Ὁδηγός «ἐπιβιώσεως​» γιά κατασχέσει​ς ἀπό τήν ἐφορία

 

Αν παίρνετε μισθό ή σύνταξη έως 1.000 ευρώ και παράλληλα -προφανώς- χρωστάτε στην εφορία, είστε υπό μία έννοια «τυχεροί».

Ο Κώδικας Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων ορίζει ότι δεν μπορεί να γίνει κατάσχεση μισθού, σύνταξης ή ασφαλιστικού βοηθήματος έως 1.000 ευρώ και -ευτυχώς- παρά τις εισηγήσεις υπηρεσιακών παραγόντων για μείωση του συγκεκριμένου ορίου στα 600 ευρώ η ηγεσία του υπουργείου δεν υιοθετεί τις προτάσεις.

Παραμένει ωστόσο το γεγονός ότι το Δημόσιο μπορεί να βάλει χέρι σε μισθούς, συντάξεις, καταθέσεις, ακίνητα αλλά και απαιτήσεις στα χέρια τρίτων όπως ενοίκια, επιδοτήσεις ή γενικότερα πληρωμές που δικαιούται να εισπράξει ο οφειλέτης από τρίτους, προκειμένου να ανακτήσει ληξιπρόθεσμες οφειλές οι οποίες δεν έχουν μπει σε ρύθμιση, με συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

Η ισχύουσα νομοθεσία προβλέπει ότι στην περίπτωση απαιτήσεων στα χέρια τρίτων τα μέτρα αναγκαστικής είσπραξης μπορούν να επιστρατευτούν εφόσον το χρέος υπερβαίνει τα 300 ευρώ, ενώ για τους μισθούς και τις συντάξεις ισχύει όριο προστασίας αποδοχών έως 1.000 ευρώ τον μήνα.

 Αντίθετα, για τις καταθέσεις, σήμερα δεν υπάρχει κανένα όριο που να απαγορεύει στην εφορία να κάνει κατασχέσεις στους τραπεζικούς λογαριασμούς των οφειλετών, γεγονός το οποίο, όπως σημειώνουν αρμόδια στελέχη του υπουργείου Οικονομικών, μπορεί να οδηγήσει σε κατασχέσεις καταθέσεων ακόμα και Συνέχεια

Ποιοί ἀπειλοῦνται μέ κατασχέσεις γιά χρέη πρός τό δημόσιο

“Ραβασάκια” σε 2,5 εκατ. οφειλέτες του Δημοσίου αποστέλλει μέχρι τις 10 Μαρτίου το υπουργείο Οικονομικών με ξεκάθαρο μήνυμα: Εξοφλείστε ή ρυθμίστε τα χρέη σας γιατί σε διαφορετική περίπτωση ξεκινούν διαδικασίες κατάσχεσης.

Οι κατασχέσεις αφορούν σε μισθούς , συντάξεις , καταθέσεις , απαιτήσεις εις χείρας τρίτων όπως για παράδειγμα ενοίκια και λοιπά περιουσιακά στοιχεία.

Μάλιστα πέρα από τις επιστολές η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών “επιστρατεύει” το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αλλά και τηλεφωνικές οχλήσεις προς τους οφειλέτες,

Αναλυτικές οδηγίες έδωσε χθες ο γενικός γραμματέας Δημόσιων Εσόδων κατά την διάρκεια σύσκεψης με τους επικεφαλής των μεγαλυτέρων ΔΟΥ της χώρας με στόχο να αυξηθούν τα δημόσια έσοδα που έχουν πάρει την κατιούσα.

Επιπλέον Συνέχεια

Πόσα παίρνει ὁ Γ. Μέργος πού θεωρεῖ πολλά τά 586 εὐρώ;

Έντονος προβληματισμός και αμηχανία επικρατεί στο Μέγαρο Μαξίμου μετά τις δηλώσεις του ΓΓ του υπουργείου Οικονομικών Γιώργου Μέργου, περί “υψηλού” κατώτατου μισθού στην Ελλάδα.

Η κυβέρνηση προσπαθεί άρον άρον να μαζέψει τη «γκάφα» του κ. Μέργου, χωρίς ωστόσο να παίρνει μέχρι στιγμής την απόφαση να τον απομακρύνει. Συνέχεια

Ἀποικία τῶν δανειστῶν ἡ Ἑλλάδα

Κάνουν την Ελλάδα αποικία – Μπανανία

Τι λέει το άρθρο 16 του Μνημονίου για ΤΑΙΠΕΔ και αποκρατικοποιήσεις -Αποφασισμένοι να επιβάλλουν τη θέλησή τους οι δανειστές

Έχουμε σχεδόν εξαντλήσει το δεύτερο μήνα του 2013 και η αποτελεσματικότητα του ΤΑΙΠΕΔ, σε ότι αφορά την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας, είναι μηδενική.

Η σύγκρουση ισχυρών γεωπολιτικών και επιχειρηματικών συμφερόντων αλλά και ο διάχυτος φόβος για κοινωνικές αντιδράσεις και… ειδικά δικαστήρια οδηγούν σε αυτούς τους απελπιστικά, για τους δανειστές, αργούς ρυθμούς.

Οι δανειστές και ιδιαίτερα το Βερολίνο δεν δείχνουν υπομονή και κατανόηση, με αποτέλεσμα να είναι επισφαλής η θέση των μελών του Δ.Σ του ΤΑΙΠΕΔ και κυρίως των κ.κ. Αθανασόπουλο και Εμίρη που αλληλοϋποβλέπονται όλο αυτό το χρονικό διάστημα.

Όπως όλα δείχνουν το Βερολίνο πιέζει για Συνέχεια

Ἡ ἀπόλυτη παράνοια τροϊκανῶν-Στουρνάρα

ΦΠΑ 21% για τρόφιμα, φάρμακα, είδη και υπηρεσίες πρώτης ανάγκης προκειμένου να αυξήσουν τα έσοδα -Εκβιασμοί με τη δόση για απολύσεις, άρση της απαγόρευσης πλειστηριασμών και φυλακίσεις οφειλετών.

Η υστέρηση εσόδων, που εμφανίζουν απόκλιση 7% από το στόχο που είχε τεθεί για τον Ιανουάριο, αποτελεί τη θρυαλλίδα των εξελίξεων.

Σε σχέση με τον προηγούμενο Ιανουάριο, η πτώση ήταν της τάξης του 16%. Μαζί με τη μείωση των εσόδων από το ΦΠΑ κατά 15%, υπάρχουν δύο συμπεράσματα:

α. Οι πολίτες δεν μπορούν πλέον να πληρώσουν φόρους και οφειλές προς το δημόσιο. Δεν έχουν, δεν θέλουν ή δίνουν προτεραιότητα στην κάλυψη των βιοτικών αναγκών τους. Και γίνονται ολοένα και περισσότεροι.

β. Η κατανάλωση βυθίζεται, οι πολίτες δεν καταναλώνουν. Χωρίς κατανάλωση δεν λειτουργεί η οικονομία και δεν υπάρχουν δημόσια έσοδα.

Η εικόνα αυτή έχει προκαλέσει σοκ στους τρεις πολιτικούς αρχηγούς που στηρίζουν την κυβέρνηση, αντιλαμβάνονται ότι τα περιθώρια στενεύουν.

Στις αρχές Μαρτίου θα παρθούν οι κρίσιμες αποφάσεις και εκεί θα δοκιμαστούν οριστικά Συνέχεια

Εἶδες ὁ Μυτιληναῖος;

 Ξέρετε τώρα πιά τό τί πιστεύω;

Ἡ μεγαλυτέρα ἐπανάστασις ποὺ μποροῦμε νὰ κάνουμε εἶναι ἡ μὴ πληρωμή.
Ὅπως Μυτιληναῖος ἕνα πρᾶγμα.
Ἤ ὅπως ὁ κάθε ξύπνιος, διότι ἐμεῖς παραμένουμε κορόιδα, ποὺ τρώει τὸ ΦΠΑ, ποὺ χρωστᾶ στὸ ΙΚΑ καὶ ποὺ δὲν ἀποδίδει φόρους γενικότερα. 
Ἐάν δέν μπορῇ, ἤ δέν θέλῃ, αὐτός νά πληρώσῃ, τότε γιατί νά ἀναλάβω ἐγώ καί τό δικό του κόστος; Τί στό καλό; Αὐτόν τόν γέννησε μάνα κι ἐμέναν πατέρας; Ἤ μήπως ἐπεί δή αὐτός ἔχει ἄτυπη ἀσυλία θά πρέπῃ ἐγώ, Συνέχεια