Ἡ Εὐρώπη τῆς φτώχειας

Ἡ Εὐρώπη τῆς ἀλληλεγγύης, ἡ Εὐρώπη τῆς εἠμερίας, ἡ Εὐρώπη τῆς ἀνθρωπιστικῆς θεωρήσεως καί ἑνός κοινωνικοῦ προτύπου πού ἀπολαμβάνει ἡ πλειονότητα τῶν πολιτῶν της. Αὐτή εἶναι ἡ Εὐρωπαϊκή Ἕνωσις; Ὄχι, βεβαίως.

Ὅλα αὐτά ἔμειναν στά χαρτιά. Ἡ Εὐρώπη δέν μπόρεσε νά ἐπιτύχῃ τίς ἐπιδιώξεις της. Ἔγινε ἡ Εὐρώπη τοῦ χρήματος, ἡ Εὐρώπη τοῦ συμφέροντος τοῦ μεγάλου κεφαλαίου, ἡ Εὐρώπη τῶν ἀγορῶν καί τῶν τοκογλύφων.

Ἡ Εὐρώπη εἶναι μία ἐπιχείρησις καταληστεύσεως τῶν ὑπηκόων της.

Ἡ Εὐρώπη δέν μπορεῖ νά συνεχίσῃ νά ὑπάρχει ἄν δέν τρώῃ τίς σάρκες τῶν λαῶν πού τήν ἀποτελοῦν.

Πόσα ἑκατομμύρια κατοίκους ἔχει ἡ Εὐρωπαϊκή Ἕνωσις; Πεντακόσια περίπου; Ε, λοιπόν τό ἕνα τέταρτο τῶν ἀνθρώπων αὐτῶν εἶναι φτωχοί. Ἕνας στούς τέσσερις Εὐρωπαίους ζῇ κάτω ἀπό τό ὅριο τῆς φτώχειας!

Αὐτή εἶναι ἡ Εὐρώπη πού εὐαγγελίζονται οἱ δικοί μας λακέδες. Συνέχεια

Τὰ γλέντια μὲ τὸν ΕΟΠΥΥ ποὺ πάλι ἐμεῖς πληρώνουμε!

Ἤθελα καὶ νὰ ἤξερα τὸ ποῦ δὲν ὑπάρχει βρῶμα, μπόχα, δυσωδία…
Ἤθελα μόνον νὰ βρῶ ἕναν, μόνον ἕναν, χῶρο, ὅπου οἱ συναλλαγὲς θὰ εἶναι καθαρές, τὰ πρόσωπα ἔντιμα καὶ οἱ πολῖτες ἥσυχοι!
Ἤθελα νὰ κλείσω τὰ μάτια καὶ ὅταν θὰ τὰ ἄνοιγα νὰ ἔβλεπα τὴν Νέα Ἑλλάδα, αὐτὴν ποὺ μᾶς ἀξίζει, κι ὄχι αὐτὴν ποὺ μᾶς ἔχουν κλέψει!

Πάλι μὲ τὸν ΕΟΠΥΥ καταπιανόμαστε. Μετὰ τὶς ἀποκαλύψεις γιὰ ὑπερσυνταγολογήσεις, γιὰ βοηθητικὰ ὄργανα ἀναπήρων ποὺ ὅμως δὲν ὑπῆρχαν, γιὰ θάψιμο φαρμάκων σὲ πηγάδια, τώρα μαθαίνουμε πὼς καὶ οἱ ἀσθενεῖς ἦταν ἀνύπαρκτοι!

Συνέχεια

Ἡ Εὐρωζώνη φλέγεται

Τό παρακάτω ἄρθρο ἀπευθύνεται στούς θιασῶτες τοῦ εὐρώ, τῆς εὐρωζώνης καί τῶν κάθε λογῆς οἰκονομικῶν συνασπισμῶν καί ἑνώσεων.

Ἡ Εὐρωπαϊκή Ἕνωσις, ὅπως ὅλα δείχνουν, «τρώει» τά παιδιά της. Ἀκόμα καί τίς χῶρες τοῦ σκληροῦ πυρῆνος τῆς Ἑνώσεως……

Ἡ μία χώρα μετά τήν ἄλλη καταστρέφονται, οἰκονομικῶς.

Θά μείνῃ ἀλώβητη ἡ Γερμανία; Εἶναι δυνατόν; 

Ἡ Εὐρωπαϊκή Ἕνωσις ὁδεύει πρός τό τέλος της.

Καιρός ἦταν………….. Συνέχεια

Καλωσορίζουμε τούς ἐξωγηΐνους;

Αὐτὸ πάλι δὲν περίμενα νὰ τὸ δῶ…
Ἔχω διαβάσει γιὰ βάσεις ὑποδοχῆς ἐξωγηΐνων στὸ Καζακστᾶν.
Γιὰ πύλες, γιὰ εἰσόδους, γιὰ παράθυρα, γιὰ κλειδαρότρυπες, γιὰ διαστημόπλοια, γιὰ συναπαντήματα…
Ἀλλὰ νὰ δῶ καὶ μέσα στὴν χώρα μας περίεργα κέντρα τέτοιου εἴδους…
Ἴσως βέβαια νὰ κάνω λᾶθος… Ἴσως ὅλα αὐτὰ νὰ εἶναι τυχαῖα… Ἴσως κι ὅμως νὰ μᾶς ἑτοιμάζουν πολὺ χειρότερα ἀπὸ Συνέχεια

Συγκλονιστικὸ γράμμα μαθητῶν πρὸς τὴν ΔΕΗ ποὺ τοὺς ἔκοψε τὸ ῥεῦμα!

 

Στην Ελλάδα του 2012 που οι εθνοπροδότες πολιτικοί πανηγυρίζουν γιατί έσωσαν τα τομάρια τους και τις ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΟΥΣ επειδή πήραν μία δόση ,την ίδια στιγμή χιλιάδες άνθρωποι χάνουν καθημερινά την δουλειά τους.

Λένε πως τα μικρά παιδιά είναι οι πιο σκληροί κριτές των μεγάλων αλλά και της ίδιας της πραγματικότητας. Η κρίση έχει εισχωρήσει στις ζωές όλων και αποτελεί καθολικό πρόβλημα από το οποίο ούτε τα παιδιά δε μένουν ανεπηρέαστα.
Με λόγια απλά και συνάμα συγκλονιστικά οι μαθητές από το δημοτικό σχολείο του Δενδροποτάμου Θεσσαλονίκης εξηγούν πώς βίωσε την κίνηση της ΔΕΗ να κόψει το ρεύμα στα σπίτια τους.

Βασανιστήρια στούς ἐργάτες τῶν ΙΚΕΑ

   

Δέν εἶναι ἡ πρώτη φορά πού ἡ ζωή ἐκδικεῖται καί τίποτα δέν μένει κρυφό. 

   Σόκ προκάλεσε ἡ ἀποκάλυψις ὅτι ἡ σουηδική ἑταιρεία, ἡ γνωστή μας ΙΚΕΑ, κατασκεύαζε τά ἔπιπλά της στήν Ἀνατολική Γερμανία τοῦ δικτάτορος Χόνεκερ. 

  Μέ τόν πιστὀλι στόν κρόταφο ἐξηνάγκαζε τούς πολιτικούς κρατουμένους νά δουλεύουν γιά τήν κατασκευή τῶν προϊόντων ΙΚΕΑ καί ὅποιος δέν ἀπέδιδε κλεινόταν στήν ἀπομόνωσι. 

   Αὐτά δήλωσε ὁ 51 ἐτῶν Ἀλεξάντερ Ἄρνολντ.

   «Κάθε μέρα δουλεύαμε γιά δυόμιση καί ἄν πέφταμε στό 80% τοῦ στόχου, Συνέχεια