Ἡ κυρία ὑπουργοῦ μᾶς τά «ἒχωσε» πρό μερικῶν ἡμερῶν γιατί δέν τά βγάζει πέρα!
Ναί, ναί τό κορίτσι!
Στό Ὁλλαντία ἓνας ὑπουργός θά πληρωνόταν σωστά!
Στό Ἑλλάντα ἓνας ὑπουργός (μᾶς) δουλεύει ὡς σκυλί γιά μερικά ψίχουλα (κατά τήν κυρία ὑπουργοῦ!!!!) Καί οἱ ἀποδοχές εἶναι κάπως ….ἀσταθείς!! Τά ἒξοδα μεγάλα! Τά ἰδιωτικά σχολεῖα ἀκριβούτσικα!! Καί οἱ Ἓλληνες (φαντάζομαι) παλιάνθρωποι πού δέν φρόντισαν νά λύσουν διά παντός τό οἰκονομικόν πρόβλημα τῆς οἰκογενείας Παπακωνσταντίνου!
Ναί!