Ἀγκαλιά, χαμογελαστὰ κι ἀγαπημένα…
Ὅπως πάντα… Διότι ἡ συμμορία τῶν 300 πρέπει πάντα νὰ εἶναι σὲ ἁρμονικὴ συνεργασία…
Τὰ μέλη της παραμένουν σὲ ἀγαστὴ συνεργασία πάντα… Ὑπὸ ὅλες τὶς συνθῆκες…
Γιὰ καμαρῶστε χαμόγελα…

Ἔ, αὐτὰ τὰ σούργελα, ὅλα μαζύ, μετεφέρθησαν μὲ δικά μας ἔξοδα ἀπὸ τὸ Στρασβοῦργὸ στὸ ἑλλαδοκαφριστάν, μὲ τὸ πρωθυπουργικὸ Embraer, γιὰ νὰ μὴν ξοδεύονται καὶ γιὰ νὰ ἀπολαύσουν, ἀγαπημένοι πάντα, τὸ ταξείδι τῆς ἐπιστροφῆς τους πιὸ …ἀναπαυτικά!!!
Συνέχεια




