Δὲν εἶναι νέα συμφωνία ἀλλὰ ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟΝ!!!

Δὲν εἶναι νέα συμφωνία ἀλλὰ ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟΝ!!!Πᾶμε ἄλλη μία :
ΔΕΝ εἶναι «Νέα Συμφωνία», οὔτε διαπραγμάτευση!
Εἶναι ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ τῆς 5ης Ἀξιολογήσεως τοῦ 2ου Μνημονίου, ποὺ δὲν εἶχε γίνει, γιὰ τὴν Ἐκταμίευση τοῦ Ὑπολοίπου…
Συνέχεια

Ξεχασμένες ἱστορίες τῆς Ἀνατολῆς α΄!

Ξεχασμένες ἱστορίες τῆς Ἀνατολῆς α΄!8Τελικά το ίντερνετ και το φβ έχουν την μαγεία τους…

Διαβάζεις ένα σχόλιο, το ψάχνεις, πέφτεις επάνω σε έναν καταρράκτη πληροφοριών, στα ελληνικά και στα ξένα, αρχίζεις την διασταύρωση αυτών που βρήκες, οι ώρες περνούν και ξεχνιέσαι, χάνεσαι στην πληροφορία…

άχρηστη ίσως για κάποιους…

Για εμένα χρήσιμη, σαν εγκυκλοπαιδική γνώση, για να καταλάβω καλλίτερα τί συμβαίνει γύρω μου, τί συνέβαινε από παλιά, για να ερμηνεύσω την εξέλιξη της ανθρώπινης ιστορίας και των κοινωνιών καλλίτερα και με άλλο μάτι….

Συνέχεια

Γιὰ ὅλους τὸ ἀφορολόγητο, τῶν 12.000 εὐρῶ, ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς ἐλευθέρους ἐπαγγελματίες!!!

Γιὰ ὅλους τὸ ἀφορολόγητο, τῶν 12.000 εὐρῶ, ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς ἐλευθέρους ἐπαγγελματίες!!!Οἱ ἔμποροι καὶ οἱ ἐλεύθεροι ἐπαγγελματίες κατουρήσαμε σὲ μπετονιέρα προφανῶς….
Κι ἂς εἶναι ἀντισυνταγματικό, κι ἂς εἶναι καὶ ἄδικο….
(ἀλλὰ δὲν φταίει κάποιος ἄλλος, ἐμεῖς φταῖμε… Νὰ τὰ κλείσουμε γιὰ 7-10 ἡμέρες πανελλαδικὰ νὰ δοῦν  τὶ ἐστὶ βερύκοκκο).
Ἀησταδιάλα μὲ ὅλο τὸ κρατικοδίαιτο μπουρδέλο….
Συνέχεια

Εἶσαι συνεπής ἤ ἀσυνεπής μέ τούς φόρους σου;

Εἶσαι συνεπής καί πληρώνεις ἐφ΄ ἅπαξ τούς φόρους σου; 
Ἔκπωσις 2%.

Εἶσαι ἀσυνεπής καί τά εἶχες ἀφήση ὅλα ἀπλήρωτα;;;;; Συνέχεια

Οἱ Ἀνίεροι Ἱππότες τῆς «Κόκκινης Ἀσπίδος».

Πρὶν περάσουμε στὸ ἴδιο τὸ κείμενο νὰ θέσῳ τὸ ἐρώτημά μου:
Tὸ Onassi πού βλέπουν τά ματάκιά μου νά φιγουράρῃ ψηλά-ψηλά στήν λίστα εἶναι αὐτό πού σκέπτομαι;…

Ἂς τὸ ἀφήσῳ πρὸς τὸ πάρον ὡς ἐρώτημα… κι ἂς πᾶμε γιὰ ἄλλη μιὰ φορὰ να δοῦμε λίγα ἀκόμη ἱστορικὰ στοιχεῖα γιὰ τὸ πῶς ἔφτασε ὁ κόσμος μας να εἶναι αὐτός που εἶναι… -ὡς ἕνα σημεῖο-… γιατὶ ἂν αὐτοὶ εἶναι οἱ «ἠθικοὶ αὐτουργοί», πέρα ἀπὸ τὰ πονηρὰ καὶ ἐπιτυχημένα κόλπα τους, σαφῶς καὶ βρήκαν πολλοὺς συμμάχους στὸν δρόμο τους, ποὺ δὲν χωροῦν νὰ ἀναφερθοῦν στὴν λίστα ἐτούτη… καὶ προφανῶς πολλοὶ εἶναι ἀκόμη ἐκεῖνοι ποὺ για τὴν προσωπικὴ καλοπέραση καὶ τὸν πλουτισμὸ συνεχίζουν να ἀκολουθοῦν τὸ πολὺ καλὰ ἐνορχηστρωμένο παιχνίδι τους… Συνέχεια

Οἱ τράπεζες διαγράφουν χρέη…

Μετὰ τὴν διαγραφὴ χρεῶν ἕως 20.000 εὐρῶ, ὅσων βγάζουν 2.500 ὅλο τὸν χρόνο, ἔρχεται καὶ εὐνοϊκὴ ῥύθμιση διαγραφῆς 20 Δισεκατομμυρίων, γιὰ ὅσους βγάζουν 2.500 τὴν ἡμέρα. Συνέχεια