Ὑπὸ ἀπόλυτον ἔλεγχο οἱ τηλεοπτικὲς ἄδειες…

Μία χαρὰ τὸ πηγαίνουν.
Μπόμπολας κι ἀλαφοῦζος ἐκτός, ὅπως ἐπίσης κι ὁ Σαββίδης. Δὲν θέλουν πλέον …συγκρουόμενα, μὲ τῶν δικῶν τους τραπεζιτῶν, συμφέροντα.
Ὁ μαρινάκης ὄμως μέσα γιὰ μέσα… Κι ἀπὸ τὸ πουθενὰ ὁ καλογρίτσας, ποὺ εἴχαμε χάση-ξεχάση…
Φυσικὰ ἀναγκαία καὶ ἡ τουρκικὴ προπαγάνδα… μαζὺ μὲ ὅλες τὶς ἄλλες… Ὁ βρυώνης …χάθηκε, ἂν καὶ ἡ προσφορά του ἦταν ἰδιαιτέρως …ἐνδιαφέρουσα!!!

Συνέχεια

Ἡ Χίλαρυ, ὁ γαμβρός της καὶ ἡ Goldman Sachs

«…Τον Απρίλιο η Eaglevale έπαιξε εκ. δολάρια διαφόρων επενδυτών μεταξύ των οποίων το California’s public employee pension fund, το CalPERS, ο επικεφαλής της Goldman Sachs, Lloyd Blankfein, αλλά και το πρώην αφεντικό της Τσέλσι Κλίντον ο Marc Lasry, ο οποίος ειδικεύεται στα παιχνίδια με χρέη προβληματικών χωρών και όχι μόνο.
 
Τον Μάιο του ίδιου έτους ο Blumenthal, έστειλε δύο εμπιστευτικά μηνύματα στην Κλίντον σχετικά με την κατάσταση του ελληνικού χρέους στην Κλίντον, με τον Hormats να είναι επίσης ένας από τους παραλήπτες.
 
Στο πρώτο μήνυμα ο Blumenthal έλεγε στην Κλίντον πως οι πληροφορίες που της μετέδιδε προέρχονταν από τον Γερμανό υπουργό Οικονομικών Σόιμπλε και από άτομα του κοντινού του περιβάλλοντος και πως οι πληροφορίες δεν έπρεπε να φθάσουν ποτέ στην γερμανική κυβέρνηση. Το μήνυμα ανέφερε ότι η Γερμανίδα καγκελάριος Μέρκελ και ο Σόιμπλε είχαν φθάσει σε μια συμφωνία για την διάσωση της Ελλάδας ώστε να αποφευχθεί οικονομική κατάρρευση πέραν της Ελλάδας και της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Ιρλανδίας….»

Ἐψήφισαν γιὰ τὸ ξεπούλημα τοῦ ΟΛΠ 223 βουλευτὲς!!!

Σύμφωνα με την σημερινή ειδησεογραφία 223 βουλευτές ψήφισαν την παραχώρηση του OΛΠ στην κινεζική COSCO.
Η ψηφοφορία απέδειξε το αυτονόητο.
Οι βουλευτές, που μας κυβερνούν, έχουν χάσει οποιανδήποτε σύνδεση με τους ψηφοφόρους τους, συναισθηματικής ή προγραμματικής φύσεως.

Υπενθυμίζονται οι σχετικές κορώνες του ΣΥΡΙΖΑ, όταν ήταν αντιπολίτευση, ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά.

Τὸ δούλεμα τῆς ΔΕΗ στοὺς συνεπεῖς καταναλωτὲς

Τὸ δούλεμα τῆς ΔΕΗ στοὺς συνεπεῖς καταναλωτὲςΔεν είναι και λίγοι οι Έλληνες που όταν παίρνουν λογαριασμό της ΔΕΗ στα χέρια τους παθαίνουν απανωτά εγκεφαλικά. Αυτό οφείλεται σε ένα χαράτσι που επιβλήθηκε κάποια στιγμή και ονομάζεται ρυθμιζόμενες χρεώσεις. Κανένας επίσημος φορέας δεν διαμαρτυρήθηκε ποτέ γι’ αυτή την λαιμητόμο που κάνει το κοινωνικό αγαθό απαγορευμένο.

Φθάνει σε σημείο να είναι τριπλάσιο το χαράτσι από την αξία της καταναλώσεως του ρεύματος μαζί με ΦΠΑ. Κανένας ποτέ δεν έμαθε τι αντιπροσωπεύει και γιατί καλούνται οι καταναλωτές να το πληρώνουν. Αν προσπαθήσεις να μάθεις τι είναι θα ακούσεις τα γνωστά «άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε» και τέλος.  Συνέχεια

Ἂρνοῦμαι νὰ πληρώσω ΚΑΙ τὰ χρέη τῆς Carrefour-Μαρινόπουλος!!!

Πρότασις-Διαμαρτυρία πρὸς ὄλους τοὺς Ἕλληνες πολῖτες, ποὺ μὲ τὸ πρόσχημα τῆς …διασώσεως ἐπιχειρήσεων, καταντήσαμε δοῦλοι τῶν τραπεζῶν καὶ τῶν πολυεθνικῶν τους!!!
Ἰδοῦ πεδίον δόξης λαμπρόν!

Φιλονόη

Ἂρνοῦμαι νὰ πληρώσω ΚΑΙ τὰ χρέη τῆς Carrefour-Μαρινόπουλος!!! Συνέχεια