Ὅταν εἶδα τὸ παρακάτω ταινιάκι γέλασα…
Βλέπετε, μέσα στὴν τόση καταστροφολογία, «τρέχουν» κι ἄλλα σενάρια, ποὺ στόχο τους ἔχουν νὰ μᾶς παλαβώσουν!!!
Λίγο λοιπὸν τὸ ὑποτιθέμενον τέλος τοῦ κόσμου μας…
Λίγο τὸ θέμα τῶν ἐξωγηΐνων…
Τί νά κάνω; Ἄρχισα κι ἐγὼ νὰ …παραφρονῶ!
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: δουλοποίησις πληθυσμῶν
Ὁ «πόλεμος» τῆς Κυριακῆς.
Ὅταν λέμε πὼς οἱ ἀλλαγὲς ποὺ θέλουν νὰ φέρουν στοχεύουν στὴν ἐξαφάνισι τῶν ἐλαχίστων ἐναπομεινάντων ἐλευθέρων ἐπαγγελματιῶν, μᾶλλον δὲν ἔχουμε ἄδικο.
Ἐὰν ἀναλογιστοῦμε πὼς ἀπὸ τὴν μία τὰ καταστήματα τῶν αὐτοαπασχολουμένων, ἤ ἀκόμη καὶ τῶν μὲ μικρὸ ἀριθμὸ ὑπαλλήλων, ὁδηγοῦνται σταδιακῶς στὸν ἀφανισμό, διότι οἱ μεγάλες ἐπιχειρήσεις, πολυεθνικοὺ κυρίως χαρακτῆρος, ἔχουν τὰ μέσα καὶ τὶς δυνατότητες νὰ κατεβάσουν τοὺς μισθούς, εἶτε ἐκβιαστικῶς εἶτε «νομίμως», τότε ἀντιλαμβανόμαστε πὼς αὐτὴν τὴν στιγμὴ ἔχουν ἀνοίξει ἀκόμη μίαν Κερκόπορτα πρὸς τὴν ἅλωσι τῆς ἐπιχειρηματικότητος.
Συνέχεια
O tempora o mores…
Ἐν τάξει, τὰ σώσατε τὰ καταστήματα!
Ἀπεφάσισαν οἱ φωστῆρες μας νὰ λειτουργοῦν τὰ καταστήματα ὅλες τὶς Κυριακὲς τοῦ ἔτους.
Φαίνεται σὰν νομοσχέδιο νὰ ἐνισχύῃ τὴν ἀνταγωνιστικότητα. Ἀλλά εἶναι πράγματι ἔτσι; Μήπως τό ἄνοιγμα τῶν καταστημάτων τίς Κυριακές ἀποδυναμώνει ἐν τελῶς τήν τάξι τῶν ἐλευθέρων ἐπαγγελματιῶν; Μήπως οὐσιαστικῶς τούς καθιστᾷ ἐν τελῶς ἀδυνάμους νά ἀντιμετωπίσουν τά μεγαθήρια;
Γιατί;
Μὰ διότι ἕνας ἐλεύθερος ἐπαγγελματίας, αὐτοαπασχολούμενος, πῶς ἀκριβῶς θά καταφέρῃ νά καλύπτῃ μίαν ἀκόμη Συνέχεια
Τά δοσίλογα ἀπανθρωπάρια ἐπιταχύνουν τό τέλος τους
Νερό στό μύλο τῆς λαϊκῆς ὀργῆς ῥίχνει, τελευταίως, ἡ τρικομματική – τριτοκοσμική κυβέρνησις (λέμε τώρα). Τό πότε αὐτή ἡ ὀργή θά ξεσπάσῃ εἶναι σίγουρο ὅτι εἶναι πολύ κοντά.
Κάθε μέρα εὑρίσκεται μέ τήν πλάτη στόν τοῖχο καί κάθε μέρα ἐπιλέγει πραξικοπηματικά νά ἀντιδράσῃ. Μέχρι πότε μπορεῖ νά τό κάνῃ; Συνέχεια
Ἔχει γερές «πλάτες» ὁ λακές τῶν Εὐρωπαίων
Δέν ἐξηγεῖται ἀλλοιῶς, τό μένος του ἐναντίον τῆς Ἑλληνικῆς κοινωνίας.
Κατά τά ἄλλα, ὑποστηρίζει τό συμφέρον τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ (ἤ μήπως τό δικό του;).
Ο Στουρνάρας κήρυξε τον πόλεμο στους Έλληνες
-Προαναγγέλλει νέα μέτρα και ποινές φυλάκισης για όσους δεν πληρώσουν φόρους. -Προσφεύγει στη Δικαιοσύνη για να συνεχίσει να εισπράττει η ΔΕΗ το χαράτσι. -Αυτονομημένος από την κυβέρνηση και με «γερές πλάτες» ο Υπουργός Οικονομικών.
Δέκα λεπτά χρειάστηκε μόνο ο Υπουργός Οικονομικών Συνέχεια


