σύχρονη Ιατρική, δέχεται στις διάφορες παθήσεις, τους εξωγενείς παράγοντες, [τυχαίο γεγονός], ζέστη, κρύο, υγρασία, τα μικρόβια.
Τα αντιβιοτικά αυτό ακριβώς κάνουν, επιτίθενται, άμεσα εναντίον των μικροβίων, [διαταραχή ισορροπίας του συστήματος], παράλληλα όμως τα μεταλλάσουν, [αβλαβή μικρόβια, γίνονται παθογόνα], τα καθιστούν ανθεκτικά, και έτσι έχουμε, αναβίωση εκφυλιστικών παθήσεων, φυματίωση, αφροδίσια, καρδιοπάθειες.
Παράλληλα μειώνουν την αντίσταση του οργανισμού, [ανοσοποιητικό], καταστρέφουν υγιή κύτταρα, και μεταβάλλουν τα αβλαβή σε παθογόνα.
Ορισμένα μεταβάλλονται σε τέτοιο σημείο, που αντί να καταστραφούν, θρέφονται και δυναμώνουν, έτσι φθάνουμε σε μία νέα σύχρονη πάθηση, την πολυφαρμακία, την τοξίνωση του οργανισμού.
Η ανθρωπότητα, περίμενε με τα αντιβιοτικά να λυθούν τα προβλήματα των ασθενειών, αλλά αντίθετα σήμερα βλέπουμε να θεριεύουν.
Η σύχρονη Ιατρική, χρησιμοποιεί, θανατηφόρες ακτινοβολίες [ας δημοσιεύσουν τα ποσοστά, των διασωθέντων με τους αποθανόντες, ή αν τα χρησιμοποιούν στις οικογένειες τους], χάπια, ενέσεις, ορούς, που θεραπεύουν ή καταστέλλουν τα συμπτώματα των ασθενειών, και εμβόλια αμφιβόλου αποτελεσμάτων σε ιούς [ας μας δείξουν έστω μια φωτογραφία ενός ιού].
Έχει αποδειχθεί, ότι δεν είναι μόνον εξωτερικοί παράγοντες, γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι, κουβαλούν μικρόβια, χωρίς να είναι άρρωστοι, απλά χρειάζεται μία πτώση του ανοσοποιητικού συστήματος, για να εκδηλώσουν επίθεση.
Χρειάζονται μία προδιάθεση που πηγάζει από την κακή διατροφή, από το άγχος, από το τεχνητά, κτηνώδες περιβάλλον,
[πόλεις γκέτο], από τον υλισμό, από την ατομική ευημερία, από τον υλιστικό τρόπο σκέψης.
Ζέας ἀλεύρι – ψωμὶ Ζειαῖ.
Ἡ εἰσβολὴ τῶν μεταλλαγμένων ἀπὸ τὴν Κερκόπορτα «ζειᾶ».
Προ ολίγου καιρού, ανεβάσαμε εδώ στο «Φιλονόη καὶ φίλοι» θέμα, με το «απαγορευμένο» σιτηρό των Ελλήνων, την Ζέα, της οποίας το ψωμί-φάρμακο, έθρεψε και μεγάλωσε χιλιάδες γενιές Ελλήνων κι όχι μόνο.
- Ιπποφαές και Ζέα ήταν προϊόντα που ο Μέγας Αλέξανδρος είχε μαζί του στην εκστρατεία του στην Περσία…τυχαίο;; Συνέχεια
Ἡ Ὑπερτροφὴ κάππαρις.
Πολλὲς φορὲς μὲ ἐρωτοῦν γιατὶ εἶμαι κατὰ τῶν ἐμβολίων.
Δέν φοβᾶμαι τίς σοβαρές ἀσθένειες; Δέν φοβᾶμαι τίς ἐπιδημίες;
Δέν φοβᾶμαι τήν μεγαλυτέρα εὐαισθησία ἑνός παιδιοῦ ἤ ἀκόμη κι ἐνός βρέφους, στήν ἔκθεσιν του σέ ἰούς καί μικρόβια;
Σαφῶς καὶ φοβᾶμαι. Κι ὅλα αὐτὰ εἶναι ὑπαρκτά.
Ἀλλὰ ἐὰν ἡ Φύσις ἐδημιούργησε μίαν ἀσθένεια, τότε αὐτομάτως ἐδημιούργησε καὶ τὸ φάρμακό της.
Κι ὅλα αὐτὰ τὰ φάρμακα εἶναι ἐκεῖ ἔξω. Τὸ μόνον που χρειάζεται νὰ κάνουμε εἶναι νὰ τὰ ἀναζητήσουμε ἤ νὰ τὰ καλλιεργήσουμε.
Ζειά, ἡ ἀπαγορευμένη διὰ νόμου!
Ἡ εἰσβολὴ τῶν μεταλλαγμένων ἀπὸ τὴν Κερκόπορτα «ζειᾶ».
Γιατί αυτό το δημητριακό,ο ”εθνάρχης” Ελ.Βενιζέλος,το απαγόρευσε δια νόμου ;
Από ποιούς και για ποιόν λόγο,πήρε εντολές; Ποιούς ενοχλούσε, η χιλιάδων ετών καλλίεργειά του;;
Αυτή είναι η ζειά,που χαρίζει ζωή και που για κάποιο λόγο,δεν έπρεπε οι Ελληνες να συνεχίσουν να τρώγουν!

