Ανοικτή Επιστολή
Προς όλα τα μ@υνόπανα της ελληνικής δημοσιογραφίας, που κατοικοεδρεύουν στην ΕΣΗΕΑ και στην ΠΟΕΣΥ αλλά και πρός όλους όσους υπεραμύνονται της απεργίας των δημοσιογράφων, όντας οι ίδιοι βολεμμένοι και αμειβόμενοι σε κρατικά μέσα ενημερώσεως.
Προς όλα εκείνα τα πρώην συριζόπανα του δημοσιογραφικού κλάδου που, πετώντας τώρα από επάνω τους την προβειά του αριστερού μαλάκα που είχαν, περιστασιακά, φορέσει, κατηγορούν τα παιδάκια των 200 ευρώ τον μήνα που δουλεύουν, σε συνθήκες γαλέρας, στα ιντερνετικά δημοσιογραφικά σάιτς του Θέμου, το Συνέχεια

