Οἱ ἑταῖροι μας τὰ θέλουν αὐτά! Εἴδατε τὰ συνεταιράκια μας; Ἀλλὰ μοῦ γεννᾶται μία ἀπορία. Δὲν τὸν ἔχουν ἤδη; Ἢ μήπως ὁ GAP ξύπνησε ἕνα πρωϊνὸ μὲ τὸ μέρος τῶν Ἑλλήνων;
Γιατί ἔχω τὴν αἴσθησι πὼς κάποιος μᾶς κάνει χονδρή πλάκα;
REUTERS: Ζητάνε προδότη-δοσίλογο να κυβερνήσει την Ελλάδα!
Δηλαδή ζητάνε έναν ξενόψυχο προδότη, δωσίλογο, ανάλογο με την κυβέρνηση Ράλληδων και Λογοθετόπουλων της Κατοχής! Κι εμείς απεργούμε μόνο για την εφεδρεία ή για τους μισθούς, αντί να απεργούμε για την εθνική ανεξαρτησία! Χρειαζόμαστε κάποιον που να μιλάει την ελληνική, αλλά να μην είναι με το μέρος των Ελλήνων”! Με αυτή τη φράση κορυφαίος αξιωματούχος της Ευρωπαϊκής Ένωσης περιγράφει στο Reuters το σχέδιο που συγκεντρώνει όλο και περισσότερους υποστηρικτές και θέλει να υπάρξει ευρεία Συνέχεια




